Dan zoek ik een niet veel voorkomende jongensnaam! Beetje apart mag wel, maar het moet nog wel een naam zijn! Ben benieuwd!
danté mischien? was mijn eerste keus als er een jongen bij was. hij komt niet zo vaak voor in elk geval
In welke richting zoek je de naam? Moet hij bijvoorbeeld oerhollands zeldzaam zijn, of engels? Modern nederlands in de richting van Bloem en Storm, of meer oosters?
Modern nederlands niet...dat vinden we niet zo mooi voor een kind. Maar voor de rest maakt het niet uit. Onze eerste zoon heeft een ierse naam. Dus engels/ iers/ mag wel. Maar namen als Delano, Wesley, leroy vinden we niks. Verder staan we open voor alles! Dax vinden we bijv. wel leuk, maar onze achternaam begint met een D. Dus namen met een D worden het sowieso niet.
Als wij een jongetje zouden krijgen zouden wij hem Julius noemen Ik vindt het een erg mooie aparte naam, die je niet vaak hoort, maar toch goed uit te spreken is.
Ik kom met deze namen: Noah Aiden Pjotr Davin Hero Nemo (onze kat heet nu zo, maar vriendlief alswel ik hadden onze zoon ook zo Nemo genoemd nu, echter de poes was er eerder en we wilden toen (nog) geen kinderen)
iedereen zijn smaak, maar nemo zou ik nooit voor me zoon kiezen, welvoor een dier dat is erg leuk. maar nee ... iedr zijn eign smaak gelukkig!
Ne we houden van wat korte namen, stoer en krachtig. - Maximaal 2 lettergrepen - geen D als beginletter (ivm achternaam) - engels/ iers is wel favo - zeldzaam - iets apart
wij hebben voor Rubin gekozen omdat je m niet vaak hoort (e omdat we het een mooie naam vonden natuurlijk )
Owen Ethan Evan Kieran Aidan Logan Adam Cormac Finley Ronan Sean Fergus Liam Alan Jayden Dean Killian Oran