3 honden is dat tedoen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 23 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

het volgende doet zich aan.

mijn moeder is sinds mei 2010 verhuis en in scheidig met haar ex.
    rede mishandeling en hij is inmiddels veroordeeld.

ze had een geheim adres maar door een foutje van de rechtbank. ivm het vonnis. is het adres bekend geworden en loop haar ex haar weer te terroriseren. zo heeft hij zelf al een aantal keer in de nacht op het raam staan kloppen. echter als de hond gaat blaffen dan is hij weg en kan de politie niets.

dus we zijn aantzoeken voor een ander huis en dus weer een geheim adres zodat ze rust krijgt.

deze hebben we gevonden voor haar. maar nu 1 probleem de huisdieren de katten mogen mee de hond niet.

het beestje is 10jaar oud en naar mijn inzien leefd ze helemaal niet lang meer

nu is het zo dat ik opzich dat beestje best op wil nemen in ons gezin. ze kent onze honden en dat gaat super goed.
    maar dan hebben wij 3 honden kijk ik kan niet naar haar kaarsje kijken maar ik denk dat ze aan het eind van het jaar niet meer leeft.

wat zouden jullie doen? kan het met 3 honden? zijn allemaal kleintjes hoor. op een ruimte van 50m2(woonkamer)

2. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Het zijn kleine hondjes op 50m2, gaat prima hoor! Als ze het maar met elkaar kunnen vinden. Hier 2 labradors op zo'n 40m2 woonkamer.

3. Silmarien

Silmarien Actief lid

26 feb 2010
    195
    0
    0
    Vooralsnog fulltime moeder ;)
    Fryslan
    Wij hebben zelf twee honden, en we hebben een aantal keer tijdelijk een derde hond in huis gehad. Geen enkel probleem.
    Naar mijn mening is de overstap van een naar twee honden het grootst. Elk hond daarna geeft weinig verschil. ;)

En veel sterkte aan je moeder! Wat een grove fout van de rechtbank, zeg.

4. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

ja hoor als het kleine hondjes zijn waarom niet?
    wij hadden een grote duitse herder en een kleine kruising hier rond banjeren in een niet al te grote woonkamer... en dat ging ook goed.

en waarschijnlijk zal het als ik het in je berichtje lees niet al te lang duren... het zou mooi zijn als het beestje zijn laatste tijd bij bekende door kan brengen dan dat het weer helemaal moet wennen aan nieuwe mensen. en veel mensen willen niet eens z`n oud beestje waarvan het kaarsje bijna op is.

ik zou het doen meis.

en sterkte voor je moeder....

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja dat kan echt goed gaan.

Goede leider zijn. daar houden honden van. Maar met twee honden weet je dat natuurlijk al.

Goed van je dat je het hondje opneemt.

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ik neem aan dat het hondje van 10 niet heel actief meer is en veeel lichaamsbeweging nodig heeft? Dan heb je er lijkt mij geen last mee....
    Ik heb er 2 en ken er ook 1 die er 3 heeft en dat gaat prima...en het is maar tijdelijk he...

jij kent de hond, als het een rustig hondje is waarom niet... maargoed jij moet beslissen :)

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

ze is lief. we hebben haar als pasgeboren pup gekregen (nestje van onze oude hond)
    ze luisterd en is echt rustig ze heeft af en toe een maffe bui maar ach dat hebben alle beesten.

fynn mag ook alles doen bij haar dus daar ben ik echt niet bang word.

ik ga het gewoon doen. ik laat haar niet aan haar lot over.

de rechtbank heeft ook erkend de fout gemaakt te hebben.maarja terug draaien kan niet meer ;)

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Fijn voor het beessie, op zo'n leeftijd en dan bij onbekenden en in een druk asiel :(.... maaar gelukkig kan hij bij jou zn plekje vinden!

Deel Deze Pagina