Hoi meiden, ik was het even vergeten - dat onrustige slapen. Ik ben nog maar net zwanger en ik slaap meteen al niet lekker meer. Ik val niet lekker diep in slaap en ik word aldoor wakker - misschien ook wel omdat ik alsmaar moet plassen. Herkenbaar? Iemand slaaptips? Groetjes, Dominique met beginnende wallen
die tips zijn bij mij ook welkom hoor. Jouw verhaal is voor mij heel herkenbaar. Ik slaap ook zooo slecht en het ergste is nog dat ik het daardoor moeilijk vind om overdag op mijn werk alles vol te houden. Ik voel me gewoon uitgeput. Dus kom maar op met die tips.
Hier ook. Erg irritant. Ik ben dan wel heel moe maar val gewoon niet in slaap. Komt bij dat ik de meeste nachten ook nog heel misselijk ben dus dan sowieso geen oog dicht doe. Geen tips helaas..
Ik heb er ook last van en val maar niet in slaap. Het is erg lastig vooral als je werkt pfff ik krijg iedere keer in de middag slaap
Ha ha! Ik ben niet alleen. Toen Marc was geboren heb ik de eerste dagen echt lekker bij kunnen slapen - niet omdat hij zo veel sliep, maar omdat ik ECHT sliep als ik in bed lag. Heeeeeerlijk. Komt het door de hormonen, dat slechte slapen? Groetjes, Niek
pppff heb er ook last van.....wordt weer vroeg wakker heb gelijk ontzettende honger!! Als ik s`nachts moet plassen ben ik gelijk klaarwakker normaal ben ik dan nog wel wat slaperig maar nu dus niet meer!!! En dan te denken dat het alleen maar erger wordt dat plassen en opstaan ahhhhh
Helaas heb ik er ook last van. Ik slaap onrustig en veel minder vast dan voorheen! Ik "teken" helaas snel in mn gezicht. Daar baal ik nog het meest van. Alle tips voor goed en vast slapen zijn welkom @ Dominique: zou best kunnen dat het aan de hormonen ligt. Of misschien aan de spanning van het zwanger zijn?
Ik heb het ook! Echt vervelend. Eerst niet in slaap kunnen komen en vervolgens ook echt belachelijk vroeg wakker worden! Denk dat het toch voor een groot deel komt door de spanning van het zwanger zijn. Je moet ook aan zoveel dingen denken en hebt 's nachts ook veel te verwerken!
De laatste week, 2 weken slaap ik ook heel onrustig. Dacht eigenlijk dat het er aan lag dat we aan het verbouwen zijn, en het dus heel rommelig is op onze kamer. Maar wist toen nog niet dat ik zwanger ben. Ben iedere keer heel snel wakker
Ik had het ook erg slim met mijn zwangerschap, Nog voor het testen sliep ik slecht en was ik iedere dag om 6 uur wakken. Sliep erg onrustig en woelde veel. Soms ging ik er gewoon even uit zodat manlief wel kon slapen. Na 3 maand kreeg ik zwangerschapsmigrane en lag de hele dag op de bank, bed en heb dit tot het einde gehad. (geen pretje) maar had wel direct een oplossing voor mijn slaapprobleem. Ik kon even een uurtje pikken wanneer ik wilde en ging gewoon weer iets doen. Vaak sliep ik tot 2 uur en ging dan computeren tot een uurtje of 5 en sliep weer een uurtje en ga zo maar door. Nu begin ik weer onrustig te slapen en ben weer erg vroeg wakker. Hoop het zo na die terleurstelling van vorige maand. Hoop alleen niet dat ik weer migrane zal krijgen. Nu met onze kleine meid erbij zal dit wel een ramp worden.
oja, dat heb ik ook! Laat savonds in slaap vallen, terwijl ik echt wel moe ben. Bijna elk uur van de klok zien snachts... en overdag als ik dan ook even een dutje kan doen als mijn zoontje ook slaapt, dan lukt het me ook niet.... of ik val dan eindelijk in slaap na een uur en dan wordt mijn zoontje alweer bijna wakker en ben ik juist nog meer moe dan voorheen.... Ik slaap ook licht en onrustig. Kan me dit niet herrinneren bij de zwangerschap van mijn zoontje. Maar goed, niets aan te doen!
Hier nog zo'n slechte slaper. Ik weet nog bij mijn eerste zwangerschap dat het slecht slapen pas rond een week of 25 begon. Maar deze zwangerschap is het slechte slapen al met 5 weken begonnen. Hihi , mijn vriend en ik slapen dus alweer een paar weken appart, omdat het anders helemaal een drama is (ik wakker, hij wakker). Het in slaap vallen gaat meestal vrij snel (tja een mupje van 9 maanden kost veel energie), maar vanaf een uur of 2 begin het, ieder uur zie je voorbij komen, om gek van te worden. En dan is het 8.00 en wil madam uit bed, maar ik nog niet . Ach ja het gaat wel weer over vroeg of laat, je doet er zo weinig aan. Het is zwaar dat is ook zo, maar als de kleine geboren is, ben je al die slapeloze nachten ineens vergeten. Het enige wat ik doe voor ik naar bed ga, is een mok hete melk met een suikerklontje drinken. Maar tips heb ik geen helaas.
hallo dames, herkenbaar herkenbaar... kwam net tijdens wat surfen de volgende link tegen: www.stop-slaapproblemen.nl ik ga checken Als het niets is, ga ik proberen maar overdag wat bij te slapen in hazenslaapjes hahahah irritant dat wel...