een wonder

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door mono, 14 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wentje

    Wentje Actief lid

    29 jan 2006
    113
    0
    0
    Sjee, wat een verhaal. In ieder geval van harte gefeliciteerd! Ik hoop echt dat alles helemaal tip top goed blijft gaan. Ik ga zeker voor je duimen.

    Liefs Wendy,
     
  2. mono

    mono Lid

    14 jan 2006
    45
    0
    0
    pff het zweet breekt me uit. Ik heb net naar het ziekenhuis gebeld en ik voelde alle emoties omhoog dwarrelen. Ik heb maar naar mijn "oude" gyneacoloog gebeld, maar dacht wat moet ik allemaal vertellen. Nu was de assistente ziek en komt er om 10.00 uur een vervangster, ik heb maar gauw gezegd dat ik dan terugbel. Kon ik even op adem komen. Ik vind dit eng!!!!! Maar ik wil nu ook wel duidelijkheid. brrrrrr koud en zweterig tegelijk.
    Maar goed, deze dame neemt actie en gaat zo nog een keer bellen! Help.
    Jullie horen het nog wel.
     
  3. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Spannend zeg, maar dan heb je de echte duidelijkheid. En ik denk dat als je straks voor een echo mag gaan, je helemaal de tijd van je leven zult hebben, want zoals ik lees gaat het gewoon harstikke goed met je zwangerschap!!!
    Hoop dat je snel een afspraak nu hebt en dan heerlijk kan gaan genieten van je zwangerschap, want dat verdien je absoluut :)
    Wel even laten weten he? Als je een afspraak hebt gemaakt!!!

    Liefs Carry
     
  4. mono

    mono Lid

    14 jan 2006
    45
    0
    0
    aaaah, ik kan vanmiddag al om 14.15. Ik werd een potje emo aan de telefoon en ik zit nu te trillen. Alle spanning ontspant. Dat ik me dat niet eerder bewust werd, alles deed al zo zeer in mijn lijf qua spanning, maar ik wist niet waarvan hier dus van!!!
    Gauw mijn man gebeld, nog meer tranen, maar die is vandaag op de beurs in Utrecht. Dat wist ik en hij zei, nu kan ik niet mee en dat weet ik. Maar als ik vandaag ga, heb ik wel duidelijkheid!!!!
    Oh wat een spanning. Gauw mijn zusjes gebeld en de een kan in principe niet, maar als het allemaal niet lukt met mijn andere zus, dan gaat ze mee. Ze zegt wel gaan hoor, dat geeft duidelijkheid, vooral nu. Nu maar hopen dat ik mijn andere zus gauw te pakken krijg.
    Oh ik zit helemaal te trillen, ik vind het eng. Maar ik zal echt gaan, dus vanmiddag weten jullie meer!!!!
     
  5. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Helemaal super!

    Zit je verhaal al een tijdje te volgen! En vind het echt heel knap van je dat je de moed hebt genomen om toch te gaan bellen. Ook al is het zeer moeilijk!

    Bij deze kan ik dan ook wel zeggen (ook al ken ik je niet) dat ik zeker trots op je ben!

    Ik ben benieuwd wat je vandaag allemaal te wachten staat en zou zeker voor je hopen dat alles in orde is met de kleine!

    En vergeet niet, dat ondanks alles wat er is gebeurd. Je nu toch wel een btje vreugde mag hebben en als je hoort dat alles oke is je toch wel blij mag zijn ;)

    Als jij het niet doet ben ik het wel voor je!

    Veel liefs,

    Gaby
     
  6. mono

    mono Lid

    14 jan 2006
    45
    0
    0
    ik lach van oor tot oor.
    Ik ga ook echt heen, weet nog niet met wie, maar komt goed! Nog maar 3 uurtjes, dat overleef ik echt wel!!!! :D
     
  7. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    idd

    weet je al of ze meteen ook een echo gaat maken of gaan ze alleen luisteren?!
     
  8. mono

    mono Lid

    14 jan 2006
    45
    0
    0
    geen idee, maar het is in het ziekenhuis, dus ik neem aan een echo. Zo ging het anders wel!
     
  9. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja dat denk ik dan ook!

