Een wens die maar niet in vervulling gaat...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miss C, 30 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    hoi meiden,
    het is een tijdje geleden dat ik hier geschreven heb.

hoe is het bij jullie?!

hier wel goed, heb afgelopen vrijdag mijn 1e iui gehad en zit nu in de wacht weken tot ik mag testen.

ik voel van alles maar ik ben bang dat ik het me inbeeld..
    dus t is echt een kwestie van afwachten!;)

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ha die missC, nou das dus nog ruim een week op een houtje bijten. Sterkte deze wachttijd hopelijk kun je voldoende afleiding vinden.
    Wanneer mag je precies testen, de 16e?

3. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    jaa ik wordt er gek van, ik snap wel dat t niet helpt om eerder te testen maar t wachten is zo slopend!
    ik mag trouwens de 17e testen..

4. Marassie

Marassie Niet meer actief

Ik heb vandaag 3e IUI gehad. We gaan weer 2 spannende wachtweken tegemoet. Ik hou nog hoop want het eitje aan mijn goede kant was nu voor het eerst groter dan mijn foute kant!
    Dus we gaan duimen...

@ bouwjaar helaas kon het niet eerder maar ik hoop nu wel duidelijkheid te krijgen. Hopelijk op naar IVF!

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Marassi ik duim heel hard met je mee!!!

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @ ikkuh, heb je al uitslag van de bloedtest

7. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ik heb een afspraak gemaakt om prikinstructies te krijgen van de hormonen! Dat is pas 11 december.... Wel jammer dat we weer zo lang moeten wachten! Pffffffffffff

8. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Jeetje jufaman, een maand wachten op enkel de prik instructies? Kun je dan direct starten of moet je dan weer wachten. Lijkt me best een teleurstelling :(
    Sterkte

9. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey dames!

missc--> spannend nu de komende wachttijd ik hoop dat het snel voorbij is!

marassi--> ook voor jou spannende tijd!

ik ga voor jullie duimen!! ze zullen hard draaien :D

jufaman--> spannend duurt best wel lang ja maar heb je een gezamenlijke instructies met meerdere? ik hoop dat ook voor jou die tijd snel voorbij gaat en je dan snel kan beginnen.

nou meiden vanmorgen bloedgeprikt was gigantisch zenuwachtig (ben al geen held met prikken) en kreeg nog een leerling ook...
    vanmiddag zou ik dus gebeld worden met de uitslag en ze hebben gezegd dat ik zwanger ben :D ik ga denk ik morgenochtend testen want ik geloof het niet zo erg ze kunnen me zoveel vertellen haha maarja ik moet nu de 22ste voor een echo komen om te kijken of het goed zit dus heel spannend:D

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @ikkuh Yeaahhhh! voorzichtig gefeliciteerd. Kunnen ze zo snel al zien of het goed zit? (misschien moet ik dan toch de gyn maar bellen..)
    Laat even weten hoe je test eruit zit?

11. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    #271 ikkuh1985, 10 nov 2012
    Laatst bewerkt: 10 nov 2012
    hey meiden!

bouwjaar--> ja je kan gewoon even contact opnemen wie weet krijg je dan ook snel een echo dat ze ernaar gaan kijken zou leuk zijn.
    ze gaan kijken of het goed genesteld heeft ofzoiets denk ik om er zeker van te zijn dat het niet een bbm zwangerschap is ofzo :(

nou de test was positief :D vanmorgenvroeg meteen getest en nu dus met eigen ogen gezien haha

sorry voor me egobericht...

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Yeahhhhh!

13. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden!

hoe is het hier met iedereen?

bouwjaar--> hoe is het met jou hoe voel je je? heb jij al ergens "last" van?

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @ikkuh ik voelde de eerste dagen alsof ik ongesteld moest worden en m'n borsten waren/zijn gevoelig. Echter sinds gisteravond is dat wat minder in icm met al de hele week licht bruin verlies levert dat een hoop onzekerheid. Al heb ik genoeg berichten gezien van dames die dat ook hadden. Verder voel ik niets, of ik zoek niet overal wat achter. Soms lijk ik wat sneller buiten adem, masr of dat ermee te maken heeft?
    Voel jij wat?

15. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    bouwjaar--> eigenlijk voel ik niet zo veel heb af en toe gevoelige borsten maar soms is dat weg en dan ga ik twijfelen... heb vanavond nog een test gedaan omdat ik ook geen gevoelige borsten had en werd er best bang door... maar was gewoon positief nog vreselijk al die onzekerheid.

heb je nog naar het zh gebeld voor eventueel een echo ofzo? ik ben zo blij als het de 22ste is hoop dat het dan wel goed zal zijn en dat we een hartje kunnen horen want dat is dan nog niet zeker, zou wel die dag wat beter maken :)

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Ik durfde nog niet te bellen, maar besloten om dat morgen asap te doen. De gyn dan, als verder alles ok is kan ik daarna wel gewoon naar de vk. Dacht ik tenminste.
    Fijn dat jij al een echo afspraak hebt staan.

Voel trouwens op dit moment noppes, maar goed ook geen kramp dus...

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Bel ik net de fertiliteitskliniek waar we liepen, leg ik uit de ik een kijkoperatie heb gehad, ik vorige week positief getest hebt en dat ik van de gyn ook mocht bellen als ik zwanger was. Dus ik vraag "en nu, wat is gebruikelijk?"
    "Een telefonische afspraak?!" :( WTF, wat heb ik daar nou weer aan. Donderdag 16.25 mag ik bellen. Nou ik bel wel maar ga me vandaag ook maar aanmelden bij de vk. Waarom mag iedereen langs komen voor een echo en wordt ik afgescheept met een telefonische afspraak? :x

18. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
  19. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @bouwjaar en @ikkuh: Wauw zwanger, wat super! Van harte gefeliciteerd! :) Hoe voelen jullie je?
    Pfff wat irritant van die belafspraak bouwjaar...hopelijk toch nog een echo snel!

Even een tijdje hier niet geweest, drukdruk. We zijn geswitcht van ziekenhuis inmiddels. Vandaag daar 1e gesprek gehad en we troffen een hele lieve arts. Al onze vragen kunnen stellen! We krijgen nu nog 1 zaadonderzoek (ze willen persé in hun eigen lab ook een onderzoek gehad hebben) en aan de hand daarvan dus IVF of ICSI.
    Verder heeft de arts gezegd dat ik bij zowel IVF als ICSI het korte protocol mag volgen. Dus geen pil, geen decapeptyl! Daar ben ik echt erg blij mee.
    Half december de volgende afspraak en dan zal het begin volgend jaar (feb waarschijnlijk) dan echt beginnen... heeel spannend allemaal nu!

20. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @babyliz Ah goed wat van je te horen. Druk..lekker druk, afleiding? Fijn dat jullie een lieve arts hebben en dat jullie het korte protocol mogen volgen. Wanneer is het zaadonderzoek, dus eigenlijk de vraag wanneer weten jullie of het ivf/icsi wordt?

Verder thx, Ik voel weinig en vooral heel erg onzeker en wsl krijg ik pas eind dec een echo, hopelijk wel voor de kerst.

Deel Deze Pagina