babyliz--> spannend allemaal hoop dat het snel feb. voor je is en kan me wel voorstellen hoor dat ze een zaadonderzoek daar ook willen doen (als ik alleen al kijk bij het resultaat hier bij mck geen zaad meer te vinden en bij amc wel zaad ...) ik hoop dat het allemaal snel goed komt dan voor je en de tijd voorbij schiet bouwjaar--> jeetje wat een gezeik zeg met telefonisch afspraak... ik kom ff buurten daar je hebt gelijk maar ik wil hier ook wel blijven om te kijken hoe het met de andere meiden verloopt.
@bouwjaar: Ja die eerste periode lijkt me ook erg onzeker.. je weet dat je zwanger bent, maar verder eigenlijk nog niks. Hoop dat de tijd een beetje snel voor je gaat! Niet heel lekker druk, maar t leidt wel af inderdaad. Zaadonderzoek is volgende week, maar volgende afspraak pas 18 dec. Duurt even omdat ze het in t hele team willen bespreken. @ikkuh: ja hoop het ook En ik snap het ook wel hoor. Maar aan de andere kant, we hebben al in 2 verschillende ziekenhuizen zaadonderzoek gehad. En natuurlijk 4 iui's waar natuurlijk ook zaaduitslagen uitgekomen zijn. Maar maakt ook niet zoveel uit, dat ene maandje kan er ook nog wel bij!
oww meiden het voelt zoo gemeen om tegen jullie te zeggen. omdat ik iedereen zo'n mooi wonder gun... sommige van jullie hadden het misschien al gezien.. maar ik ben zoo intens gelukkig ondanks de misselijkheid en de vermoeidheid! Bekijk bijlage 287123
hey meiden, hebben jullie er nog behoefte aan dat ik de NOD-lijst bij houd?! want er staat nog een nod van oktober op die verlopen is 1 van november die verlopen is en 1 die morgen afloopt. willen jullie hem behouden, dan houd ik hem met alle liefde bij!
Van harte gefeliciteerd MissC! Met de eerste IUI zwanger, super zeg Geniet ervan. Heb je al last van kwaaltjes? Mijn nod is inmiddels half december ergens, maar ik heb het idee dat dit topic steeds rustiger wordt
dank je wel! ik heb niet echt veel kwaaltjes maar ik ben gigantisch moe en m'n borsten doen nog steeds pijn.. de misselijkheid wordt gelukkig minder! het topic wordt idd steeds rustiger, maar als jullie willen wil ik de lijst best bij houden hoor..
hey dames het is zeker rustig aan het worden hier... ik heb eigenlijk ook niet veel te zeggen, alleen morgen 1ste echo dus erg spannend! verder niet echt mankementen heb alleen gisteravond boven de toilet gehangen en net ook maar er komt niks uit... maarja denk dat dat iets is wat tussen me oren zit het maakt mij niks uit hoor wie de lijst bij houd
Tja mijn verhaal is t zelfde als ikkuh, alleen niet boven de pot gehangen Ook morgen echo, retespannend.
Hoe gingen de echo's? Bouwjaar, zie bloedverlies in je onderschrift, wat spannend zeg... hoop dat het allemaal goed blijft gaan!
@babyliz Het is een emo-rollercoaster. Ik dacht serieus dat ik een miskraam had gehad. Het klopt voor mijn gevoel echt niet dat het er nog zit, maar het zit er! Het hartje klopte. Kan een adertje geknapt zijn, gyn wist ook niet waar al t bloed vandaan kwam. Ik was gisteren kapot en emotioneel uitgeput, moest ook na het goede nieuws aldoor nog huilen. Ik kan ook niet blij zijn, het moet allemaal opnieuw vertrouwen krijgen en bezinken. Gyn zei dat als de 1e echo klopt qua termijn (1e dag laatste menstruatie) dat de kans op een miskraam nog klein is 1-2%. Icm dat het er nog zat na al dat bloed, is dat waar ik me nu aan vasthoud. Vanmorgen weer bloedverlies, niet tof. Er spannend allemaal, gelukkig mag ik as maandag alweer langskomen. Hoe gaat t bij jou, wachten tot gesprek in januari? Trek je t wat?
hey meiden, hoe is het hier met iedereen? echo was goed gegaan laatst we zagen een hartje knipperen dus dat was fijn hier ook dinsdag bloedverlies gehad ong. een uurtje en daarna niks meer dus nu afwachten op 10 dec. dan de volgende echo en hopen dat het nog goed is...
@bouwjaar: vandaag weer echo zie ik, spannend. Hoop dat alles er nog mooi uit ziet meid! Kan me voorstellen dat je dan ineens in een nare achtbaan zit Dat wil niemand meemaken als je net zwanger bent. Hm, ik ben er wel een beetje klaar mee eigenlijk. Wachten duurt me te lang, vind het erg vervelend dat het gesprek verzet is. Nu zitten we er heel december tegenaan te hikken... maar het moet maar he @ikkuh: Ook bloedverlies gehad dus, maar zie dat de 2e echo helemaal goed was! Super zeg Geniet ervan!