een wonder

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Gusam, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Gusam, wat lief, dank je wel:)

2. Super lief!

Zelf zijn mijn man en ik ook al een aardig tijdje bezig
    Rond de 5 jaar.

In dec was het dan eindelijk zover ... ik was zwanger.
    Helaas kreeg ik een miskraam.

Toch blijven we hoop houden dat onze tijd nog komt, hoe moeilijk het ook heel vaak is want onze kinderwens is onze enigste en dierbaarste wens.

Groetjes Laura

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Zelf zijn we ook gezegend met een zwangerschap in de tweede ronde, maar helaas in onze omgeving best veel mensen die lang(er) hebben moeten wachten op een zwangerschap (al dan niet via MMM) of die nog bezig zijn met zwanger worden zonder MMM.

Ook ik ben opgegroeid met het "kinderen krijg je, die neem je niet" en ik heb het ook altijd zo verwoord: Als het mag, dan hoop ik een kindje te hebben rond/voor die leeftijd". (Uiteindelijk een aantal jaren later pas daadwerkelijk de pil weggegooid)

Dus ook van mij een virtuele knuffel voor alle dames en hun mannen waarbij het niet zo goed wil lukken om op de "natuurlijke" manier zwanger te worden!

4. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    heey kijk eens onderaan bij mij???
    ik haat dat dus ook we nemen zoveel kinderen.....
    ik ben kraamverzorgster en hoor en zie zoveel dingen die jullie niet eens weten waardoor je heeeel anders naar een zwangerschap toe leeft en dan is het een godsgeschenk als je een mooi gezond wondertje in je armen mag sluiten!!

veel liefs!

5. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    Wat ontzettend geweldig mooi dat jij dit schrijft bent t helemaal met je eens.

Ik haat het als mensen zo makkelijk over zwanger worden doen.

Ik heb niet voor niks mijn tekst onderaan staan want er zijn duidelijk nog genoeg mensen die een flat voor hun hoofd hebben en mensen zoveel verdriet kunnen doen met hun woorden!!!:x

Ik ben zelf kraamverzorgster en weet heel veel dingen waardoor ik zelf maar hoop dat het ons gegund is er komt zoveel bij kijken en dat weten heel veel mensen niet.
    Aan de ene kant werkt mijn werk me nu in mn nadeel want ik weet te veel maar aan de andere kant wil ik het geluk niet missen als ik weer bij een gezinnetje binnen stap en er is dan weer een wondertje op de wereld!!

Veel liefs!!:)

6. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Je hebt het echt prachtig verwoord :)
    ik sluit me er dus voledig bij aan (aangezien ik zelf een van die mensen ben die in het ziekenhuis loopt ivm dat ik zelf geen eisprong krijg)...

Je mag heel gelukkig zijn als je kinderen mag KRIJGEN
    De mensen die zeggen : WE NEMEN EEN KIND kan ik af en toe wel de nek om draaien.... realiseren ze zich soms niet dat het niet de normaalste zaak is in de wereld? en dat je blij mag zijn dat je uberhaupt kinderen kan krijgen?
    Misselijkmakend af en toe... (mijn eigen zus was namelijk ook zo... tot ik ze vertelde ove rmijn verhaal)

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

heel lief meid dankje wel

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

@ Gusam: heel erg lief en attent van jou!

Sinds oktober 2007 zijn wij bezig voor een eerste wondertje. Sinds maart 2009 zitten wij in de MMM. Na 6 mislukte IUI's komen wij nu op de wachtlijst voor IVF.

Er zijn nog steeds mensen die zeggen dat je kinderen neemt in plaats van krijgt. Er zijn nog steeds mensen die het wagen te zeggen dat het "misschien tussen je oren zit" dat je nog steeds niet zwanger bent. Er zijn nog steeds mensen die het durven zeggen "dat je er niet zoveel mee bezig moet zijn" terwijl je al in de MMM zit en er dus wel veel mee bezig MOET zijn, omdat je telkens naar het ziekenhuis moet. Er zijn nog steeds mensen die meedelen dat "het waarschijnlijk zo heeft moeten zijn dat je nog steeds niet zwanger bent" en het liefst zien dat je je er bij neerlegt.

Gelukkig zijn er ook lieve mensen zoals jou die begrip tonen en medeleven. Mensen die graag zien dat ook jij het wonder van een zwangerschap mee mag maken. Mensen die graag zien dat ook jij het geluk van het hebben van een kind mee mag maken. Mensen die graag zien dat ook jij mag voelen hoe het is om een ouder te mogen zijn.

Bedankt voor je lieve woorden! Het geeft ons meiden in de MMM een steuntje in de rug.

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Krijg een brok in mijn keel!
    Heel erg lief dat er zo aan 'ons' gedacht wordt!

En ik hoop dat degene die nog niet zwanger zijn snel een wondertje mogen verwachten!

Liefs Loesie

10. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Wat ontzettend goed verwoord!!!

Helaas zijn er idd veel mensen die er niet bij stil staan dat het niet voor iedereen zo makkelijk gaat...

Wij zitten sinds eind december ook in de mmm, maar dat valt in het niet bij meiden die al veel langer bezig zijn of zelfs helemaal geen kinderen kunnen krijgen.

Voor allemaal een hele dikke knuf van mij :)

11. MissT

MissT Niet meer actief

Super super lief bericht van je!
    Dat doet een hoop meiden goed..

Knuf

12. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Inderdaad een super lief bericht. Fijn dat er nog wel mensen zijn die er bij stil staan hoeveel verdriet het veroorzaakt als het niet lukt en je zo lang moet wachten.

13. eye hope

eye hope Lid

24 jan 2010
    5
    0
    0
    Dankjewel voor je mooie woorden, dat is echt een steun.
    Ik heb vorige zomer een tweeling verloren. Sinds november zijn we weer begonnen en we hopen vurig dat het ons gegeven is om een kindje te krijgen. De onzekerheid is soms zwaar voor me, ik snap mijn lichaam niet meer zo goed (de hormonen) en heb de neiging in mijn hoofd te schieten. Maar natuurlijk is het niet iets wat we in de hand hebben. Het is een wonder!

Veel liefs en een knuffel:)

14. sanzon

sanzon Actief lid

11 jul 2009
    265
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat aardig dat iemand aan andere denkt.
    zelf zijn we ook al 8 rondes verder en misschien volgende week wel 9.
    mensen zijn altijd heel blij als ze zwanger zijn, maar houden nooit rekening met andere waar het niet zo makkelijk gaat.

15. WLE

WLE Niet meer actief

mooi!

Deel Deze Pagina