Een witte schommelstoel, Lodger shelter en kaartjes jonge gezinnenbeurs gezocht!!!

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door narcissus, 7 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. narcissus

narcissus Actief lid

29 jul 2009
    134
    0
    0
    Ik werk met kinderen
    Ergens in Nederland.
    Hallo allemaal!

Zoals jullie zien zoek ik een paar dingen tegen een mooie prijs!

Heeft iemand nog een witte schommelstoel in de babykamer die niet meer gebruikt wordt? Wil dit graag gebruiken om straks BV te geven...

Ook zoek ik een Lodger shelter fleece. Niet de roze of blauwe variant! Graag de bruine met streepjes aan de binnenkant. Maar een andere kleur mag eventueel ook. Als het maar niet echt specifiek voor een jongetje of meisje is, aangezien wij er niet voor zullen kiezen om het geslacht van te voren te weten.

En als laatste wil ik graag kaartjes hebben voor de jonge gezinnen beurs welke in november zal plaatsvinden. Wie gaat niet en wil ze verkopen? Graag iets goedkoper dan wat het nu is via internet.

De bovenste 2 artikelen vind ik te duur om nieuw te kopen. Dus vandaar mijn oproepje.

Mocht iemand overigens ook nog kleding hebben in de maat 50/56 wat zowel voor een jongetje als meisje kan, dan wil ik dat ook wel overkopen als het onze smaak is...

Heel erg bedankt alvast!
    Groetjes Cis

2. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik zag gister een witte schommelstoel in een krantje staan bij karwei voor 60 euro

Deel Deze Pagina