ben 5 dagen overtijd 22 nov was mijn eerste dag van laatste menstr , juli gestopt met de pil!? ovu testjes zijn onregelmatig trek ik niet echt een pijl uit!? help
Even een zwangerschapstest doen, dan heb je meer zekerheid. Wat voor ovu testen gebruik je? Succes ermee
ik heb zo een beetje het zelfde voor, ik heb een test gedaan en die was negetief bij mij, mischien heb jij meer geluk
Ik ben ook alweer enige tijd overtijd, heel vervelend. Heb getest maar die was negatief Het vervelende nu vind ik dat ik niet weet wanneer ik nou een eisprong heb gehad enz.
ben 8 dagen overtijd , gisteren testje gedaan ovulatie van clearblue streep moet even dik zijn ,, scheeld niet veel bijna even donker blauw 2 strepen!
ja dat vind ik ook heel verveelend ben natuurlijk nog niet zo lang overtijd maar toch vind ik het nu al verveelend
Hee Naad, Zie dat je al best lang overtijd ben aan je banner te zien!? Ben je nog niet langs de HA geweest dan? Zou ik zelf persoonlijk wel doen..
Heb al 3x getest en was alle keren negatief.. Zit ook pas in de tweede ronde, maar toch ga je dingen denken. Ga nu maar even afwachten en als ik zaterdag nog niet ongi ben ga ik testen (of misschien wel eerder haha)
Nee ik ben nog niet langs de HA geweest omdat ik zelf denk dat het gewoon nog ontpillen is. Ze zeggen dat het een jaar kan duren voordat je cyclus weer normaal op gang komt dus wacht maar af.
25 dagen overtijd is best veel maar kan inderdaad ontpillen zijn. Al zei de ha tegen mij toen ik een aantal dagen overtijd was dat is nog hooguit een week moest wachten en als er dan nog niets veranderd was, langskomen. Uiteindelijk werd ik ongesteld, terwijl ik een regelmatige cyclus heb, ook na de pil. En na die maand dat ik overtijd was, ben ik uiteindelijk zwanger geworden. Succes Liefs
ben zelf 3 dagen overtijd, nog niet zo lang dus, maar weet van bij mijn eerste kindje dat ik heel onregelmatig was maar nu was mijn eerste cyclus wel 29 dagen, dus mooi op tijd, pff ik vind dit zo zenuwslopend, liever nu maar ongi worden, dan weet ik waaraan en waaraf
Ik ben nou 13 dagen overtijd...en de test was negatief Bij mij is het geen ontpillen want ik heb nooit de pil geslikt!