Heb getest maar helaas weer een licht streepje,ben nog niet overtuigd.Maar heb nog niet getest met ochtendurine,en matcare cassette weet niet of hij wel zo gevoelig is als kruidvat test.Probeer morgenvroeg met ochtendurine als ik niet ongi word.Jammer maar ik geef niet op zolang ik niet ongesteld word,anders maandag even dokter bellen voor bloedtest.Dankje dames
Pff ik snap je onzekerheid als ie weer licht is.. Ik hoop echt morgenochtend op een duidelijkere test! Duim duim!
Met ochtendurine helemaal wit,dus het zal wel niks zijn.Helaas het heeft niet zo mogen zijn.Als ik maandag nog niet ongesteld ben ga ik wel naar de dokter,me vrij weekend is helemaal verpest snik snik.Van de testen krijg ik geen foto van gemaakt,dus zegt al genoeg.Had zo gehoopt op een wonder,is me blijkbaar niet gegund.Ben toch wel bang om kinderloos te blijven.
Ach wat jammer toch kitty. Ben je eerder ook een paar dagen overtijd geweest, en kan het niet zijn dat je te vroeg test? Digi knuffel voor jou.
Zolang overtijd ben ik alleen na miskramen geweest.Een keer 35 dagen en een 40 dagen.Maar heb inderdaad ook deze keer geen eisprong gevoeld,terwijl ik ze elke maand goed voel.Ik wacht wel af tot maandag meer kan ik toch niet doen.
Nee je kan inderdaad helaas weinig doen meis, het is nu afwachten wat je lichaam weer gaat doen (herkennen we allemaal), Houdt de moed er nog in zolang je menstruatie weg blijft. Hopelijk alsnog een wondertje voor jou !!
Je bent nog steeds overtijd! Misschien late eisprong gehad? Ik ben zelf ook op leeftijd en testte afgelopen mei ook pas heel laat positief. Nooit de moed opgeven hoor!
He gedver...............maar ik duim echt kei hard verder voor je dat je hcg gewoon even aan het schommelen was ofzo en dat je snel een positieve test in je handen hebt!!
Dankje dames,me mannetje zegt ook zolang je nog niet ongi bent hoop houden.En maandag dokter bellen voor bloedprikken op hcg.Vorig jaar teste ik nog voor nod twee dikke strepen met kruidvat test.