Een wens die maar niet in vervulling gaat...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miss C, 30 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    ey lieve dames, hier ff wat goei-ig nieuws..
    gisteren positief getest, wel licht nog, maar kan zijn omdat ikwaarschijnlijk pas rond 6 sept mn ei heb gehad.
    ik ga wachten tot zaterdag en dan digitale doen.. voel me wel zwanger.
    Laten we duimen dat het een plakkertje is!

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @suuskie gefeliciteerd. Ik hoop dat deze blijft plakken!

3. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
  4. lotus85

lotus85 Lid

7 sep 2012
    27
    0
    0
    hengelo
    @ suuskie, gefeliciteerd. Hopelijk zaterdag een duidelijke streep met de test.
    @ bouwjaar: slecht zaad kan zeker door de alcohol komen. Laten we het hopen.
    Mijn man moet deze week ook het bier even laten staan. Aangezien ik deze week mijn ei heb. Ik verwacht er maar niet te veel van. Het word toch uitkijken naar 17-10

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @lotus Tja een weekje het bier laten staan heeft eigenlijk geen nut. Productie van zaadjes duurt gemiddeld 3 mnd. Ik weet eigenlijk niet of je ze dan wel direct om zeep kan helpen of dat alcohol dan alleen op invloed is van degene die in de aanmaak zijn.
    Enfin, ik hoop tegen de tijd dat we aan de beurt zijn voor IUI het weer wat beter is.

Hoe gaat het met de rest?

6. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Hallo dames,

Mag ik met jullie meekletsen?
    Ik ben eerder actief geweest op het forum en een aantal van jullie kennen mij misschien nog als Lizzy14.
    Inmiddels toch maar de eerste stappen gezet. Bij mijn vriend is alles goed. Uit de hsg bleek dat mijn linker eileider niet doorgankelijk is. Laat ik nou net mijn eisprong altijd links voelen. ;)
    Volgende week woensdag terug naar de gyn om te bespreken hoe nu verder. Ik merk dat die week voor zo'n afspraak mij altijd erg zwaar valt.

Ik heb alles gelezen, inmiddels hier ook 2 keer goed nieuws! Gefeliciteerd meiden!!

Mijn vriend is 31 en ik 30, we zijn nu bijna 2 jaar geleden gestart. Ik had nooit gedacht dat het zo zou lopen..
    Ik ben wel heel erg blij dat we zijn gestart toen ik 28 was ondanks dat ik ook nog studeer. Als we hadden gewacht tot ik klaar ben, was ik 32 geweest op het moment van beginnen en ik moet toegeven dat ik nu soms al wat tijdsdruk voel. Herkennen jullie dat?

Groetjes
    Eliz

7. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    goedemorgen lieve dames,
    hoe is het hier?!

hier weer wat aan de betere hand, god o god wat ben ik beroerd geweest afgelopen weekend wat opzich wel weer goed is voor de kilo'tjes maar toch het voelde absoluut niet fijn:(
    gelukkig voel ik me nu weer een stuk beter..

@eliz,
    welkom terug, ik ken je verhaal nog! wat balen (zacht uitgedrukt) dat ook jij nog niet zwanger bent.

@all,
    volgende week ben ik jarig, van mijn man heb ik mn cadeau al gehad, we gaan 6 okt. naar de kleine zeemeermin de musical (we zitten op rij 1:D) en dat vind ik heel bijzonder want dat was mijn 1e bioscoopfilm die ik ooit gezien heb...
    en straks mag ik van mn zus en zwager een nieuwe outfit shoppen:D

Verder ben ik sinds 3,5 week bezig met afvallen en sporten er is bijna 6 kilo af:D dus me is happy
    ik ga gewoon strak door met sporten dan komt het helemaal goed:D

Liefs,
    Miss C

8. lotus85

lotus85 Lid

7 sep 2012
    27
    0
    0
    hengelo
    @bouwjaar, ik las het net idd. Wist ik helemaal niet :(. Nou drinkt mijn man absoluut niet veel. Kan zo weken overslaan. Zijn semenuitslag was 2 maanden geleden prima.

