Ik zou eens verder moeten lezen dan mijn neus lang is Ik las net dat jullie 2 frummels verwachten, hierbij dan een DUBBELE felicitatie. Liefs Mariska
Wat heerlijk voor jullie! Van harte gefeliciteerd, en ik zou elke dag duimen dat het deze keer helemaal goed gaat, en dat jullie straks 2 (!) wondertjes in jullie armen mogen houden!
hey meissie super zeg twee hartjes das wel fijn dat je het al kon horen zo vroeg gefeliciteerd ermee en geniet ervan
We hebben het ook niet gehoord,alleen kunnen zien met een inwendige echo. Tenminste,mn vriend en de gyn,ik niet Ik wil iedereen hartelijk bedanken,super dat jullie zo met ons meeleven en mee blijven duimen! Toppers! Liefs Dais.. x
Amai, goed nieuws zeg Ik ben heel erg blij voor jou. Positief denken! zibella x p.s. ik heb gisteren ook een 1ste echo gehad. Het zag er goed uit volgens de gynaecoloog: een mooi vruchtje op de juiste plaats
Zie ik dat goed? 2 Kindjes op komst! Wat super zeg! Van harte meid! Mijn duimen draaien. Leuk een tweeling, ben zelf ook 1 van een tweeling, mijn ouders vonden dat altijd erg leuk!
He alsnog gefeliciteerd ik zie dat er 2 op komst zijn wat zul jij trots zijn. Hoop voor je dat het deze keer allemaal goed verloopt. Succes en veel geluk. xxxJoyce
hey dais ook van mij natuurlijk nog een gefeliciteerd klinkt zoo klein maar heb je al een pbtje gestuurd hoe blij ik ben voor jou en je man jullie hebben deze wondertjes echt verdiend groetjes nathalie
Gefeliciteerd met je 2 wondertjes. Ik blijf ook voor je duimen, dat alles goed mag gaan. Groetjes Nazli
Alsnog gefeliciteerd op deze plek, Daisy! Ik hoop dat je volgend jaar twee wolken van kindjes in je armen mag sluiten!