wow dais! geweldig! wat een goed nieuws! En weer zo snel aangetelt! Ik lees dat je vandaag naar de gyn moet! heeeeel veel suc6 en k hoop dat jullie een mooi klein kindje zien zitten! Ik duim voor jullie!
Meiden het is echt een wonder of eigenlijk beter gezegd WONDERTJES! JAWEL HET ZIJN 2 KLOPPENDE HARTJES! Jeetje wat een nieuws zeg,wel heeel errug leuk! Nu maar hopen dat alles goed mag gaan... [-o< Dank jullie wel voor de vele felicitaties! Liefs Dais.. xx
dais, je gaat wel heel hard in je zwangerschap he? 58 weken? Gefeliciteerd meissie! Wie had dat nou verwacht he?
hey meissie ben ik weer toch maar neergezet groot gelijk maar heo ver ben je nu want je banner staat beetje fout haah ik duim kei hard voor jullie. succes
Gefeliciteerd joh! Twee maar liefst! Ook ik vraag me af hoeveel weken je bent, want je banner is een beetje in de war
Wauw Daisy, nog ontzettend gefeliciteerd met je zwangerschap. En wat ongeloofelijk spannend zeg zwanger van een tweeling! Ik hoop dat deze kleintjes prettig zitten en blijven waar ze zijn.
Daisy, ik las het net bij de juli -mama's dat ik je kan feliciteren! Meid, van harte gefeliciteerd! Ik ben erg blij voor je en je man, en ook nog eens twee kloppende hartjes. Super! Ik hoop voor je dat het dit keer allemaal goed mag gaan en geniet ervan! Het is je zo gegund!
Och meissie wat goed! Je engeltjes zorgen wel voor dat het gemis "goed gemaakt" wordt. Dubbel gefeliciteerd!
Meid ik volg je verhaal al een tijdje en vond het echt vreselijk wat je mee moest maken... ik ben nu echt super blij voor jullie dat je in verwachting mag zijn van 2 prachtige wondertjes! liefs
Hoi Daisy, ik heb je verhaal wel een beetje gevolgd. Het is jullie dan ook zo gegund. Hartelijk gefeliciteerd!
Meid ONWIJS GEFELICITEERD ik ga keihard voor jullie duimen dat jullie over een maand of 8 jullie frummel in jullie armen kunnen sluiten. Geniet ervan. Liefs Mariska