Meiden. Ik ga douchen en naar bed. Ik ben moe. Me buik is ook nog steeds aan het zeuren, lijkt lichtelijk op een ongesteldheid, .. ik hoop zo dat het niet doorzet! Maar we zullen zien! [-o< Liefs en slaaplekker! We spreken elkaar!
Ook ik moet nog paar dagen wachten met testen. Ben vorige week langs mijn huisarts geweest ivm misselijkheid, maagzuur en duizeligheid. Ik moest van der nog even geduld hebben en wanneer na een tijdje mijn klachten nog steeds niet voorbij waren, ik weer opnieuw een afspraak moest maken. Ik heb gisteren dus getest maar hij gaf negatief aan. Het vreemde was, ik zag wel 3 stippen in een verticale vorm. En verticaal betekent zwanger....vreemd. Ik heb soms last van misselijkheid, steken links onderin, duizelig en ben onwijs moe. Ook word ik 's nachts wakker soms en heb ik het bloedheet. Herkenbaar voor anderen hier?
Ik had zeker dat ongi-gevoel. Voel trouwens nog steeds vanalles in m'n onderbuik: Precies een drukkend gevoel... Moeilijk om te omschrijven. Ik ging er ook iedere keer vanuit dat de duivels er gingen zijn, maar nee hoor. Ik zou toch niet te vroeg gaan testen ook, want dat had ik dus gedaan (drie dagen na NOD) en was toen negatief. Geduld geduld geduld...
Moksie, Gefeliciteerd! Super! Geniet ervan! Na hoeveel dagen overtijd heb je positief getest? Ik ben vandaag ook bij de dokter geweest. Die zei dat je zo lang overtijd kan zijn zonder menstruatie om meerdere redenen. Je kan het zo graag willen dat je psychisch je cylus beinvloed, je hormonen kunnen in de war zijn, of je kan zwanger zijn en te weinig hormoon aanmaken. Ik moest nog even afwachten en dinsdag opnieuw testen. Wanneer hij dan weer negatief is en er nog geen menstruatie is moest ik een afspraak maken voor gyneacologisch onderzoek. Dan wou hij kijken naar de baarmoeder of die vergroot is wat kan duiden op zwangerschap. Hoe is het bij jou Suze? Een rare reactie van je dokter zeg! Liefs
Ik heb sinds gisteren ook al zo'n raar gevoel in mn onderbuik.Heb ik lang niet gehad.Afwachten maar...
Ik heb ook al een aantal dagen raar gevoel onderbuik en ee opgeblazen maag nog iemand last van? Vandaag had ik wat bruinige afscheiding terwijl ik pas 27 maart mijn nieuwe menstruatieperiode heb?
hoi meiden... ik had zo'n 6 dagen na ei echt 2 dagen krampjes en steekjes in mijn baarmoeder... verder af en toe wat vage dingen die ik liever niet opnoem omdat ik mezelf en jullie anders nog gekker maak succes y'all!
Moksie, gefeliciteerd! Hoeveel dagen na je nod was de test nu positief? Suze, wat waardeloos dat je nog een week moet wachten :S als je eenmaal overtijd bent, wil je natuurlijk direct weten of het raak is Ik krijg steeds meer pijn in mijn bm. Voel het als ik bijvoorbeeld op de fiets zit op een hobbelig straatje ook heel erg. Zit te twijfelen of ik de gyn moet bellen en vragen of ik een echo kan krijgen. Ben er toch al onder behandeling vanwege pco... Wat zouden jullie doen? Ik ben namelijk ook maandag begonnen met een kuur die mijn ongi moet opwekken (duphaston). Dat kan trouwens geen kwaad voor een eventuele zwangerschap..
Dankje wel hoor... Klinkt misschien gek maar ik heb 3 dagen na NOD getest --> negatief Toen dachten vriend en ik: zal toch niets zijn, we wachten maar af op de duivels. Maandagmorgen bij opstaan moest ik kokhalzen. Dinsdagavond getest: positief (23 dagen overtijd ondertussen), maar echt een super donkere streep, bijna onmiddelijk... Dus denk ik de eerste keer te vroeg getest? Ik ken natuurlijk de duur van m'n cyclus niet want eerste ronde, maar maandag bij gynae zal ik wel horen hoe ver ik nu echt ben. Volhouden hé meid!
Ik na 23 dagen overtijd positief (heb ervoor op 3 dagen overtijd getest en tussenin niet meer - ben een volhouder ) 15 dagen begint ook al te tellen hé... zou die pijn in je bm te maken kunnen hebben met die kuur? bijsluiter gelezen?
Wauw wat knap zeg dat je tussentijds niet hebt getest! Ik heb inderdaad de bijsluiter gelezen, maar daar werd niets genoemd over pijn in je bm. Ik heb het ook al sinds vorige week vrijdag en ben maandag pas begonnen met de pillen. Het wordt alleen wel met de dag erger.
Heb niet meer getest omdat ik er vanuit ging: niet zwanger... Tegendeel dus! Bijt nog even op je tanden meid... ik vind het hier echt een supergezellige bende!
Ja, er is dan al een hele periode voorbij... 9 maand duurt al lang genoeg. Heb nog tijd om er echt aan te wennen Ik kijk uit naar gynae maandag, dan gaan we het ineens onze ouders vertellen want ik vind het zo moeilijk om te zwijgen!
Ja dat begrijp ik best! Zulk nieuws wil je natuurlijk het liefst van de daken schreeuwen! Hoeveelste ronde zat je?
idd elfie!Ik heb ook vroege,lichte bruine afscheiding. maar omdat wij over 4 weken gaan emigreren,hou ik er maar rekening mee dat mn cyclus in de war kan raken.