Nou wat een sukkel zeg! #-o En wat rot dat je nu weer een week moet wachten.. Red je t allemaal nog wat dan? Liefs,xxx
nou ik word er echt gek van, verschrikkelijk die onzekerheid, had ook echt het idee dat hij dacht van wat doe je hier? maar ja goed er zit weinig anders op he?
Ja mischien een andere doktor.. Ja rot voor je hoor meid! Hoop gewoon dat je volgende week heel goed bericht krijgt! xxx
nou ik zat te denken zou ik zomaar een gynacoloog kunnen bellen? vriendin van mij zei dat zei dat ook eens heeft gedaan maar weet niet of dat zomaar kan? staat miss ook zo raar?
Hey lieve meiden, mijn onzekerheid is voorbij... WE ZIJN ZWANGER! Maandag gynae. Ik kan het niet geloven... 1e ronde en prijs! Veel succes aan alle anderen... XXX
vriendin van mij (die wel zwanger is) moet vanmiddag naar verloskundige en zou het eens aan haar vragen.. ben benieuwd
oke nou de verloskundige zei het volgende.. idd nog tot na het weekend afwachten helaas, maar daarna nog een keer testen en als het dan nog negatief is kan het of zijn dat ik een cyclus overgeslagen heb en anders toch echt een bloedtest vragen ze vond de reactie vd huisarts ook echt heel raar.. maar... de betreffende verloskundige is ook zwanger en had in het begin ook negatieve testen dus ja wie weet.. al met al nog geen duidelijk maar geduld moet ik hebben ga maar proberen er niet aan te denken en dan zien we het wel.. (niet dat ik denk dat dat gaat lukken maar ja)
Jeetje wat rot allemaal..dat je zo lang moet wachten Ach nog ff volhoude meid! Sterkte! En duim nog steeds voor je hoor! Liefs,xxx
Geduld hebben meid... probeer andere dingen te doen ondertss. de natuur moet je z'n hang laten gaan, en mss draait het dan wel uiterst positief uit... Veel liefs
Vandaag is dag 28 (de laatste) van mijn cyclus. Maar ik heb niet echt het idee dat er wat aan zit te komen. Vol goed moed gaan we verder en zaterdag komt steeds dichter bij... °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Hee meissie, Ik zit vandaag op 32. Nog 2dagen dan zit ik op dag 34. Zoals ik al eerder heb heb gezegt, had ik de laatste keer een cyclus van 29, daarvoor 34. Ik heb gisteren vele ongi krampen gehad, en vandaag ook af en toe, .. maar het komt niet! Althans nog niet.. Hoop uiteraard dat het ook niet komt! Ik heb verder super zere tepels, word met de dag erger! Daarnaast ook wit verlies, en soms wat misselijk! Ik hoop voor je dat het raak is meid. Een tweede erbij! Super!
Owh echt! Maar meis, had jij ook een ongi gevoel? Ik ben elke keer bang als ik naar de wc ga, dat ik bloed zie.. Toch is het anders. Ik had vorige week ook al regelmatig een ongi gevoel, dat heb ik normaal nooit een week voor me ongesteldheid. Als ik ongesteld ben, voel ik één kramp en dan weet ik ; Jahoor! Ik ben het.. maar nu, het is toch anders. Maar... ik durf niks te hopen!