ik gebruik die digitale van clear blue want van streepjes loeren word ik helemaal gestressed en dat wil ik nie, dus mijn ovu testen zijn altijd duidelijk
Misschien stomme vraag mar werkt zo'n digitale ook als je normaal geen knallers hebt? Ik heb dan toch minder lh hormoon als ie niet knalt? Iemand enig idee?
Daar kan ik je niet mee helpen, want ik heb nooit andere ovu testen gebruikt.. dus voor mijn gevoel knallen deze gewoon als je je ei hebt..
Dit heb ik eigenlijk ook altijd, behalve de laatste keer toen was ie zo duidelijk dat ik dacht huh? Echter mijn ei sprong pas 2 dagen later (obv temp). Digitale van clear blue heb ik nog nooit gebruikt omdat ik ze een beetje prijzig vind, maar met iui zijn ze dat vast wel waard. @ MissC lekker dat je tot de iui niet naar het zh hoeft.
weet je wat je ook kan doen als je ze te prijzig vind om elke maand te kopen maar het wel handig vind. als je denkt dat je met de (goedkopere) testen een posi test heb, dan de digi doen zo verbruik je er maar 1 of 2 per maand en mis je nooit je ei... zo doe je 3/4 maanden met een doosje digi testen!
Wat een geniaal idee! Ik weet niet of het bij mij iets zou doen. Ik heb een behoorlijk blaasinhoud en daardoor is het ook nooit zo geconcentreerd. Maar ik zet de vraag gewoon op mijn lijstje voor de gynaecoloog. Hoe is het verder met de dames hier? Ik zag dat er ook weer wat NOD's aankomen...
ik doe altijd zo, dat ik 4/4,5 uur niet geplast heb en 2 uur niets gedronken mag hebben... dan is het bij mij meestal wel geconcentreerd genoeg! misschien werkt dit voor jou ook wel...
Hey dames Missc--> spannend allemaal hoor ik hoop daar he ovu test aandeel positief word. Hoe is het met de andere meiden? Hier gaat het rustig zijn gangetje vandaag heeft me man het amc gesproken en als ik deze week ongesteld word mogen we al beginnen ik ben zo blij dus hoop dat het deze week gebeurd
@missC Wat een super idee! Dat ga ik doen. Misschien moet ik nog beter op letten dat 2 uur niet drink. Ook vraag ik me af of er nu een beste tijdstip is om te testen. Meestal doe ik het zodra ik thuis ben uit werk. De laatste die wel heel duidelijk was was zondag om 15.00 uur. Is 's middag testen beter? @ikkuh nou spannende tijd komt er dan aan voor jullie. @hier eerste tekenen dat de volgende ronde eraan komt zijn al gespot.
@ ikkuh O spannend zeg! Jullie gingen ICSI doen toch? @ Bouwjaar en Miss C, ik drink heel erg veel. Dus wil eigenlijk overdag niet 4 uren niets drinken. Ik ben juist leuk aan het afvallen en draagt het water drinken ook aan mee. Ik doe test altijd met ochtendurine. Ik weet dat het niet hoort. Maar dat is omdat hij sneller positief is en dan is ie bij mij toch nooit haha... eerder dronk ik niet zo veel en hield ik me precies aan de regels maar toen had ik ook nooit knaltesten... Al waren ze wel iets duidelijker dan nu, maar ook niet altijd en toen testte ik 2 keer per dag... Dus ga even overleggen met gynaecoloog. Ik ben nu 2,5 maand gestopt met roken en 14,5 kilo afgevallen en daarbij helpt het mij heel erg om water te drinken. Als ik even pauze houd dan rookte ik altijd en nu drink ik wat... En ik wil het mezelf niet moeilijke maken om 4 a 5 uren ook niets te drinken...
bouwjaar--> spannend meid allemaal hoop dat de beginnende tekenen doorgezet zijn! liesje--> kan je niet temperaturen om je eisprong te vinden? dan kan je gewoon lekker water blijven drinken hier helemaal happy we mochten nu dus gewoon beginnen zodra ik me menstruatie kreeg en dat is woensdag begonnen! dus nu begonnen met pillen (die zorgen dat je geen eisprong krijgt en je baarmoederslijmvlies dik genoeg is) s`morgens 1 en s`avonds 1 en dan moet ik volgende week vrijdag naar het ziekenhuis om te kijken of me baarmoederslijmvlies dus dik genoeg is en als dat uiteindelijk dik genoeg is dan gaan ze bekijken om me eitjes te bevruchten alleen me eitjes liggen ingevroren in het mck waar ze dus blijkbaar anders invriezen dan bij het amc en nu moet het ook anders ontdooid worden word de eerste keer ofzo voor het amc op die manier (als dat doorgaat) morgen moet me man nog even het amc bellen want vandaag zei weer het mck dat ze contact met hem zouden opnemen erover... ben heel benieuwd hoop niet dat dit weer zo'n drama met zich mee brengt dat het weer niet doorgaat. dus ik hoop nu dat dit de eerste officiele ronde met terugplaatsing gaat worden...
