Ik kan het nog steeds niet geloven.. Na het stoppen van de MMM zwanger geworden zonder hormonen!! Nu alleen maar hopen dat het goed blijft gaan maar het feit dat ik zwanger kan worden zonder hormonen is voor mij zo dierbaar!! Zit met tranen in m'n ogen naar de test te kijken!
Wauw gefeliciteerd! Zo'n wonder moet een blijvertje zijn ! Hier diagnose pof en zwanger in de week dat ik met IVF zou starten. Geniet ervan! Ik duim!
Wauw!! Dat is nog eens wonderlijk prachtige nieuws ♥ Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap ♥ ik hoop natuurlijk mee dat alles goed mag gaan en je kunt gaan genieten
Dank jullie wel lieve meiden!! Ik hoop ook echt dat het een groot wonder mag worden! Er is dus echt hoop voor iedereen.. Aangezien ik soms voor de artsen een raadsel was
wauw wat een prachtige kleine wonder maar tevens zo onwijs groot. Deze wil heel graag bij jullie zijn, dus hoelijk mag het blijven plakken. Gefeliciteerd!!
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties! Vandaag weer een test gedaan en die knalt al aardig! Begin t langzaam aan steeds een klein beetje meer te geloven