marassi--> shit balen zeg! echt k*t dat je dan een vaag streepje zag op de test ik had gehoopt dat het een betere streep zou worden! ik ga voor je duimen dat deze iui gaat lukken.
@jufaman Succes in tilburg. Lijkt me een lastige keuze IVF of ICSI, wat heeft statistisch gezien de meeste kans. En wat zijn de voor en nadelen? Hopelijk kunne jullie gauw verder @marassi Nou duidelijk is fijn, maar liever een andere uitslag. Een vriendin van mij heeft aan paar jaar terug al 4x ICSI gedaan. Toen rust, hebben ze heel huis verbouwd. En gespaard voor een nieuwe icsi poging. En nu hoorde ik gisteren dat ze zwanger was, nou ja ik kreeg een sms met "tranen van geluk in mijn ogen". En ik weet dat ze ff ruim 2 weken terug een punctie had. Wat een mooi nieuws. Zelf vind ik het nog wel spannend of alles wel goed zal gaan.
@ jufaman, succes... Kies ook waarbij jullie het beste bij voelen! @ bouwjaar,wat bijzonder van je vriendin! Ik ga met je mee duimen dat het allemaal goed gaat. Hier gister allemaal dingen weer geregeld. Gebeld met de fertiliteitspoli en volgende week dinsdag weer echo. Meestal zijn mijn eitjes dan weer groot genoeg dus als er dan ook een eitje zit aan de linkerkant zit, hebben we donderdag inseminatie. Ook gebeld voor acupunctuur en daar kan ik volgende week dinsdag ook terecht! Het zal waarschijnlijk niet gelijk helpen, maar ik wil toch ermee beginnen... Ik ben benieuwd of het mij bevalt... Prik nu ook elke ochtend een naald in mijzelf dus kan ook nog wel wat meer bij... Ha ha
Hoii meiden Gisteren was het weer zover een gynaecologen bezoekje voor een follikel meting. aan de ene kant een follikel van 13,5 mm en aan de andere kant 2 kleine(re) follikels. ik moet nu vanaf morgen ovutesten gaan gebruiken en dan weer bellen zodra die positief is.. ik heb nu wel andere testen dan de laatste keer. namelijk Ovulady... Dus hopelijk komt het deze maand WEL goed!
marassi--> spannend allemaal dan weer volgende week 3 keer is scheepsrecht he missc--> ook spannnend allemaal bij jou hopen dat alles snel positief is!
Ha meiden, Bedankt voor jullie positieve reacties, doet me goed! Informatiemap over IVF/ICSI al goed doorgenomen. En het gaat echt wel heftig worden denk ik... Ik moet heel veel hormonen zelf gaan spuiten. Daardoor kan ik emotioneel erg labiel worden, daar zie ik enorm tegenop! Ik ben heel blij dat ik dit traject samen met mijn vriend ga doormaken. Wij liggen precies op dezelfde golflengte en we willen er allebei 300% voor gaan... Ik zou dit met niemand anders aankunnen! In de tussentijd blijven we genieten van elkaar en proberen we veel leuke dingen samen te doen of met familie of vrienden. Gelukkig hebben we een klein netwerk om ons heen gebouwd die weten wat er ons te wachten staat. Op hen kunnen we altijd terugvallen als we daar behoefte aan hebben! We zijn erg positief! Liefs jufaman
Hey jufaman, Fijn dat jullie zoveel steun aan elkaar hebben. Ik heb datzelfde gevoel bij mijn man..... Hormonen spuiten is inderdaad heftig, dat voel ik nu ook bij fostimon dat ik nu prik. Welke hormonen moet je prikken bij ICSI of IVF? Ik heb nu bijv. Het gevoel dat ik in een film leef, ik maak alles op een afstand mee en ben er niet helemaal bij en heb hoofdpijn. Emotioneel gezien valt het bij mij wel mee... Ik hoop dat je snel voor jezelf een keus kunt maken.
