Afgelopen woensdag toch maar een test gedaan. En ja hoor , echt 2 streepjes. Me vriend gebeld op z'n werk. Uh neem jij nog even een test mee volgens mij is deze kapot. En je raad het al...... Ja! weer 2 streepjes. Ik weet nog niet hoelang. Ben ook nog niet naar de huisarts geweest. Heb ook geen idee hoe nu verder. Maar wel heel erg spannend allemaal.
De laatste keer was begin februari. Maar het was niet echt noemenswaardig. Was er met 2 dagen weer van af.
Hmm...dan zou het geen echte ongi kunnen zijn geweest. Dan ben je wellicht al een maand verder. Maar kan ook dat je nog maar vanaf begin februari bent. Een termijnecho zal dat probleem wel fiksen. Maar het duurt nog wel even voor je die krijgt, denk ik.
Net gebeld met de ha. Die verwees me door naar de vk. Ik heb 14-04 de eerste afspraak met de vk. Spannend hoor. Ik vind 14-04 nog wel heel verweg. Maar ja gewoon af wachten.
In middels weet iedereen in de straat dat ik zwanger ben. De vrouw van moeders voor moeders was er net. En ja die werd herkent. Ik ben de enigste in de straat nog zonder kids. En iedereen had mee gedaan bij mvm. De reacties waren hardstikke leuk
Hey Lima, Proficiat met de zwangerschap! En grappig dat de hele straat het nu meteen ook weet haha. Geniet ervan.