Zwanger na 2 miskramen

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Naomi11, Jan 13, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Naomi11

Naomi11 Lid

Jul 25, 2016
    21
    0
    1
    Hallo allemaal,

Ik heb een zoontje van bijna 2 jaar. Ik heb in augustus 2016 een miskraam gehad en op 24 november 2016 ook een miskraam gehad. Ik heb op 7 januari een test gedaan en deze is positief. Ik ben dus gelijk weer zwanger na m'n laatste miskraam.

Ik ben nu 7 weken en 1 dag zwanger en erg onzeker.
    Bij de vorige 2 miskramen ging het mis bij 7 weken en 3 dagen en dat komt nu wel heel dichtbij.

Ik krijg 27 januari een echo bij de verloskundige.

Hebben meer meiden ervaring met onzekerheid na miskramen en dat het na de 2e miskraam wel goed ging

2. Ilse84

Ilse84 Fanatiek lid

Nov 25, 2016
    1,278
    755
    113
    Hoi

Geen ervaring met zwanger worden na een miskraam, wel de miskraam zelf. Ik hoop op een fijne zwangerschap voor je!!

3. Linda468

Linda468 Lid

Nov 20, 2016
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hi ik heb een mk gehad afgelopen september. Nu ben ik net weer zwanger. Voel me vaak wel sterk en vol vertrouwen dat het goed zit maar soms steekt ook die onzekerheid de kop weer op....ik hoop echt dat het nu goed gaat. Je kan niks anders doen dan op je lichaam vertrouwen. Komt vast allemaal goed. Xxx

4. Frouk

Frouk Lid

Dec 31, 2011
    38
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb een dochter van 4, toen 3 miskramen (bij 5, 6 en 7 weken) gehad en nu een prachtige knul van bijna 10 maanden! 2 weken terug hadden we een hele grote verassing, we krijgen een derde kindje. Ben nu zo'n 6 a 7 weken zwanger en vind het zo spannend allemaal! Voor mij was de knaltest en de misselijkheid een teken dat het wel goed zit.. Blijft spannend!! Succes!:)

5. BaileyMarijke

Jan 18, 2017
    8
    0
    0
    Belgie
    Hallo,
    Ik heb zelf nog geen miskraam gehad, maar heb er ook zo'n bang voor, en jij hebt er dan al twee gehad, dus ik snap je angst volledig!! Maar daarom wil dat nog niet zeggen dat je nu ook een miskraam gaat krijgen.. Al kan ik me heel goed inbeelden dat je het moeilijk van je af kan zetten en er mee in je maag zit. Niet makkelijk meid.. Ik weet ook niet meteen welke goede raad ik je moet geven, maar mijn vriend en zijn ex hebben ook kinderen en zij had ook twee miskramen en daarna een goede zwangerschap :) dus er is hoop :))
    We moeten gewoon positief denken :)

groetjes en veel sterkte

6. Mom88

Mom88 Lid

Oct 8, 2016
    24
    0
    1
    NULL
    NULL
    @naomi; hoe is het nu? Je bent de 7 weken en 3 dagen al voorbij! Gaat alles goed?

7. Enniehj

Enniehj Nieuw lid

May 19, 2012
    4
    0
    0
    @Naomi11: Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Ik ken je angsten heel erg goed.
    Ik heb zelf 2 gezonde kindjes van 6 en 4 jaar oud en heb december 2015 een MA gehad met 11 weken (het hartje was na 8,5 week gestopt met kloppen en ik had 2 dagen daarvoor nog een goede echo) en daarna weer een miskraam gehad (met 6 weken) in mei 2016.
    Ik ben er sinds maandag achter dat we eindelijk weer zwanger zijn maar nog wel super pril, vandaag 4 weken en 1 dag..

De angst zal blijven ik betrap mezelf er ook continue op, het enige wat helpt bij mij is blijven meelezen en schrijven op dit forum omdat de dames hier weten wat je meemaakt en je steun kunnen geven.

Ik hoop op een super goede echo van je de 27e!!

Nog even volhouden meis!

Share This Page