Helaas dames,gisteravond begonnen met vloeien.Ik denk dat ik ongesteld ben geworden,vannacht buikkrampen gehad en verlies helderrood bloed.Dan zal straks de bloedtest wel negatief zijn. waarom krijgen wij nooit geluk,ik baal hier zo van.Maar ik hou jullie op de hoogte straks.
Ik heb de uitslag van de bloedtest,wat ik eigenlijk ook al had verwacht negatief.We gaan moedig verder naar de volgende ronde,we proberen nog tot eind van het jaar,en dan stoppen we ermee.Helaas maar misschien wel het beste,maarja hopen toch nog op een wondertje Bedankt dames voor de belangstelling en lieve woorden gr kittycat69 xxxx
Mag je zeker vragen Lov23,onze leeftijd laat het moeilijk worden.Me partner is 51 en ik word 44 jaar.We krijgen geen hulp meer,omdat we al een risico leeftijd zitten.Daarom hoopten we op een natuurlijke weg zwanger te worden.
Och meid toch...ik had het je zo gegund! Jammer zeg, maar misschien is het lot je nog wel gunstig gezind. Het is nog niet het einde van het jaar! Ik hoop het echt voor je...