We hopen dat het een plakbeeb is, we kunnen ons geluk niet op, we zijn zwanger, en dat binnen 4 maanden, ik oudere leeftijd (aug 42) en hij 38. voor hem de eerste, voor mij de tweede . zoonlief wordt over 4 weken 16 jaar en krijgt een broertje of een zusje, wauw wat bijzonder voor ons nieuwe gezin. We zullen best verschillende reacties krijgen, maar ach kan ons het schelen, wij gaan het doen, wij gaan ervan houden en gana ervoor! er moet dit jaar ene hoop gaan gebeuren, huis leger maken voor 2 personen erbij, vriend plus kleine, we willen trouwen, kortom een spannend jaar! De vorige zwangerschap was niet leuk door omstandigheden, heb toendertijd alles alleen beleefd en 12,5 jaar alleen mijn zoon opgevoed, en nu.......we gaan dit met ons neiuwe gezin beleven. kriebels in mijn buik, maar ook soms best een beetje spanning, mijn leven gaan delen.....soms zullen de aanpassingen enorm groot zijn, maar ach....dit is wat we willen!
Gefeliciteerd! En laat anderen maar kletsen, jullie zijn gelukkig en willen er voor gaan! Geniet ervan en ik duim voor een plakbeeb
Gefeliciteerd. Hier ook al een wat oudere zwanger (bijna 37) En ook binnen 4 maanden raak. Heel veel succes de komende tijd en hopen dat het goed blijft ontwikkelen en zitten!
GEFELICITEERD geniet van de zwangerschap en dat je het deze keer niet alleen hoeft te doen Laat ze maar kletsen als ze dat willen vaak is het jaloezie
Wow!!! Wat een mooi nieuws zeg!!!! Ik kan me nog herinneren dat je een poosje geleden een topic had dat jullie ervoor gingen. en dan is het nu al raak!!! Jullie zijn een vruchtbaar stel samen!! Heel veel geluk en succes deze zwangerschap. Wat vindt je zoon ervan eigenlijk? is hij ook helemaal blij?
Gefeliciteerd!! Zo zie je maar dat leeftijd niet altijd wat uit hoeft te maken Leuk zo'n nieuwe gezins samenstelling. Heel veel geluk en lekker gaan genieten!
Schreeuw het maar uit hoor!!! Van Harte gefeliciteerd! Wat betreft leeftijdsverschil: Hier zit er 19 en 20 jaar tussen mijn zoon en zijn zusjes. Mensen hebben er een mening over,maar I don't care. Geniet ervan.