dag dames! bouwjaar--> heerlijk toch dat klimmen haha is toch altijd leuk die kleintjes helemaal al ze zo blij zijn als je er bent want dat stralen ze dan ook echt uit. adriana--> welkom, balen dat je het allemaal ook mee moet maken in de mmm. ik hoop dat alles nu wat beter gaat met de ziekte van lyme en het verder allemaal snel mag gaan lukken. marassie--> hoe is het met jou? is je ongie vandaag aangebroken dat je weer verder kan? gisteren hebben we een heerlijke dag gehad in het pretpark met me neefje zijn dochter ze heeft genoten en wil volgend jaar weer haha vandaag tot mijn verbazing werd ik gebeld door het zh en we moesten woensdag weer voor een echo maar nu vroegen ze of we morgen willen komen omdat er wat uitgevallen is en als me bmslijmvlies dik genoeg is dan komt het allemaal mooier uit met de planning want dan willen ze woensdag een bevruchting doen en dan zaterdag eventueel een terugplaatsing dus word nu wel echt heel spannend!
Wat super dat ze je belden! Ook super spannend voor je... Ik hoop dat je snel in verwachting mag zijn!! Hier is het nog spannend want nog steeds geen ongi. Al heb ik al een week last van licht bruin verlies... Dus voor mijn gevoel komt die ongi er wel aan maar is mijn lichaam van slag vanwege de hormonen van de 2 mislukte IUI. Van mij mag die ongi nu ook wel komen, want die periode met rust heeft nu lang genoeg geduurd!
@Adriana eigenlijk is het een helaas welkom. Balen dat het vooralsnog niet gelukt is. Wanneer ben je zo ziekt geweest en hoe gaat t nu? @ikkuh owh spannend hoor. Hoe dik moet het bms eigenlijk zijn? Zaterdag..voor je het weet is het zover. Laat je het even weten of t doorgaat? @marassi vervelend dat je lijf van slag is Dan liever dat t doorzet en je weer verder kunt. Hoeveel "overtijd" ben je (0,0 kans? zelf ook niet geklust?)
@ bouwjaar, zelf heb ik nog wel kans omdat 1 eileider niet werkt. Mijn rechtereileider zit dicht. Waarom? Dat weten ze niet. Maar mijn ongi komt er nu wel aan want mijn oud bloedverlies is nu veel donkerder en meer geworden. Dus vandaag of morgen is het zover. Wel jammer, maar dan gaan we voor 3e IUI!!
hey dames! marassi--> eigenlijk balen dat het nu aan het doorzetten is ik had gehoopt dat het iets anders zou zijn maar wat je zegt op naar iui 3 en positief blijven bouwjaar--> het bmslijmvlies moet tussen 8 en 10 zijn... heb jij al toevallig iets gehoord? ik hoop dat de wachtlijst wat sneller gaat net dus weer voor een meting geweest en ze hebben het 2 keer gemeten vandaag en de 11ste was 8,3 en de 2de 9,3 dus het word nu spannend ze gaan morgen me eicellen ontdooien (hopen dat het goed gaat) en me man moet dan zaad inleveren en dan kunnen we vrijdag tussen 4 en half 5 bellen om te vragen of we zaterdag een terugplaatsing krijgen....
@ ikkuh... Ik ga voor je duimen! Ik ben wel positief maar ik denk niet dat IUI bij ons gaat werken. Ik ga dus wel vragen naar IVF als de 3e keer het ook niet lukt. Misschien dat we dan een keer IVF mogen doen. Wie niet waagt, wie niet wint! Toch?
je hebt helemaal gelijk hoor om erom te vragen en wie weet mag je dan gewoon erna voor ivf verder mocht het nodig zijn...
@marassi Ik bedoelde eigenlijk of je deze rustmaand zelf ook niet geklust had zeg maar. Maar goed dat doet er niet meer toe. Uit een ander kletsclubbie is iemand na 4 mislukte IUI's nu na de 1e ivf zwanger. Als ik dat soort verhalen hoor denk ik sla die hele IUI maar over. Maar goed er zijn ook dames bij wie IUI wel helpt en (te) veel dames die niet zwanger zijn van de 1e ivf poging. @ikkuh Ah dus het gaat de goede kant op. Nee nog niets gehoord hier. Eerst vond ik de rust wel prima, maar moet zeggen dat ik langzamerhand ook wel weer verder wil. Ovutesten, vruchtbaar slijm en dat soort geneuzel lijkt bij mij nooit mooi samen in een plaatje te passen. Begin t nu met vlagen zat te worden. De gyn zei 3 mnd, degene die ik aan de lijn had om de geplande afspraak na kijkoperatie af te zeggen 2 a 3 mnd. Met mazzel half november, met pech pas na half december.