    Niet vergeten om je kleine te laten bewonderen in het album he ;)
     
  10. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    klopt zo'n weeige geur idd net als dat ze net geboren zijn
    maar dat klopt hoor :)
    ten eerste jeetje meis jij hebt je pakkie wel gehad zeg
    en super dat jullie zwanger zijn zeg nu
    en ik bid dat het allemaal zo mag blijven en dat dit nieuw leventje bij jullie blijft
    maar positief denken is een goed iets en een goede instelling
    maar zo als ik las heb je daar geen problemen mee want als je dit allemaal doorlopen hebt oef oef
    maar je moet wel open blijven staan voor de realiteit he meis dus je zal toch een keer moeten bellen :)

    heel veel geluk en sterkte

    gr debbie
     
  11. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik heb vandaag eindelijk een broek gekocht die me goed zit!

    Bij prenetal gekocht, zoveel leuke spulletjes gesjien uren rondgehangen enz..

    En kdacht kijken of mono al wat meer weet maar helaas!!
     
  12. mono

    mono Lid

    14 jan 2006
    45
    0
    0
    Hallo allemaal, ik ben geweest, maar helaas. Het is een windei of hoe het ook heet. Alle verschijnselen en een mooie vruchtzak, maar er zit geen vruchtje in. Dus mijn 5e miskraam. Ik voel me ontzettend verdrietig en heel erg leeg.
    Over 2 weken een afspraak voor als het nog niet los is gekomen om dan een curretage te bespreken.
    Het is heel raar, maar ik had het dit keer echt goed verwacht na alles. Ik weet wel dat de kans er in zit, maar ik vond dat ik wel genoeg ellende had gehad.
    De arts keek of ze nog een onderzoek kon doen, ze had het over een stollingsfactor of -test, maar de vorige arts had al alles gedaan en er kwam niet echt wat uit.
    Dus bij deze ben ik niet meer zwanger. Ik denk dat ik ook maar niet meer kom, tot ik weer goed nieuws heb, te confronterend.
    Maar ik wil wel iedereen bedanken voor alle lieve berichten en harten onder de riem. Bedankt daarvoor en voor jullie het allerbeste en hoop dat het bij jullie wel goed gaat!
    Liefs, een verdrietige Monique
     
  13. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    verdikke meiske wat beroerd allemaal
    en begrijpelijk dat je nu even niet meer kom hier
    ik wens jullie heel veel sterkte met dit verlies
    maar zoals het gezegde zegt "de aanhouders winnen he" dus laat de moed niet zakken meis
    jullie hebben al zoveel overwonnen

    maar laat dit maar even bezinken heel veel sterkte

    xxx debbie
     
  14. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    jemig monique wat verdrietig voor je!!

    heel veel sterkte
     
  15. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik kan het gewoon niet geloven!

    Ik dacht echt omdat je die 7 weken had gepasseerd dat alles in orde zou zijn.

    Ik weet echt niet wat ik erop moet zeggen, leef echt met je mee voel me der zelf ook btje verdrietug van.

    Snap dat je niet meer komt verlopig. Maar echt heel veel sterkte!

    En wie weet komt er toch een zwangerschap waarbij het wel goed gaat!

    Veel liefs,

    Gaby
     
  16. mono

    mono Lid

    14 jan 2006
    45
    0
    0
    dank jullie wel allemaal, doet me goed om me tranen te kunnen laten lopen. Jullie zijn lief. We rooien het samen wel, maar moeten maar weer even opnieuw bekijken wat we nu gaan doen en wat ik wil. Weet het nu even niet. Eerst maar hopen dat het nu gauw loslaat en dat ik niet opgenomen hoef te worden.
    Ik ben wel blij dat niet mijn hele omgeving het weet.
    Voor jullie allemaal het allerbeste!
     
  17. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Gossie meis, wat is dit kl*te!!! Ik had zo gehoopt dat t ditkeer goed zou blijven gaan :cry:
    Ik kan me voorstellen dat je nu even genoeg hebt van alles en ff tijd voor jezelf wil nemen. Het spijt me echt heel erg voor jullie, hopenlijk komt jullie tijd echt nog een x!!
    Heel veel sterkte en je weet dat je hier altijd met je verhaal terecht kan!!

    Liefs Angela.
     
  18. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Ten eerste van harte welkom natuurlijk, en ik duim voor je dat alles goed gaat!
     

Deel Deze Pagina