Wêr't wy op de wrâld ek binne, oeral skynt deselde sinne. Voor mij een hele belangrijke om in m'n achterhoofd te houden, omdat mijn familie over de hele wereld woont. Als ik ze dan mis, denk ik altijd hier aan.
Herinner je gisteren Droom van morgen Maar leef vandaag Want niemand heeft je een morgen beloofd. & Vallen en opstaan, knokken en doorgaan.
i'd rather die on my feet than live on my knees. every flower must grow trough dirt. never underestimate the power of stupid people in large groups.
Denk in mogelijkheden niet in beperkingen Alles komt goed.. is het niet vandaag dan is het wel morgen
Ik vind die van jou niet kloppen. Als het mijn laatste dag zou zijn, zou ik al mijn geld opmaken aan de meest fantastische dag met alle belangrijke mensen erbij op een te gekke locatie. Ik zou zeker niet: naar mijn werk gaan, kinderen naar school/opvang brengen en al helemaal niet gezond en verantwoord eten.
En dit zal bij de meesten zo zijn hoor. Wat je leert in een cursus klantbinding is op werkvlak bekeken natuurlijk.
Leef alsof het je laatste dag is? Lijkt me echt zwaar vermoeiend en niet echt haalbaar Ontopic: Alles kan kapot.
Waarom is dat niet haalbaar? Zo proberen wij ook te leven, want niemand heeft je ooit morgen beloofd. Probeer geen (slechte) dingen te doen waar je spijt van krijgt; kwets niemand etc. Maar niet in de zin dat je een hele bucketlist af moet gaan of ineens gekke dingen moet gaan proeven.