De dag voor mijn 31e verjaardag getest, ik had al een vermoeden en we hadden onze IVF ronde even uitgesteld en t is waar! positief getest en ik voel ook de zwangerschapskwaaltjes meer dan bij de eerdere twee zwangerschappen. Zometeen even de huisarts en het ziekenhuis bellen, ik ben heel hoopvol deze keer!! Succes voor iederen, liefs plien
hoi van harte gefeliciteerd. weet ongeveer hoe je je nu voelt. was ook een tijd bezig en na 2 mk heb ik nu een lekker ventje. vergeet niet om ervan te genieten jennefer
Dankjullie voor al jullie lieve reacties! Over 2 weken heb ik de eerste echo en 2 weken daarna weer eentje on het goed in de gaten te houden, spannend! Ik voel ook dat driemaal scheepsrecht is inderdaad dus duimen voor dit kertskindje!
Dankjullie wel allemaal. Afgelopen dagen werd het ineens allemaal een beetje onzeker want ik kreeg last van een heel klein beetje heel lichtroze afscheiding. Gelukkig had ik vandaag een echo gepland staan en we hebben het hartje zien kloppen! We zijn in de wolken hiermee, wel wat extra progresteron gekregen - het kan geen kwaad en helpt zowel "tussen de oren" als om het hormoon niveau een beetje een boost te geven. alle data kloppen precies du dat is geruststellend. volgens de echo 6 weken en 6 dagen, wat ook de theoretische calculatie is. Over twee weken weer een echo. En intussen genieten van onze mooie kleine fotootjes Plien x
Geniet van het mooie fotootje en ik zal voor je duimen dat je over twee weken weer zo prachtige foto mee naar huis mag nemen!