Welke tondeuse?

Discussie in 'De lounge' gestart door haailena, 23 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haailena

haailena Actief lid

24 okt 2014
    458
    5
    18
    Ik doe thuis altijd de haren van mijn man en zoons. Nu heb ik in de afgelopen 4 jaar 2 tondeuses versleten. Opzich helemaal niet erg maar ik vond ze niet optimaal..
    ik heb er 1 van babyliss gehad en 1 van Philips. 1 met losse opzet kammetjes die dan in verschillende hoogtes konden en 1 met 1 opzet kam die veel in hoogte kon verschillen.
    Nu krijg ik van mijn zoontje altijd te horen dat het aan de zijkanten zeer doet als ik hem scheer. Ik doe niets anderen aan de zijkanten dan dat ik aan de bovenkant doe. Maar ik heb het idee dat het kammetje zo stug is dat dat zeer gaat doen.

Wat gebruiken jullie voor tondeuse? En waar moet ik op letten voor een nieuwe?

2. Logan

Logan Niet meer actief

Ik heb de moser chromstyle pro. Deze zat ruim tien jaar geleden in mijn schoolpakket is afgelopen jaar stuk gegaan omdat ik hem liet vallen :oops:
    Ik heb er alle examens meegedaan, een tijdje mee gewerkt omdat onze tondeuses slecht waren en een hoop vrienden geknipt.
    Nu dezelfde weer gekocht na eventjes een goedkopere gebruikt te hebben. Deze knipt beter, soepeler en is zo lang te gebruiken zonder opladen. Hij kost wat maar dat haal je er wel uit...

3. woez

woez Fanatiek lid

19 sep 2009
    1.129
    205
    63
    begonnen op school met een tondeuse van het merk Wahl met snoer
    Daarna 1 gekocht van Remington (ramp ding, laat allemaal haartjes staan)
    Gisteravond een snoerloze Wahl besteld bij bol.
    Voor het merk betaal je wel maar is het geld meer dan waard.

4. haailena

haailena Actief lid

24 okt 2014
    458
    5
    18
    Dank jullie wel voor de info! Ik ga eens kijken welke het gaat worden. Mijn gevoel zegt toch wel de moser chromestyle pro.. Maar die is wel iets duurder dan wat ik gedacht had.. Maar als ik er san lang plezier van heb is het wel fijn!

5. Logan

Logan Niet meer actief

Hij is super! En ik heb hem al die jaren zo vaak gebruikt, ik baal gewoon dat ik hem heb laten vallen

6. haailena

haailena Actief lid

24 okt 2014
    458
    5
    18
    Haha mijn man is al om. Die had al YouTube filmpjes gekeken met hoe ik het haar dan misschien eens anders kan scheren.. Ik ben geen kapster maar blijk er redelijk handig in te zijn. Misschien maar eens een cursus (huis tuin en keuken) kapster volgen :rolleyes:

Deel Deze Pagina