Hoi Marassie, Ik ben er nu eindelijk achter dat de gyn. beslist of het IVF of ICSI wordt naar aanleiding van de kwaliteit van het ingeleverde zaad van mn vriend... Medicatie die ik moet gaan gebruiken zijn: - Gonal F: zorgt voor meerdere eiblaasjes (prikpen) - Lucrin: zorgt voor eisprong op juiste moment (prikpen) - Pregnyl: zorgt voor rijpingsfase van de eicellen (prikpen) - Utrogestan: zorgt voor binnenbekleding van de baarmoeder bij innesteling (dit zijn vaginale capsules, te gebruiken tot 2 weken na de eicelpunctie) Ik moet ook niet zoveel lezen over de 'eventuele' bijwerkingen! Wel raar dat je dat zo ervaart... Hopen dat het niet te lang gaat duren en dat je je snel weer beter voelt! Succes meid! Grts jufaman
jufaman--> je moet best veel verschillende medicaties hebben zou zeker niet de gebruiksaanwijzing gaan lezen dan blijf je lezen... hoe is het met iedereen verder?
@hier Gisteren was de irritatiefactor al weer lekker aanwezig en de pukkels schieten als paddenstoelen uit de grond. :x Kom maar op met die ongi dan ben ik tenminste weer normaal. Zo met m'n ma shoppen in alkmaar. Es kijken of ik nog wat leuks kan vinden
Zie: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/398243-wordt-bedrogen.html Ik ben nog in ontkenning, maar andere zp-ers niet. Ik durf het gewoon echt niet te geloven. Ook een klein beetje zo'n rug-menstruatiegevoel. Brr
whaaaaaaaa bouwjaaaaaarrrrrr je bent gewoon zwangerrrrrrrrrr!!!!!!!! of je het nou wilt geloven of niet ik zou gewoon ook lekker een kruidvattest zometeen doen ze zeggen toch dat die gevoelig zijn ook nou ookal heb je gedronken dan zou die gewoon positief gaan geven!!!!! maar ik denk gewoon echt dat je zwanger bent!!! zou toch echt super zijn!!
oja en gefeliciteerd!!!!!!!!! moet eigenlijk wel lachen zie in dat topic iemand die zei dat ze dacht dat je bedrogen werd door je vriend haha dat was ook het eerste wat ik dacht... gelukkig niet
@ikkuh nou ik wil het wel geloven, maar het lukt me gewoon niet. Ik heb zo'n gevoel van, morgenochtend ben ik alsnog ongesteld. Voel ook niks raars verder. Ik kijk elke keer weer op die test: ja er staan 2 streepjes.... Die kv-test ga ik morgenochtend pas doen. Oja en ik ben nooit zo'topper in het bedenken van een onderwerp Oja2 zondag net een nieuw doosje etos zwanger worden-pillen gekocht. Hopelijk kan die echt dicht blijven En ik mocht van mezelf in een lekker warm bad als ik ongesteld werd. Daat laat ik ook nog maar even achterwege oja3 Hoe gaat het bij jou? Nog paar daagjes tot de bloedtest...
@ bouwjaar gefeliciteerd! Schitterend nieuws... @ ikkuh... Jij hopelijk ook snel ged nieuws... Hier heb ik donderdag mijn 3e IUI. Ik voel me wel een beetje genaaid want vandaag kreeg ik van de arts te horen dat ze weinig ervaring hadden met IUI en een afgesloten eileider. Dat na 3 IUI pogingen... Heb daarom nu ook een gesprek aangevraagd, dus 20 nov een gesprek. Ik heb vandaag ook even flink gehuild....
bouwjaar--> ik zou lekker dat doosje van de etos lekker dicht laten die heb je niet meer nodig! marassie--> jeetje ik kan me voorstellen dat je je genaaid voelt lekker handig dat ze dat nu pas zeggen... ik zou der wel even iets van zeggen ja want dit is wel echt raar... hier gaat het allemaal wel... vandaag zijn de krampen weer terug gekomen en heb last van obstipatie vreselijk... heb net ook maar gedoucht want ik had het zo ijskoud gelukkig nu weer wat warmer
@marrassi, jezus he hadden ze dat niet wat eerder kunnen zeggen? Ben benieuwd wat ze er over te zeggen hebben. @hier, nou de kv-test vanmorgen was ook duidelijk, maar zojuist ook wat bruinverlies. Verschrikkelijk het is nog steeds alsof ik op iedere moment uit een droom kan ontwaken.
Laten we hopen dat dat het is en niks raars. @ikkuh Je zei trouwens dat je het koud had, nou had het afgelopen dagen ook aldoor snel koud, weet niet precies sinds wanneer. @marassi 20 november duurt nog best lang. Met zo'n suffe actie van ze... kon je niet eerder terecht? Hoe gaat het eigenlijk met de anderen hier? (adriana, jufaman, missC, billi, babyliz,....)