Ik was Finn zn nagels aanhet knippen, zegt ie ineens dat het zeer doet. Ging het bloeden als een rund...heeft ie dus onderde rand van de nagel van zn wijsvinger een wratje. Het is altijd al een gekke nagel geweest, ook doordat hij vaak aan die nagel zit te friemelen (een soort van tic), maar nu dus ook dit. Ik herkende het meteen doordat ik zelf ook een wrat op een van mijn vinger heb gehad een hele tijd terug. Die was toen ineens weg. Wat kan ik hier nou aan doen? Nu is ie sowieso open, doordat ik er dus bij het nagelknippen in heb geknipt, maar wat zou ik daarna kunnen doen?
Ik ben vorige week met mijn dochter naar de dokter gegaan. Ze heeft/had een waterwratje op haar voet. Mijn huisarts gebruikt niet zoals vroeger stikstof maar een ander, pijnloos middeltje (soort van hoge concentratie azijn). Het werkt iets minder goed dan stikstof maar het is wel pijnloos en effectief. Eerst smeert ze vaseline er omheen. Daarna met een wattenstaafje het middeltje. Ik zou gewoon even langs gaan bij de huisarts en niet zelf iets halen bij de drogist bijvoorbeeld.