Een wens die maar niet in vervulling gaat...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miss C, 30 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    billie--> welkom! heftig allemaal wat je al mee gemaakt hebt.
    ik hoop dat je hier je afleiding kan vinden en het allemaal toch snel mag lukken

2. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Bedankt! Ik hoop natuurlijk ook op snel een zwangerschap, maar mijn eigen gezondheid is nu wel even de prioriteit!
    Maar goed, ook genieten van de mooie momenten die we ook hebben, want dat moet niet vergeten worden.

Fijne avond nog!

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Welkom billie,
    Tjee jij heb weer een ander slag ellende. Geen ei is ook geen kans, dat lijkt me ook behoorlijk frustrerend. Hoe laag moet de prolactine waarde worden?

Hier gevoel wisselt het ook. Al heb ik over het algemeen heb ik geen goed gevoel over een verrijkte toekomst. Het stomme is dat die nergens op gebaseerd is. Wel zie ik elke ronde als een kans, het is ook weer niet zo dat ik het geheel als kansloos zie. Af en toe janken en genoeg richten op andere dingen, dat is wat ik probeer.

Klets gezellig mee hier. Hopelijk lucht dat op :)

4. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Goedemorgen allemaal,
    Hoe is het hier?!

@billie,
    Welkom hier..
    wat een verhaal, idd net wat mijn voorganger zegt geen menstruatie is geen ei. en gaan ze nu verder, zouden ze je menstruatie niet op kunnen wekken door evt medicijn gebruik?!
    En die goed aardige tumor, kunnen ze dat weghalen of blijft dat gewoon zitten en kan dat geen kwaad?!

Dikke knuffel voor iedereen..

5. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    @Bouwjaar1979; geen ei is inderdaad 0 kans. Zoals een vriendin het gisteren omschreef; ik sta gewoon keihard voor een stopstreep. Al bijna 15 maanden lang maken wij nog geen eens kans op een zwangerschap. Waar anderen elke maand misschien nog hoop hebben, hebben wij dat niet en dat is soms zo ontzettend verdrietig.
    De waarde van de prolactine moet tussen de 0.2 en 0.5 zitten. En zoals je ziet was de laatste meting 1,19. Het gaat dus wel de goede kant op, maar in de laatste 4 maanden is het dus maar heel weinig gezakt. Daarom denk ik ook dat het echt nog heel lang gaat duren. En als alles goed is, dan begint pas voor ons het echte werk..maar dan moet ik ook de regelmatige cyclus hebben enzo...dus we zijn er nog lang niet!

En ik snap dat jij je ook wisselend voelt. En soms is dat angstige gevoel dat je misschien nooit een kindje zal krijgen zo echt. Want je weet dat die kans er misschien in zit. En ik zie dat je dan op de wachtlijst staat voor IUI. Ik heb daar allemaal geen verstand van...hoe groot is dan de kans op een zwangerschap? Of is dat wisselend en niet zo te zeggen??
    En blijf zeker hier af en toe komen om mee te kletsen!

@Miss C; hoe het nu verder gaat is als volgt; straks in maart krijg ik weer een MRI (dan is het een jaar geleden dat ik die voor het eerst heb gehad) en dan wordt gekeken of de tumor kleiner (of zelfs weg) is. Door de medicijnen worden de bloedwaardes lager en als het goed is de tumor dus ook. Een operatie gebeurt vrijwel nooit, omdat medicijnen ervoor kunnen zorgen dat hij weg gaat of erg kleiner wordt.
    Wat betreft de menstruatie; zodra de waardes goed zijn moet dat ook weer vanzelf op gang komen. Wanneer dit niet gebeurt wordt ik doorgestuurd naar de gynaecoloog en wordt er gekeken of er dan misschien nog wat anders aan de hand is. En eventuele medicijnen om het op te wekken wordt dan pas besproken.
    Maar zover is het nog niet; eerst maar afwachten wat de testen steeds aangeven en straks de scan.

Ik vind trouwens jouw zin onderaan bij je handtekening erg toepasselijk. Is er eentje om te onthouden!

Nou, bedankt voor de lieve reacties en nog een fijne dag!

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Dames rustig hier...hoe'st met iedereen?

De gyn zei geloof ik dat de kans met IUI maar 10% is ofzo, minder dan met ivf iig en als er geen afwijkingen zijn gevonden ook al snel minder dan je zelf aan kans hebt.

Hier rustig, wacht op eisprong maar nog geen tekenen te bekennen.

7. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    goedemorgen meiden,
    hoe is het hier?!

ik ben gistermiddag weer eens ongesteld geworden, heb meteen maar even de NOD-lijst aangepast.
    zijn er nog meer meiden die gewijzigd moeten worden?!

Bekijk bijlage 281079

8. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @Billie: Puuuh wat heftig allemaal zeg wat je al hebt meegemaakt. Zo kom je inderdaad ook geen steek verder helaas :(

@ikkuh: Hoe was de controle maandag? Was bmslijmvlies weer gegroeid?

@Bouwjaar: Idd zo'n 10 procent.. in geval van slecht sperma nog een stuk minder. Zelfs de IVF succes percentages vallen me erg tegen, gemiddeld maar zo'n 25% :( Heftig al die behandelingen...

@MissC: Ik wil ook wel op de lijst. Ben 22, nod is ongeveer rond 13/11 (eisprong wil nog wel eens vroeger of later komen), zit in ronde 27 inmiddels.

9. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    @babyliz,
    Als ik vanavond thuis ben zal ik je op de lijst erbij zetten...

10. Marassie

Marassie Niet meer actief

Miss c, mijn nod is ook de 22ste en daarna weer beginnen met 3e IUI.

Zijn er hier ook dames die acupunctuur erbij hebben? Ik wil daar mee beginnen. Ben erg benieuwd naar ervaringen.

11. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    dag dames!

marassi--> ik heb er geen ervaring mee je hoort volgens mij best positieve ervaringen erover toch?

missc--> balen zeg...hopen dat deze ronde raak is!

bouwjaar--> hopen dat je eisprong snel zover is en dat je ook snel opgeroepen zal worden hoor wie weet gaan er wat van de wachtlijst af :) altijd positief blijven he (ik zal het ook proberen :D)

hier was maandag de echo wat minder gegaan :( er was niks bijgekomen het was 7,5 en nu had ik een ander die de echo deed en hij zei 7,0 dus eigenlijk was ik best teleurgesteld... ik vroeg ook meteen of dat minder kan worden omdat het de keer ervoor 7,5 was maar hij zei dat word niet minder maar hij maakt de meting krap en een ander weer wat ruimer maarja was dus gewoon hetzelfde.
    morgenmiddag moet ik weer dus hoop zo dat het nu wel gegroeid is en anders willen ze dan ik i.p.v s`morgen en s`avonds 1 pilletje dat ik er 2 neem.
    ach ja ik ben benieuwd

12. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    ik neem aan dat je 22 oktober bedoeld?!

13. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
  14. Marassie

Ja klopt! Heb maar korte cyclus. Thanks...

15. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @ miss C ik zit nu in ronde 18 en mijn nod zal ongeveer 7/11 zijn

Ik heb idd er meer overgelezen, maar geen idee of het nog effecten heeft

@ikkuh wat verrot dat er niks bijgekomen is (je echo maandag) Hoe was het donderdag?

16. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey dames!

hoe is het hier met iedereen?

wij waren vrijdag weer naar het zh gegaan en nu was het iets gegroeid was nu 7,8 dus nog net niet genoeg nu is me dosis verhoogt naar 2 tabl. s`morgen en 2 s`avonds en dan woensdag weer terug nu hopen dat het dan allemaal in orde is en het echt spannende kan beginnen :)
    we hebben nu 2 weekjes vakantie en ben dus zo blij dat we niks geboekt hebben dus even afwachten wie weet de 2de week even een paar daagjes weg ofzo en morgen gaan we met het dochtertje van me neefje (heeft onze trouwringen aangegeven met de bruiloft) naar een pretpark ze is 4 jaar dus dat is wel heel leuk is echt een lief kind :D

gaan jullie het weekend nog wat leuks doen?

17. Marassie

Wel Baaluh, maar de moed er inhouden... We gaan voor je duimen woensdag... Veel plezier in het pretpark!

18. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @ikkuh balen ja

Ik was vrijdag naar m'n broer met z'n 2 koters. Leuk hoor, als ik op de grond ging zitten kwamen ze allentwee op me klimmen :p (zijn 13 mnd)

Verder geen noemenswaardige dingen dit weekend

19. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Dames,mag ik met jullie meekletsen? Ik ben in april 2010 met de pil gestopt. Heb nu 4 IUI's gehad die allemaal mislukt zijn. Vriend heeft matig zaad en ik ben heel erg ziek geweest (Lyme) waardoor ik denk ik moeilijk zwanger word.

groetjes Adriana

20. Marassie

Jammer dat je je hier aanmeld maar welkom! Hoe gaat het nu met je?

Deel Deze Pagina