Ik snap het niet meer...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jannique, 3 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannique

Jannique Lid

30 jan 2010
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik voel me echt een stresskip, maar ik snap er helemaal niets meer van. Ik heb normaal gesproken vanaf mijn eisprong tot mijn ong hele lichte buikpijn. Dat is schijnbaar normaal bij mij.

Nu had ik 22 jan positivie ovu test en daarna geklust. Vrij snel daarna veranderde mijn buikpijn van plek, van midden naar links. Aangezien ik las dat dat een teken was begon ik al te hopen. Daarna had ik ook tintelingen in mijn borsten. De hoop werd dus nog erger.

Gister ochtend had ik ineens een paar heftige steken in mijn linker zij en daarna was het over. Ik heb ook geen buikpijn meer. Ik snap er helemaal niets van. Wie kan mij helpen?

Groetjes Jannique

2. MissT

MissT Niet meer actief

Hoi meid,

Als ik jou was zou ik gewoon je nod afwachten, en als je niet ongi wordt zou ik een zwangerschapstest gaan doen :).. het is moeilijk om nu te zeggen of je zwanger bent ja of nee..

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Sluit me aan bij MissT.
    Hoe graag we het traject van eisprong tot test ook zouden willen versnellen (of verlengen in mijn geval dan haha) je zult toch geduld moeten hebben. Ieder steekje en prikje kan een teken zijn van een mogelijke zwangerschap of van een naderende ongi. Of het is gewoon een steekje of prikje.. Je weet het pas na de test.

4. Jannique

Jannique Lid

30 jan 2010
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reactie. Ik zal mijn best doen om rustig af te wachten. Maar het duurt zo ontzettend lang. Dit moet toch sneller kunnen...

Deel Deze Pagina