Een positieve test???!!! Zonder kwaaltjes??? Kan dat?? Zien jullie de foto en kan de test vals zijn,heb middag urine gebruikt Oh...en ik was donderdag echt heel extreem ongesteld.
Dit lijkt me in ieder geval geen valse test. Was donderdag je NOD? En heb je enkel donderdag gevloeid? Was je overtijd?
Ik weet mn nod niet zo goed. Donderdag de 22e was wel 14 dagen na positieve ovulatie test. Heb die dag wat rood verloren en voor de rest zwart en bruin. ... Zit te trillen op de bank
Jeetje, snap ik meid! Maar de 22e 14 dagen na positieve ei, en ti's nu 30. En 1 dag een beetje..... Is niet veel! EUh.... Gefeliciteerd denk ik maar hè
Nee..hoohoo...ik verloor die donderdag heeeeeeeel veel..maar voornamelijk bruine smurrie... Ik geloof t nog nie....
Oké... Dus het zou op het juiste moment zijn. En dan nu positief testen. Meid, geen idee! Ik heb nergens verstand van wat dit betreft.
hij lijkt wel positief!! Ik heb ook wat bloed ( bruin maar ook wat echt rood) verloren rondom mijn NOD, en ben toch echt hartstikke zwanger!!
Ja?? O mijn god..... Ik was op t werk erg emotioneel van de week. Dacht dat ik last van stress had... Ik snap alleen gewoon niet dat ik dat bruin verlies blijf houden. .
bruin is niet erg dat is oud bloed wat er dan uit moet. Maar nu geen rood meer verliezen he ik duim voor je!
Dat is lieffff Ik zit me suf te googelen. . Nu ben ik weer bang dat mn bakje mss niet schoon genoeg was ofzo. Pffff sowieso ga ik morgen ochtend gelijk piesen
meis hier dezelfde onzekerheid. heb ook licht positief getest en kreeg paar dagen later een vage menstruatie donkerroord/ bruin slijmverlies, en geen kramp ( normaal volop aanwezig ) het is nu weer over ( begon afgelopen zondag ). M,n testen zijn nog steeds licht positief en de CB geeft 1-2 aan. Heb ook een erg onregelmatige cyclus, dus het is even afwachten. Ook hier verder geen echte kwaaltjes behalve wat moe en stemmingswisselingen. Ik hou nog een beetje hoop, ik hoop jij ook.
Campanula...ja hier dus ook...een knaller daarnet...en een uurtje later tuurstreepje We houden elkaar op de hoogte
Heb net weer een voorraad testen ingeslagen voor volgende week, moet bevestiging hebben. We hebben sowieso over 2.5 weken een afspraak bij de Gyn dus dan hebben we hopelijk duidelijkheid. Het enigste wat me geruststeld zijn de krampjes en steekjes links maar vooral rechts naar veel bewegen en m,n onderbuik is harder. Maar goed je kan je ook veel gaan inbeelden. Heb ook alleen nog maar in de middag getest maar volgende week ga ik echt met ochtendurine testen. Eind volgende week weer de digitale kijken of hij nu op 2-3 zal staan....zenuwslopend dit. Als je in het topic " iemand hier ervaring mee? " kijkt zie je foto's van mijn testen.
Je bent zwanger dat zwarte bruine is oud bloed wat naar buiten is gekomen hebben we meer vrouwen ik zou zeggen gefeliciteerd , of anders ff naar huisarts
Ts, bij mij wees dat bruinverlies op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik heb er een tijd mee rondgelopen, een knaller van een positieve test maar helaas..hou het goed in de gaten hoor!