Een wens die maar niet in vervulling gaat...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miss C, 30 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    @bouwjaar,
    ik zet je erbij, als jullie het goed vinden hou ik m wel bij...

@suuskie,
    TOPPIE! nu lekker proberen te gaan genieten!

@ikkuh1985,
    ik zal jou er ook bijzetten! wanneer is je nod of weet je dat niet?!

2. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
  3. liesje1

liesje1 Actief lid

2 aug 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Zo hier ben ik weer dames, even wat minder actief geweest. Maar had er even flink de balen in na mijn vals positieve test. En ondertussen zijn we ook bij pleegzorg langs geweest voor informatie. Dus dat was natuurlijk ook weer iets om over na te denken. Voorlopig hebben we besloten eerst voor de IUI te gaan.

Ik zou ook graag op de lijst willen.

Mijn NOD verwacht ik 9 oktober. Infogesprek IUI heb ik 8 oktober. Ik ben 28 jaar en we zitten in ronde 24 (schat ik).

4. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
  5. Marassie

Marassie Niet meer actief

Hey Miss c.., mag ik mij ook toevoegen? Ik heb mijn 2e IUI gehad en mijn NOD is 4 oktober..

6. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    ja tuurlijk ik zal je erbij zetten..

7. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    liesje--> heftig allemaal hoor toch al kijken naar andere opties... doe rustig aan hoor want zo`n valse positieve test ik ook niet niets

missc--> wanneer me nod is weet ik niet precies ben al 2 weken aan het wachten op me eisprong en weet nu ook niet of die geweest is dat tempen werkt volgens mij ook niet al te best bij mij of me eisprong moet misschien afgelopen woens- op donderdag geweest zijn dus je kan het eventueel zetten op 4 oktober ong.

8. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
  9. liesje1

liesje1 Actief lid

2 aug 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Ikkuh, wat lastig dat je zo lang op je eisprong aan het wachten bent. Ben je altijd onregelmatig?

En we zijn inderdaad ook nog andere opties aan het kijken. Al langer hoor. We hebben in december al contact gehad met pleegzorg. Maar we doen het daar heel rustig aan in. Het is beetje ingewikkeld bij ons, door een aandoening is het voor mij lichamelijk nogal intensief om zwanger te zijn. Dus mocht ik wel zwanger raken dan is de kans dat we we nog proberen van een tweede zwanger te raken erg klein omdat het zwanger zijn met een kleine in huis niet haalbaar lijkt. Dus dan zouden we ook voor pleegzorg gaan. Vandaar dat we alvast informeren. We gaan hoogstwaarschijnlijk op pleegzorg uitkomen. De vraag is alleen of dit alleen voor een tweede zo is of ook al voor de eerste...

10. Marassie

Marassie Niet meer actief

@ liesje, hier zijn we ook info aan het doorlezen van pleegzorg. Zit zelf in het voortgezet onderwijs en je hoort dan ook van alle situaties. Adoptie vind mijn man niet iets. Je moet er wel beide achter staan. Maar je hebt wel het gevoel dat je liefde en rust kunt geven aan deze kinderen....

Ik ben trouwens 30.. Is wel leuk om ook in het lijstje te zetten...

11. liesje1

liesje1 Actief lid

2 aug 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    @ Marassie, wat bijzonder om te lezen dat jullie er ook mee bezig zijn. Ik werkte ook in middelbaar onderwijs als docent op een OPDC. Inmiddels ben ik afgekeurd en werk ik er als vrijwilliger. Maar ik heb ook meerdere keren meegemaakt dat ik mentorleerlingen hadden die in woongroepen woonde van leger des heils omdat er geen pleeggezinnen waren. Dit heeft mij zo begroot dat ik heel graag pleegzorg zou willen doen. Ik zou alleen ook graag voor eigen kindje willen gaan. Na de voorlichting zijn we alleen maar enthousiaster geworden en mijn man ook vooral. We hopen alleen dat we dit pas doen na dat we geluk van het eigen wondertje hebben gevonden.

12. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    hoi meiden,

ik klets graag met jullie mee als dat goed is :) zie een hoop bekenden van andere topics, wat gezellig!

nog ff voor degenen die ik niet ken/die mij niet kennen:

nu 2 jaar bezig, na alle onderzoeken geen enkele reden gevonden waarom ik niet zwanger zou kunnen worden, maar toch nog niet raak geweest.
    Afgelopen dinsdag 1e keer iui gehad, nu dus op het wachtbankje :)

wat leuk dat er ook gepraat wordt over pleegzorg! ik werk in het speciaal onderwijs en heb elk jaar een aantal kinderen in mijn klas die op leefgroepen wonen. herken het verhaal van liesje precies, zo verschrikkelijk dat er soms gewoon geen plek is voor kinderen die het juist zo hard nodig hebben! mijn ideale plaatje is dan ook om (als ik kinderen krijg en die oud genoeg zijn om uit huis te gaan) me ook nog beschikbaar te stellen als pleegouder... maar das wel op erg lange termijn, moet eerst die eigen kinderen maar eens zien te krijgen :)

13. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    @Marassie,
    ik zal je leeftijd in het lijstje erbij zetten...

14. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
  15. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Nou ik ben weer de bejaarde hier ;)

@ikkuh owh wat irritant om al 2 weken om je eisprong te wachten. Bij mij komt ie ook niet op een standaard tijd, kan week verschil inzitten. Waarom werkt dat tempen niet bij jou denk je? Geen duidelijke verhoging?

@eki welkom hier. Fijn dat er geen dingen zijn die het zwanger worden kunnen belemmerern, alleen verrot dat het dan nog niet gelukt is :( Spannend nu zo op de wachtbank na de IUI

Wat goed dat mensen hier aan pleegzorg denken. Voor ons is dat niets, ook adoptie zie ik ons niet doen (partner denk daar ook zo over). Voorlopig is me dat ook nog een brug te ver. Eerst maar es wachten tot we voor IUI aan de beurt zijn.

16. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    eki--> welkom... spannend allemaal voor je op het wachtbankje ik hoop dat het raak is :)

pleegzorg--> ik heb er wel eens over gesproken hier en ook over adoptie maar verder nooit informatie opgezocht erover ofzo zo ver zijn we nog niet we hopen nog een kindje te mogen krijgen en wie weet wat de toekomst ons verder brengt.
    ik ben wel bewuster van pleegzorg nu omdat me tante een pleegdochter heeft sinds dit jaar maar is de dochter van me nicht lekker ingewikkeld allemaal.

kwa met me eisprong tsja ik weet het niet me temp is ietsjes veranderd maar niet zeg maar op de manier zoals voorheen...
    mijn gemiddelde temp is 36,1 en nu is me temp sinds vrijdag 36.4
    voorheen had ik gemiddeld 36.1 en na eisprong 36.5/36.6 dus ik denk/hoop dat me eisprong dus die vrijdag is geweest maarja dat moeten we afwachten...

17. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha meiden,

Hier even een pauze ingelast, we nemen even afstand en nemen tijd voor onszelf! Daarom ben ik ook tijdelijk niet hier op ZP...

Tot snel! Heel veel succes allemaal (ik lees wel af en toe bij!)

Liefs jufaman81

18. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    @jufaman,
    Heel begrijpelijk!
    Dikke knuffel vanuit hier...