pfff hahahah ook nog zo heerlijk volwassen ben je.... Ben weg hier....gelukkig kan ik mezelf RECHT in de ogen aankijken in mijn spiegel.....
Hahaha, och jezus er moet alweer wat uitgelegt worden aan madam. Eerst wist ze niet wat een 'topic starter' is en nu weet ze weer niet dat ik klaar ben met de discussie over alcohol. Even voor de duidelijkheid, niet met de rest dus.
Ja, binge-drinken, dat is bekend. Maar ik zie nog steeds geen onderzoek waarin duidelijk aangetoond wordt dat 1 glas tijdens je zwangerschap schadelijk is.
Staat in de link van de Gezondheidsraad bij alcohol tijdens de zwangerschap trouwens. Ik ben er best wel van geschrokken, ze hebben het daar toch over 1-2 glazen.
Zal ik jou dan even vertellen dat 'uitgelegd' met een D is? Is het zo erg dat ik vroeg wat TS betekende? Ga nu ook al op die manier mensen belachelijk maken? Begin dan eerst eens bij jezelf.
Omdat dat dus blijkbaar per zwangerschap en vrouw verschilt in welke mate je alcohol moet nuttigen waardoor het schade aan kan richten. Alcohol en Zwangerschap - Voordelen van geen alcohol Er is genoeg informatie over te vinden op internet lijkt me zo. Als je er dan toch voor kiest het risico te nemen door toch dat glaasje wijn te drinken.. tja, ieder voor zich.
Sommige zijn echt triest bah. Ga naar je oh zo geweldige kindjes. Maar open geen topic bij de volgende verkoudheid
Ten eerste heb ik niet om jou spellings les gevraagt. En jij stelt mij al een aantal keren vragen en dan krijg je dus antwoord. Daarnaast maak jij jezelf al een paar keer belachelijk hoor, daar heb je mij helaas niet voor nodig.
Dat ben je zelf ook aan het doen Norge. Jammer, want jouw standpunt kan je ook op een andere manier duidelijk maken toch? Zonder sarcastische smileys te gebruiken en te lachen als iemand iets verteld.
Dit bedoel ik dus.. het niveau daalt met de minuut. Succes allemaal met zwanger zijn/zwanger worden en het wel/niet drinken of roken tijdens een zwangerschap. Een normale discussie zit er niet in hier.
Jij hebt nog geen fatsoenlijk antwoord geven dus ga jezelf niet goed lopen praten Als je mij stom vindt omdat ik niet wist wat TS betekende dan kan je beter eerst zelf eens beter je huiswerk doen. Het was van mijn kant toch een normale vraag?