Hoi allemaal, Ik ben Indra, 33 jaar en ruim 4 maanden getrouwd met Tomás. Twee weken geleden heb ik het allerleukste verjaardagscadeau ooit gehad! Het woordje 'zwanger' op de test en een gillende man in de badkamer Als het goed is zit ik nu in de 8ste week, uitgerekend op 19-6-2007. Het is best snel gegaan vind ik, helemaal omdat ik ruim 4 jaar aan de prikpil ben geweest. Ik ben er in februari mee gestopt. Vrijdag mijn eerste bezoek aan de verloskundige! Spannend......
heeey welkom enne van harte gefeliciteerd! wat een verjaardagskado! ik kreeg 2 jaar terug een dag voor mijn verjaardag het bericht dat mijn nichtje geboren was dat was al super! fantastisch een verjaardag om nooit te vergeten liefs triez
Hoi Indra. Fijn hoor een beter verjaardagskado kan je zeker niet hebben. Gefeliciteerd. Hou je ons op de hoogte hoe het met je zwangerschap gaat. Groetjes Jolie
Hoi Indra73 Welkom hier en heel veel succes met zwanger zijn. Wat een leuke verjaardagscadeau! geniet er van. xxx Tamara
hoi indra, wat een leuk verjaardags kado ik had het vorige maand ik ben 28 sept jarig en had het gevoel dat mijn nicht aan het bevallen was en inderdaad snacht is ons neefje geboren om 4 uur dus de 29e een leuker kado kan je niet krijgen en het is een heerlijk mannentje. liefs kim