Jufamans, soms is afstand nemen even heel goed en zelfs noodzakelijk. Hoop alleen niet dat het komt omdat jullie slechte uitslag hebben gekregen van zaadonderzoek. Want volgens mij hebben jullie die ondertussen ook gehad. Doe maar even rustig aan en misschien even wat afleiding zoeken en leuke dingen doen? Welkom Eki! Hier heeft mijn eisprong wat vertraging. Laatste maanden heb ik meestal cyclus van 29 dagen maar deze keer gaat ie langer worden. Ik denk dat mijn ovulatietest van vandaag positief was dus dan zou mijn NOD 11 oktober zijn. Maar heel misschien is ie morgen ook wel positief. Ik wacht nog even af en dan geef ik mijn nieuwe NOD door. Ik word namelijk altijd heel stipt 14 dagen na positieve ovu test ongesteld.. Ondertussen ben ik deze maand er behoorlijk mee bezig, ik kon het normaal altijd wel heel goed van me af zetten. 1 dagje balen na ongesteld worden en daarna weer door. Maar deze maand heb ik daar wat meer moeite meer. Misschien ook wel doordat ondertussen bijna al mijn vriendinnen zwanger zijn of net bevallen. Of omdat de afspraak voor IUI heel dichtbij komt. Komende weken gelukkig druk dus wat afleiding, dat scheelt alweer.
Mijn ovulatietest van vandaag was alweer veel lichter. Miss C zou jij mijn NOD willen veranderen in 11 oktober?
Hier niet leuk nieuws.. Ik begin al weer oud bloed te verliezen en ik heb een koortsblaar. Allemaal tekenen dat mijn 2e IUI is mislukt want mijn ongi komt er weer aan. Ik heb wel even flink gehuild maar we lassen nu even een maandje rust in. Want binnen 1 maand 2x IUI is wel snel en heftig en al die hormonen..... Dus hier straks ook even rust. Ik laat jullie weten wanneer ik echt ongesteld ben geworden en wanneer mijn nieuwe NOD is...
Ik ben gisteravond al ongesteld geworden.. Wel erg kort want het is 9 dagen na inseminatie. We nemen nu even rust en volgende periode weer IUI 3... Mijn NOD wordt 23 oktober.
Gatsie Marassie, wat ontzettend naar! Dikke knuffel voor jou! Wat goed dat jullie even een maandje rust inlassen!
@Marassi wat klote zeg En wat snel al na de IUI. Hopelijk doet een maandje rust jullie goed. @hier Vriend zit nu aan de antibiotica ivm waarschijnlijk ontsteking aan prostaat. Ab is niet bevorderlijk voor de zwemmers las ik weer. Pff dit sucks!
@bouwjaar, jeetje dat schiet ook niet op! hopelijk zijn de zwemmertjes bestand tegen de AB en test je binnenkort gewoon lekker posi... ook jij een dikke knuffel!
@ marassi: wat ontzettend kloten. En een teleurstelling weer. Heel veel sterkte en hopelijk volgende keer een posi test dikke knuffel @ bouwjaar : wat een pech weer voor jullie. Moet ie binnenkort nog weer gemenebest doen? Jij ook heel veel sterkte
marassi--> balen zeg! doe rustig aan! neem de tijd voor jezelf... jufaman--> ook voor jou echt k*t neem ook voral de tijd en verwerk alles goed. bouwjaar--> jeetje meid dat zit ook niet mee gelukkig maar dat het geen invloed eeft op het zaad missc--> spannend! succes! ik ben heel benieuwd
Bouwjaar, hopelijk heeft het niet te veel gevolgen. Maar misschien wel even aangeven bij de gynaecoloog dat hij kuur heeft gehad? Miss C, spannend. Hoe is het gegaan? Hoe lang zijn je cyclussen normaal? Hoe gaan de bij jou de IUI timen? Met alleen echo's, ovutesten of anders?
@ikkuh volgens mij heeft het dus wel invloed op de zwemmers aangezien dat ook een vraag is bij semenonderzoek @liesje ja dat gaan we maar wel even melden als we gebeld worden/afspraak krijgen @missC en hoe groot?
goedemiddag meiden, hoe is het hier?! De gyn was echt in 5 minuten klaar. de eiblaasjes waren nu 12 mm en ze moeten ongeveer 20 mm zijn, ze zei dat een eitje ongeveer 2 mm per dag groeit, dus waarschijnlijk is de 1e behandeling zaterdag of zondag al ik moet vanaf donderdag ovulatietesten gebruiken en op de dag dat die positief is moet ik contact opnemen met het ziekenhuis en de volgende dag is de inseminatie al... SPANNEND!!!
Oh wat super spannend allemaal Miss C!! Je hoeft dus tot de IUI verder helemaal niet naar het ziekenhuis? Dat is wel fijn!
@liesje, nee ik hoeft idd niet meer naar het ziekenhuis tot aan de IUI, dus dat vind ik ook wel fijn. ik moet met ovulatietesten gaan werken, de gyn zei dat ik donderdag kan beginnen met testen maar ik begin woensdag, zo weet ik zeker dat ik mn ei niet mis...
Miss C: Ideaal! Heb jij altijd duidelijke ovulatietesten? Ik heb namelijk nooit echt knallers en daardoor zie soms pas dat ie positief was doordat hij de volgende dag lichter is. Op de "positieve" test kan ik wel rekenen verder want stipt 14 dagen later word ik ongesteld. En er is wel vastgesteld dat ik eisprong heb dus het zal wel goed zijn. Maar het lijkt me zo lastig met IUI plannen. Ben erg benieuwd waar de gyn. bij mij mee gaat komen... Anderzijds is met ovulatietesten ook wel fijn doordat je minder vaak heen moet, want vaak heen moeten lijkt me heel heftig omdat je er dan nòg meer mee bezig bent...