Hey Hoi, Zijn er nog meer meiden hier die met Oud en Nieuw zijn uitgerekend? Ik ben zelf 01-01-2013 uitgerekend. Ben nu een beetje aan de datum gewend haha. Maar moest eerst wel even slikken
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Is wel een leuke tijd om te bevallen Ik was met mijn zoontje op 31-12-10 uitgerekend. Dat is een keizersnede geworden op 28-12-10. Wel grappig hoor om rond die tijd te bevallen, ik zat oliebollen te eten in mijn kraambed haha. Ik was gelukkig wel weer met oudjaarsdag thuis.
Hoi, Nou niet op oud en nieuw uitgerekend maar 23 dec. maaaaaaaaaaaaaaaaar omdat ik met mijn 4 vorige zwangerschappen minstens een week tot 11 dagen overtijd liep zal dit waarschijnlijk ook een oud en nieuw kindje worden
Ik ben 29-12 uitgerekend dus kan net zo goed met Oud en Nieuw aan het bevallen zijn of juist rond de kerst! Vind het een gezellige tijd, in huis alles gezellig en lekker warm en dan ook nog een baby die erbij komt! Hoe mooi kan je het hebben?
Mijn nichtje is op 1 januari geboren M'n zus was op 28-12 uitgerekend en lag op oudjaarsnacht in het ziekenhuis. Tussen de weeën door heeft ze vuurwerk gekeken Tsja, een uitgerekende datum zegt nu eenmaal niet alles, voor hetzelfde geld ben je een paar dagen later. Maar ik vind het wel leuk - ik ben er inmiddels aan gewend- dat mijn nichtje op nieuwjaarsdag jarig is. En aan verjaardagsvisite geen gebrek, iedereen is dan vrij
Ik ben op 31-12-2010 bevallen van mijn zoontje. Ik was de 27ste uitgeteld en 4 dagen overtijd gegaan. Het was niet een datum die mijn voorkeur had, maar ja, zoiets laat zich niet plannen. Wel een voordeel......bijna iedereen onthoud de verjaardag van onze zoon. Succes met de zwangerschap allemaal.
ik was op 11-1 uitgerekend maar ben op 30-12 bevallen, helaas met een ks en ik mocht geen oliebollen en vierde oud/nieuw met een valiumpje omdat ik echt ging flippen van de pijn....
Ben uitgerekend op 30-12-2012. Ik was zelf 2 weken te laat en manlief ook. Dus misschien komt dit kleintje ook pas begin 2013. Maar zeker weten doe je het natuurlijk nooit.
Hier uitgerekend van ons 1e kleintje op 30-12 Vind het wel ontzettend leuk eigenlijk...iedereen zit knus binnen rond deze tijd en kijkt uit naar het nieuwe jaar etc Voor ons begint het nieuwe jaar hopelijk heel goed En niet iedereen kan zeggen dat tie vuurwerk heeft op z'n verjaardag Kindje laat zich niet sturen dus we wachten het maar rustig af... Eerst morgen de termijn echo afwachten en de definitieve datum afwachten hihihi Leuk topic trouwens en ook om ervaringsdeskundige te lezen En nog gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap! Liefs
he meiden wat leuk! ik was 23-12 uitgerekend en wanneer besluit mevrouw te komen?? op oudjaarsdag dus haha het was nog even spannend of het 2011 zou blijven of toch 12 zou worden.. hihihi het is zon gezellige tijd! geniet er maar van!