Is het inmiddels wel, maar had toch liever dat het de komende 9 mnd weg zou blijven Ik hoop dat alles goed gaat met het ontdooien en dat ze binnenkort wat kunnen terugplaatsen. Hoeveel ontdooien ze eigenlijk en stel dat er meer goed zijn bevrucht, hoeveel plaatsen ze er dan terug?
dat had helemaal super geweest als het 9 maanden weg kon blijven hopen dat de wachtlijst snel voorbij is af en toe moet je gewoon even bellen want ik heb wel eens begrepen dat het dan wel eens eerder kan omdat er dan een plekje vrij is. kijk maar bij ons wij moesten ook eigenlijk nog een ronde wachten maarja toch gelukt vandaag weer het amc niet te pakken gekregen dus hopen dat we maandag meer weten... ik ben best bang dat het weer niet doorgaat...
meiden mag ik ff woede/gal spuien! maandag naar de gynaecoloog geweest voor een follikel meting, zo gezegt zo gedaan. de follikel was 12mm wat goed was voor de termijn van de cyclus, ze zei dat ik donderdag moest beginnen met ovulatietesten. maar nee ik was eigenwijs en dacht ik ga lekker woensdag beginnen met testen. dus ik dinsdag naar de drogist om ovulatietesten te kopen, ik denk ik neem die van clearblue heb ik geen gezeik met streepies loeren. woensdag getest, ovulatie test was negatief, test staafie eruit gehaald en het streepie was al aanwezig alleen erg licht. geen probleem donderdag weer getest, weer negatief, weer het test staafje eruit gehaald en de test streep werdt al duidelijk donkerder. toen dacht ik als ie morgen niet posi is dan weet ik het niet meer.. ah fijn, vrijdag weer getest, en de test was nog steeds negatief, en alweer iets donkerder dan donderdag! dus ik dacht nou dit kan bijna niet zo laat maar goed toch maar mijn hoop op vandaag gevestigd. vanmorgen om 09.30 ging ik naar het toilet om te testen dus getest was ie nog steeds negatief! dus ik weer het test staaffie eruit gehaald, is die stomme streep net zo licht als woensdag:x dus ik het ziekenhuis gebeld wat ik nu moest doen.. die assistente zei tegen me ik denk dat je je eisprong gemist hebt, want zo hoort het niet te gaan, maar ik ga even met de gynaecoloog overleggen en dan bel ik je wel terug over hoe en wat. fijn 25 minuutjes later belt ze terug, en zegt ik heb de gyn even gesproken en ze wilt een inwendige echo maken dus of je langs kan komen. oke ik manlief opgebeld, die heeft me opgehaald en we zijn naar het ziekenhuis gereden. werdt naar binnen geroepen na wat gepraat te hebben kreeg ik de echo, de follikel was nu 14mm dus of nauwelijks gegroeid of ik had idd mn ei gemist, helaas kon de gyn hier geen antwoord opgeven en moest ik bloed laten prikken.. nouja ik bloed laten prikken op LH (dat stofje maakt je eisprong aan) en ik zit nu op de uitslag daarvan te wachten dus of iets in mijn lichaam is niet in orde of ik heb mn ei gemist door die !@#$%^&* veel te dure ovulatie testen van clearblue! IK BEN BOOS:x
Jeetje missC, ik kan me voorstellen dat je boos was/ bent. Wat was die uitslag van de LH? Hopelijk heb je je ei niet gemist. En zo niet want dan nu? Keep my fingers crossed!!
de uitslag is inmiddels binnen en het LH hormoon zat/zit in mn bloed dus ik heb idd mij ei gemist doordat die stomme testen negatief bleven.. nu moeten we maar wéér wachten tot volgende maand! meiden, ik weet het ik raadde ze aan maar koop alsjeblieft nooit clearblue testen! zonde van je geld... 1 tip voor de IUI'ers onder ons! de assistente op de poli vertelde dat ze op de poli gynaecologie ook ovulatietesten verkopen, het zijn de ovulatietesten die ze in het ziekenhuis ook gebruiken, misschien is dat in alle ziekenhuizen zo..
Hej dames, Zag dit groepje, kan ik me hier ook bij aansluiten? Hier helaas ook alweer tig rondes bezig, zie ook m'n onderschrift. @miss C: Zag jouw verhaal over ovulatietesten. In ons ziekenhuis krijg je die gewoon mee, die heten ovulady. Werken echt perfect, alleen moet je echt een aantal minuten wachten tot de test goed gaat kleuren en dan pas aflezen. Zelf 4 IUI-rondes gebruikt en altijd netjes mn ei mee gevonden.
Dankje! Bipharma - Consument - Home Via deze site kan dat denk ik wel. Anders even googelen.. Ik had het geluk dat we ze gewoon meekregen, was wel erg handig Hoewel ikzelf ook wel eens tegelijkertijd de dipsticks van zwanger&kids gebruikte, die werken bij mij ook prima.
Wat -pieeeep- zeg!! :x Oh ik kan me voorstellen dat je hier ff ziek van bent. Gadver. @Babyliz Welkom hier. Nou jou ronden-teller staat ook al op veel te veel Wanneer gaan jullie beslissen of het IVF of ICSI wordt? Oef als je die ovulady's zelf moet kopen is het wel kassa. (incl verzendkosten 32 pleuro voor zes stuks )