Ik kan nog steeds niet geloven dat mijn man en ik ouders gaan worden,vooral niet omdat hij verminderd vruchtbaar is/was en ik 3 jaar heb geleden onder de ziekte van lyme. Ik lijdt nog steeds onder die ziekte en het ziekenhuis wilde dat ik de vruchbaarheidsbehandelingen voorlopig stopzette. Mijn laatste IUI,nr 7 is dus afgebroken toen ik 2 eitjes had. Maar...lief en ik hebben toch ons best gedaan en zie het resultaat. Ik kan het nog niet geloven ook al zijn de testen positief. Het zal een zware zwangerschap worden maar daar geef ik niets om als we maar een mooi wondertje krijgen! Ik vreet alleen mijn nagels op bij het feit dat lyme vroege mk'en kan veroorzaken. Wil er alsjeblieft iemand voor me duimen,dit kindje is zó gewenst!
Lieve klaproos, Van harte gefeliciteerd meid! Het is je van harte gegund. Ik zal voor je duimen dat je beebje blijft zitten. En nu genieten!!
Van harte gefeliciteerd! En ik ga heel hard voor je duimen meid! Volgens mij 'kennen' wij elkaar van een ander forum (TB). Ik heb daar bijna dezelfde gebruikersnaam als jij.
Jackie,heb ik toevallig een sneeuwkwarts aan je verkocht En dank je wel voor het duimen!! Iedereen bedankt natuurlijk
Klaproos@ Gefeliciteerd meis zorg goed voor je zelf en probeer te genieten. Zijn nu dan eindelijk de meiden aan de beurt die al jaren hopen en wachten !
Aaaaaah wat gaaaf! Ben zo ontzettend blij voor je!!!! Gaat helemaal goedkomen meis, ik duim zo ontzettend hard voor je! Gefeliciteerd!!
wow wat bijzonder zeg!! Van harte gefeliciteerd...hopelijk gaat de zwangerschap goed verlopen voor jullie...geniet er van!