@ miss c, goed bezig!

Welkom eliz!

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @eliz Welkom terug :)
    Bij mij was op de hsg de rechter (voor de kijker links) eileider ook niet te zien. Gyn zei meteen al dat dat niet per se wil zeggen dat ie geblokkeerd is, er kan een slijmprompje zitten of door een samentrekkende reactie op het inspuiten van de vloeistof kan de eileider dicht geknepen worden. Bij de laparoscopie bleken beide leider wel doorgankelijk.
    Enne ik ben 32, word eind nov 33 dus het "te oud-gevoel" knaagt hier wel.

@missC Nou dat zijn leuke verjaardagskado's. Ga je t nog vieren voor fam/vrienden? Enne wow in 3,5 week 6 kilo eraf! (hoeveel wil je eraf?) Hopelijk blijvend, want dat is toch altijd de valkuil ;) Het werkt wel altijd motiverend als je dan ook daadwerkelijk het getal op de weegschaal ziet dalen.

@lotus in februari was semenuitslag van vriend ook nog goed. Dus hopelijk wordt dat t ook weer. Hij drink ook niet veel (maarja wat is normaal en wat is veel), maar ik wil dus liever dat ie helemaal kapt. Ben alleen bang dat hij dat niet gaat volhouden op een feestje.

10. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    we vieren het aanstaande zaterdag avond voor wat vrienden en voor wat familie maar verder niet echt!
    qua gewicht wil ik het liefst minimaal 20 kilo eraf hebben, maar laten we reeel beginnen met 10 kilo:D
    het lager wordende gewicht is idd heel motiverend:)

11. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    @suuskie,
    had je de digi al gedaan of ga je echt tot zaterdag wachten?!

@all,
    vanmorgen maar weer eens ongi geworden, dus heb meteen het ziekenhuis gebeld.
    nou moet ik 1 okt. voor een follikel meting!

spannend......

hoe is het met jullie?!

xxx

12. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Ja dinsdag al gedaan en n knaller! Dus echt zwanger!
    Hoop zo dat het n plakbeeb is... Kga morgen bellen voor de echo

13. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Toppie, echt super gefeliciteerd!
    ik ga kei en kei hard voor je duimen...

14. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    suuskie--> gefeliciteerd! geniet van je zwangerschap!

missc--> voorals ik het vergeet heel veel plezier met de musical van de zeemeermin, ik ben geweest met me schoonzusje en vond het een leuke musical :) spannend allemaal 1 oktober! op naar een mooie en positieve ronde :)

15. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Bedankt!!! En ik duim heeeel hard voor jullie!!! Succes met de komende rondes!

16. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    hey meiden,
    zullen we een lijstje maken met de zh afspraken nod's enz enz?

17. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    #117 miss C, 21 sep 2012
    Laatst bewerkt: 21 sep 2012
  18. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @ miss C is het niet handiger om het gewoon als tekst te doen in een post? of ga jij t bijhouden? Tering he ronde 31 :(

Jennie 32jr nod:+/-5-10-2012 ronde 17 Geen afspraak, op wachtlijst IUI

@ suuskie wanneer heb je je echo?

19. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Vanmorgen met digitale weken test 2-3 weken! Super blij!
    Heb as donderdag de echo! Ik verwacht niet veel te zien maar ze moeten n bbz uitsluiten. Ik laat jullie weten Hoe het ging

20. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    suuskie--> leuk hoor zo`n digitale test om het dan echt te zien staan dan alleen streepjes he :)

missc--> wel leuk hoor zo`n lijstje ik kan me naam (ikkuh) en leeftijd (27 jr) erop (laten) zetten en dan afspraak ziekenhuis is november?

Deel Deze Pagina