Lieve allemaal, Na onze eerste positieve test afgelopen woensdag (precies op de dag dat we 4 jaar een relatie hadden), mochten we vandaag officieel testen! En... weer een super mooie positieve test! We mogen ons nu dan toch echt zwanger noemen, al is dat nog wel een beetje onwennig ... Ons ICSI-wondertje is op komst! Vol verwachting kijken we uit naar de echo op 19 mei. Duimen jullie met ons mee dat ons kleintje dan mooi en lekker warm in mijn baarmoeder zit? Liefs, Josien
Van harte gefeliciteerd, Josien! Ik heb je verhaal zo'n beetje gevolgd en jullie hebben het dubbel en dwars verdient!
Lieve Josien en man, Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap, ik gun het jullie van harte meid
Nogmaals super gefeliciteerd met dit fantastische nieuws Josien! Ik hoop dat je van een zorgeloze zwangerschap kunt genieten! Elmo
Jeetje wat goed zeg GEFELICITEERD met je zwangerschap en lekker genieten he Je hebt het verdiend! Op naar je 1ste echo Liefs wolly
Dit is het 3e topic al waarin ik je mag feliciteren maar dat maakt het er niet minder om toch dit is weer een bevestiging dat het écht kan. wat mooi he. ga maar genieten van de komende maanden en daarna... durf je er al aan te denken?
Josien, van harte gefeliciteerd! Geniet samen maar lekker van de zwangerschap. Ik duim voor de echo van 19 mei. Groetjes Taby.
Meid nog een keer van harte harte harte gefeliciteerd. Jullie hadden het echt verdiend. Op naar de 1ste echo dikke knuf
Hey Josien, ik kwam even kijken.................. en ja hoor: JE BENT ZWANGER!. Geweldig meid, gefeliciteerd en geniet ervan. Ik hoop dat ik je snel mag volgen. Liefs Hope