hooi ik wist niet goed waar ik deze vraag moest neer zetten.. mijn verlskundige en vrouwtje van de pretecho zei tegen me: je kunt beter geen pakjes halen met een eind voetje haha omdat het misschien mogelijk is dat het niet past.. hebben jullie dat nu ook gehoort? heb er wel 1 hoor daar niet van..maar was wel benieuwd..
Ja, als je kindje grote voeten heeft, is het anders wat proppen. Ik heb wel een paar pyamaatjes met van die voetjes eraan. Elk model valt ook weer anders. Als ze wat aan de kleine kant zijn, trek ik gewoon hard aan die stof bij dat voetje voor ik ze aantrek, zo passen ze weer perfect ! Maar goed, het heeft zo zijn voordelen en zijn nadelen. Ik vind het wel makkelijk dat haar voetjes warm blijven, sokjes schopt of trekt ze nog wel eens uit.
Ik had bij Daan ook een pakje met voetjes. Daan kon hem niet aan terwijl dat het enige pakje was wat ik bij had stom stommer het stomst. OMdat ze het ook wel een mooi pakje vonden hebben de verpleegkundige de voetjes eraf geknipt en een zoom gelegd met hecht draad haha. Dus hier geen voetjes meer. Ik kon bij Daan alles met voetjes gelijk uit de kast halen.
Een goede vriendin die pas bevallen is, vind ze ook verschrikkelijk, het idee is wel heel handig, maar de verhoudingen kloppen lang niet bij iedere baby... Dus ik geloof dat ik ze zelf ook niet ga aanschaffen.
Hoi, Pete heeft que verhoudingen een kort onderlichaam en een lang bovenlichaam. Zo zijn sommige broeken maat 56 nog te groot en shirtjes maat 56 te klein, haha. Ik had ook pakjes met voetjes en heb ze wel gebruikt, maar ze waren niet echt handig. Het is ook wel afhankelijk van het merk! We hadden een pakje van de C&A en als Pete zijn voeten optrok, kwamen deze in het bovengedeelte. Soms haalde ik hem uit bed en had hij ineens 2 voeten in een pijp. Je kunt dan wel sokken over de voetjes van het pakje doen, maar dat vind ik geen zicht. Bij de Hema heb je 'newborn' sokjes en 'footies' en deze blijven bij ons wel goed zitten. Ik had dus gewoon lossen broekjes of pakjes zonder voetjes en dan de sokjes va de Hema erbij. Groetjes Saskia
Als de sokjes een ramp zijn dan he je de verkeerde! Je moet goede strakke sokes hebben, ander vallen ze zo uit. Dat is idd erg irri!
Daan heeft nooit sokken aan deze gooide hij uit maakte niet uit welke we hebben alles geprobeert hij had daarom al snel mallots aan
dank jullie wel dames! haha ik haal ze gewoon alleen niet te veel.. maar sommige zijn zoooo leuk haha
Ons kindje heeft in verhouding korte beentjes.. Dus zullen dat soort pakjes ook niet echt handig zijn.. zagen ze bij de 20 weken echo al, vond het zo grappig.. Lijkt ie toch op mijn familie.. Allemaal korte benen.. (mijn vriend was even bang dat het een lilliputter zou worden, maar werd meteen door de gynaecoloog gerustgesteld.. )
zowel pakjes als broekjes met voetjes eraan vind ik verschrikkelijk. die bungelen er namelijk bij zodra Dano zijn benen optrok. bij die broekjes deed ik weleens een sokje eroverheen dan bleef het wel zitten. maar heb ze gauw uit de kast gehaald hoor. geen aanrader hoe leuk ze ook zijn.
k heb er een paar gehad, maar totaal weggegooid geld. Meneer heeft lange benen en grote voeten. De sokjes doe ik gewoon over het broekje aan, dan blijven ze meestal wel zitten.
nou ik heb z'n pakje en alicia heeft hem 1 x gedragen. het was een maatje 50/56 en het truitje zat perfect maar de beentjes waren veel te lang waardoor de voetjes ook veel te laag zaten en ik continu het broekje op moest trekken maar ja dat heeft dus weinig zin. sindsdien gebruik ik gewone broekjes met slofjes veel makkelijker. nu was alicia ook maar 46 cm maar het handige van andere broekjes is dat je de pijpjes lekker om kunt vouwen.
ik vind die pakjes met voetjes er aan een ramp. esmee trekt 1x haar beentjes omhoog en ze zitten halver wegen het pakje.