@ bouwjaar Ik vind het zo raar dat er een wachtlijst is voor IUI. Hier kon ik na laparoscopie gelijk beginnen met IUI maar ik wou dat zelf niet omdat we lekker naar de USA op vakantie gingen en daar lekker wou genieten en dat is ook gelukt! Maar dat terzijde, ik vind het wel erg raar!
Okay...ik snap niks meer van mijn lichaam.. Nog steeds oud bloedverlies maar nog geen ongi!! Ik ga morgen even 'rustig' afwachten en anders toch vrijdag of zaterdag testje doen.....
Ha dames, Even een klein berichtje van mij. We zijn nu onder behandeling in het voortplantingskliniek in Tilburg. Na verschillende onderzoeken (zowel bij mij als bij mijn vriend) hebben zij besloten voor IVF of ICSI te gaan. Het zaad is te onstabiel en onbetrouwbaar voor IUI. Info-map over IVF/ICSI is binnen gekomen en moeten we goed doorlezen. Wanneer wij er aan toe zijn, maken we een afspraak om onze beslissing door te spreken. Wij mogen namelijk zelf kiezen! (wat ik heel bijzonder vind...) Vanaf dan mogen we ook zelf de keuze maken wanneer we aan het traject gaan beginnen. We krijgen zelfs de keus om met een psycholoog te gaan praten. In iedere fase van het traject. Verder gaat het tussen ons gelukkig nog steeds heel erg goed! Helaas ben ik op dit moment snipverkouden, heb geen smaak/reuk/stem en heb ik lichte koorts. Ik mocht vandaag niet komen werken van mijn directeur. Prettig weekend! Liefs jufaman
Marassi,heb je al een testje gedaan? Ben benieuwd. Jufaman,ik ken je nog uit een andere topic ergens. Jammer dat jullie voor IVF of ICSI moeten maar dat heeft waarschijnlijk meer zin dan IUI. Ikkuh,ik hoop voor een terugplaatsing! Spannend~! Bouwjaar,succes met wachten. Jakkes zeg,wachtlijst voor IUI! Je kunt zo weinig dan. Hoop dat jullie toch snel aan de beurt zijn. Dank jullie allemaal voor de welkomsberichten Ik heb in september 2010 lyme gekregen voor de 2e keer en had het al vanaf mijn 10e. Maar omdat je het blijkbaar nog een keer kunt krijgen als je het al hebt is het dubbel zo heftig. Vandaar dat ik zeker een jaar geen eisprongen heb gehad. Ben nu nog steeds heel ziek maar het word wel elke maand beter. Vervelend is ook dat het zaad bij ons niet goed is. Net genoeg voor IUI maar meestal na bewerking niet meer dan 3 miljoen telkens
jufaman--> spannend allemaal wel moeilijk als je allemaal beslissingen zelf moet maken maar zowiezo volg je hart werkt het beste adriana--> klinkt heftig allemaal... ik hoop dat het snel allemaal dan beter zal gaan. balen dat het elke keer maar net genoeg is voor iui ik hoop dat alles snel goed komt en het allemaal de positieve kant op mag gaan. wij krijgen morgen een terugplaatsing om 12 uur ik ben echt heel blij het was echt heel spannend omdat me man dus terug moest komen woensdag omdat er niet genoeg zaad was dus had ik het idee dat het dus allemaal niet goed zou gaan... verder denk ik dat we morgen verder horen over eventuele embryo`s ofzo me man was zo blij dat ie verder niks gevraagd heeft haha
@ ikkuh.... Succes morgen, ik ga voor je duimen. @ jufaman, fijn dat je ged wordt geholpen in Tilburg. Snel op naar een positieve test. @ Adriana, ik hoop dat IUI gaat lukken bij jou.. Het is al heftig genoeg wat je allemaal meemaakt. Hier vandaag een testje gedaan. Mijn man en ik zagen allebei wel een streepje. Maar dat was zo vaag en minuscuul dat we het als negatief beschouwen. Ongesteld ben ik nog steeds niet dus ga morgenochtend een testje wagen met ochtendurine. Vandaag wat later op de middag gedaan. Mocht dat niks opleveren ga ik weer 'rustig' verder wachten en anders ga ik vragen om bloed te prikken. Het is toch wat, heb nog nooit zo'n lange cyclus gehad....
Ik heb vandaag duidelijkheid gekregen, ben helaas ongi geworden. Op zich ben ik wel blij dat ik weet waar ik aan toe ben. 22 november wordt waarschijnlijk mijn nieuwe NOD. Ik begin dinsdag weer met prikken van fostimon. Ik hoop dat het nu bij de 3e IUI raak mag zijn...
he wat klote... zo verrot dat je lichaam een spelletje met je speelt! dikke knuffel Bekijk bijlage 283169 zal ik je meteen wijzigen op de NOD-lijst?! voor +/- 22-11-'12