menstruatie na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door duckie83, 4 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duckie83

duckie83 Actief lid

5 apr 2010
    178
    11
    18
    Hallo meiden,

lees al een tijdje mee hier op dit forum, maar heb nu toch een vraag en hoop dat jullie mij kunnen helpen. ik was zwanger na 150mg Clomid, pregnyl en utrogestanbolletjes, helaas fout gegaan.

15 februari is de miskraam begonnen, heftig heeft wel een week geduurd met bloedverlies, heb op 28 feb een echo gehad om te kijken of alles goed was, en mijn cyclus was alweer begonnen, nu ben ik 26 maart weer ongesteld geworden, het is vrij licht bloedverlies, maar duurt nu nog steeds, al 10 dagen, das toch niet normaal? of zou het kunnen komen van al die hormonen die ik gebruikt heb, dat ik aan het "afkicken ben"?

alvast bedankt voor jullie antwoord.

groetjes
    Duckie

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Kan zijn dat er nog wat rommel uit moet: mijn eerste menstruatie was ook anders: begin lichter en pas op dag 4 en 5 op z'n heftigst, met echt wel weer zwaar bloedverlies, (normaal al een zware menstruatie, nu moest ik op dag 4 en 5 elk uur verschonen).
    Ronde 2 was ook nog even iets anders dan normaal, maar wel weer meer normaal dan de eerste, en ronde 3 hoop ik niet te krijgen ;)

3. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb toevallig gister met de gyn gesproken omdat k nog helemaal niet ongi ben na mn mk op 17-02. Dat schijnt vaker voor te komen en als je weer ongi word kan t langer of korter zijn omdat je lichaam weer zoekende is naar een cyclus. Dit is mij verteld dus hoop dat je er wat aan hebt.

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Hou dat wel in de gaten, hoor. Als je ook op de langere termijn niet meer (goed) ongesteld wordt is er ook een kleine kans dat je verklevinkjes hebt. Of heb je geen curettage gehad?

Suus

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Mijn gyn gaf aan dat het zo'n 6-8 weken kan duren tot je weer ongesteld wordt na een miskraam, en dat als het langer dan 8 weken duurde, ik contact moest opnemen.

6. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb geen curretage gehad.
    Op de echo zag mijn baarmoeder er helemaal schoon uit en had mijn lichaam het vruchtje dus al helemaal afgestotoen.
    Vanuit bloedwaardes konden ze nog veel hcg zien waardoor ik wel 2 keer heb moeten laten prikken om te kijken of er een daling van de waardes was.
    Nu bijna 7 weken na mn mk en nog steeds geen teken van een ongi en ook geen positest.
    De gyn wekt pas menstruaties op na 3 maanden terwijl de ha mij idd na 8 weken al wil horen....
    Hoop stiekem dat ik alweer zwanger ben, maar goed kan niet veel meer dan wachten.

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

De HA zal je wel eerder primolut geven als het niet vanzelf op gang komt. Maar... ik hoop dat je zwanger bent!

Suus

8. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat is primolut voor iets dan?

Deel Deze Pagina