De foto's zijn héél wazig, maar ik lijk toch roze streepjes te zien.. Wanneer moet je bloedprikken/wanneer krijg je de uitslag?
Waarom maak je zo'n wazige foto's hahahah....oud toestel Je moet eens wat verderaf een foto nemen....
3 testjes 1 van kruidvat en 2 van matcare.Kruidvat was echt heel licht,matcare ietsje donkerder.Maar wacht wel af op de bloed prikken morgen heb ik toch meer zekerheid ,en als negatief weet ik ook dat ik niet zwanger ben.
Ik heb de samsung ace daar heb je niet veel keuze mee.Kan niet eens inzoomen haha word tijd voor een nieuwe model.
Ik zie toch echt goed roze strepen hoor. Bij mij waren de testen in de ochtend ook altijd lichter dan de middagtesten. Even bloed afwachten maar volgens mij ben je gewoon zwanger. Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Ja hoop nog voor het weekend,heb vanaf morgen 3 middagdiensten,vrijdag vrij en dan weer 4 dagen werken pfff.
Kittycat ik lijk ook 2 streepjes te zien op allemaal de testjes, wat ontzettend spannend. Ik blijf voor je hopen dat het raak is!!!