een wonder

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door mono, 14 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas26

    Natas26 Bekend lid

    2 dec 2005
    504
    0
    0
    prov. Utrecht
    Welkom en super gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet ervan!
     
  2. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    welkom en gefeliciteerd

    en geniet maar van je zwangerschap

    liefs roelien
     
  3. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Van harte welkom. Ik wens je een geweldige, gelukkige en gezonde zwangerschapp toe. Ik hoop en zal voor je duimen dat alles goed mag gaan, meid!

    Het duurde bij mij een hele poos, voordat mijn buikje groeide. Ik weet wel dat mijn buik wat opgezet was door "verplaatste" darmen. Ook zijn er hier meiden die al vroeg een buikje hebben. Ik weet dat vruchtwater zoetig ruikt, inderdaad. Maar ik weet niet of je dat nu al ruikt? Mijn cervixslijm ruikt wel ook steeds wisselend en ziet er ook anders uit. Misschien stelt dat je gerust!

    Succes meid..
     
  4. mono

    mono Lid

    14 jan 2006
    45
    0
    0
    Bij mijn eerste zwangerschap had ik heel regelmatig last van bloedingen. Zelfs bij 9 weken zo erg dat het wel mis moest zijn, dus we waren bijzonder emotioneel toen we in het ziekenhuis een hartje zagen kloppen.

    De keren erna had ik er ook af en toe last van en begon uiteindelijk erger te bloeden en 1 keer zelfs met echte krampen/weeën.

    Nu heb ik nooit wat bloed in mijn afscheiding en blijven de testen positief, soms was het toen minder, dus wat dat betreft. Ik denk dat ik met een week of 8 bel naar het ziekenhuis. Dan is er zeker een hartje te zien als alles goed gaat. Maar vind het ook doodeng, want stel je voor dat ik een andere uitslag krijg, dan betekent dat weer een opname voor curretage. Dat moet wel vanwege mijn baarmoederstand. Die is een beetje gekanteld, doordat ik maar een eileider heb. Maar dat dat niets uitmaakt, heb ik wel bewezen met mijn eerste kindje. Daar kwamen ze achter met een laparoscopie, omdat het steeds mis ging. Maar er was buiten dit niets vreemds te ontdekken, dus blijven proberen zei de gyneacoloog. Hij kon er geen andere reden als pech voor bedenken. Ik heb hem nog wel gevraagd of het door de kanker achteraf kon komen, maar dat was hem in ieder geval niet bekend. Ik denk wel dat dat er mee te maken heeft gehad. Ik hoop het eigenlijk ook, want dan zijn mijn kansen nog meer ten goede gekeerd.
    Nou, iedere dag is weer een dag verder. Met mijn cyclus van 25 dagen (ook zo vreemd, ben bijna mijn hele leven onregelmatig geweest en na alle chemo enzo en hormoonpillen, ben ik regelmatig geworden. Vreemd hè!) zit ik bijna op 50 dagen en zou ik voor de tweede keer ongesteld moeten worden. Niet dat dat wat zegt, dat weet ik ook wel, voelt gewoon goed.
    Bedankt voor alle lieve wensen.
     
  5. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    heel veel sterkte en geniet maar fijn meis van je zwangerschap
     
  6. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    welkom meid en van harte met je zwangerschap!!
     
  7. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Welkom en gefeliciteerd!
     
  8. mono

    mono Lid

    14 jan 2006
    45
    0
    0
    Hoi hoi hoi

    Ik ben vandaag misselijk. Op zich geen feest, want je voelt je grieperig, maar eindelijk een lichamelijke bevestiging van mijn zwangerschap. Als het nu maar echt griep wordt!

    liefs Monique
     
  9. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Hoi mono, van harte welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop zo ontzettend dat alles deze keer goed gaat, ik gun het je zo na alle ellende die je hebt doorgemaakt.

    Groetjes, Wendy
     
  10. mono

    mono Lid

    14 jan 2006
    45
    0
    0
    gaat nog steeds goed, ben alleen niet meer misselijk geweest, maar heb ook geen last van bloedingen. Dus wat dat betreft ga ik nog steeds er van uit dat het dit keer goed gaat. Maar ga nog niet naar het ziekenhuis voor controle, da's toch nog even te spannend.
    De drang komt vanzelf wel, zeker weten.
    Dank je voor je lieve woorden en jij ook een succesvolle vruchtbare maand. Alle anderen ook hoor, als ze dat willen :)
     
  11. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    van harte gefeliciteerd en ik zal echt voor je duimen....
     
  12. zupercatje

    20 jan 2006
    7
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    spang
    ik hoop dat je je 2de kindje snel mag krijgen en dat het geluk nu aan jou kant staat heel erg veel geluk toe gewenst van ons
    groetjes
     
  13. mono

    mono Lid

    14 jan 2006
    45
    0
    0
    hee zupercatje, Jij ook van harte gefeliciteerd. Ik zie dat je net zwanger bent. Hopelijk gaat de tijd een beetje snel, zodat je je kindje kunt gaan voelen. Ik kan daar niet op wachten, en dan mag het rustig aan gaan!
    liefs Monique
     
  14. mono

    mono Lid

    14 jan 2006
    45
    0
    0
    yeah ben nu 8 weken en net weer een test er tegen aan gegooid en hij blijft superpositief. Geeft me toch wat zekerheid. Bij een vorige miskraam werd de test steeds minder en toen wist ik het eigenlijk al.

    Ben zo blij ben zo blij.

    Verder voel ik niet zoveel en zou ik wel heel veel willen schrijven, maar ik weet niet zo goed waarover. Misschien gauw als ik naar het ziekenhuis bel, wie weet volgende week! :D
     
  15. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Mono wat fijn voor je. Geniet maar lekker van je zwangerschap en ben blij met je mee voor jou :D
    Als je niet weet wat je schrijven moet is toch niet erg, wel leuk dat je ons zo een beetje op de hoogte wil houden ;)

    Liefs Angela.
     
  16. mono

    mono Lid

    14 jan 2006
    45
    0
    0
    gelijk heb je, dat is ook het moeilijk als de rest het in je omgeving nog niet weet, je kunt er niet over beppen.
    Maar gelukkig hier wel, en dat vind ik super!!!!!!!!!!
     
  17. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hier kun je zeker je verhaal kwijt!!! Want het is zeker heel moeilijk met niemand erover te praten, er gebeurd zoiets moois met je en in je dat wil je de hele wereld vertellen. Hoop voor je dat je snel iedereen kan gaan inlichten en tot die tijd doe je maar lekker hier je verhaal, wij horen je graag vertellen ;)

    Liefs Angela.
     
  18. safian78

    safian78 Actief lid

    26 jan 2006
    428
    0
    0
    Wat een verhaal!! Heel veel succes, en van harte welkom hier!!
     
  19. mono

    mono Lid

    14 jan 2006
    45
    0
    0
    Ik wou dat het verzonnen was, maar helaas.
    Maar de zon schijnt hier weer, want ik ben nu 8 weken en 3 dagen. Alles gaat naar wens. Mijn haar groeit en ik voel me goed. Nu alleen nog mijn angst overwinnen om naar het ziekenhuis te bellen voor een eerste controle. Ik weet het, het geeft duidelijkheid, maar ik vind het eng!
     
  20. Niet meer actief

    meid wat een verhaal zeg. nou in ieder geval welkom op dit reuze gezellige forum en geniet van je zwangerschap
     

Deel Deze Pagina