Hoi dames, Ben een beetje verdrietig vandaag. Had zo´n goede hoop. Ik heb sinds gisteren niet meer die witte afscheiding. Ik heb nu wel sinds gisteren middag zeer in mijn rug en buik. Dus ik denk dat mr ongi er aan zit te komen. Hij is nog niet doorgezet. Dus er is nog wel een beetje hoop. Extra hard duimen dan maar.... Hoe gaat het met de andere dames die zaterdag gaan testen? liefs Naomie
@ Moksie, er is dus nog hoop voor mij haha! De huisarts die zei tegen me, wanneer je dinsdag nog geen menstruatie hebt is de kans klein dat je zwanger bent. Dan zou je het echt moeten zien in een test... Maar goed. Je weet maar nooit dus! @ Nen87, ik heb hetzelfde als jou. Ook last van mijn bm. Is heel gevoelig. Als je erop drukt maar ook met hobbels op de fiets of in de auto en met lopen/springen. Heel gek! Weet je al wat het is?
@ka85: er zijn vrouwen die pas na 3 maanden voldoende hcg hormoon hebben... uitzonderingen moeten er altijd zijn hé! nog niet opgeven... @nen87: eerste ronde... (slik), hadden er dus zeker niet op gerekend dat we al zouden mee zijn! @naomie77: ik heb ook eerst een waterige witte afscheiding gehad, en is dan ook gestopt. we blijven duimen!
Ka, ik had de gyn maar gebeld met de vraag of ik langs mocht komen, maar dat moet weer via de huisarst. Terwijl ik al onder behandeling ben bij de gyn. Moet nu weer opnieuw een verwijsbrief krijgen ofzo en de huisarts moet andere oorzaken uitsluiten.. Ik ben dus nog geen steek verder.. Morgen maar bellen voor een afspraak volgende week maandag. Ik heb morgen geen tijd om naar de ha te gaan namelijk :S Moksie, echt super al in de 1e ronde! Chillin, wat een stap om naar Indonesie te emigreren! Gedurfd!
Hoi meissie. Ah! Niet verdrietig zijn hoor meid! Er is nog een kans .. dus houd moed! Ik krijg dus steeds meer witte afscheiding/water-achtig. Dat heb ik normaal niet voor me ongesteldheid. Het ongi-gevoel komt zo heel af en toe! Gisteren had ik het meer, toen dacht ik .. Oh nee! Maar nu .. Ik weet het niet .. Verder me tepels, au auw! Die doen pijn, Moet veel plassen, vermoeiend gevoel in me benen/voeten. ( gek?! ) en als ik opo bed lig sávonds, word ik wat misselijk.. Ik ga maar nergens vanuit! Afwachten maar. Ik ga denk ik toch niet testen zaterdag, wacht denk ik toch nog wat langer! Ben zo bang dat ik negatief test! Fijne avond. Ik ga even naar de winkel. Tot straks! Liefs
Nou! Dat geeft toch weer moed. Dat jij de dingentjes ook voeld, die ik ook voel. Ik probeer me geduld te bewaren hoor! Lukt best goed. Heb niet eens een drang om te testen. Had ik de vorige rondes wel hoor! haha! Ik voel me er best rustig onder, .. als ik niet naar de wc hoef. Dan denk ik toch elke keer, go .. Zou ik wat zien, bruin of bloed. Maar nee, nog niet ... Vandaag meer witte afscheiding, ook wat waterig. Dat heb ik normaal nooit voor me nod. Me tepels doen vreselijk pijn! Verder wat kleinne dingen! Ik wou eigelijk zaterdag testen, dan ben ik 1dag overtijd, of 1week. Ik weet niet of me cyclys nu 29 is net zoals de laatste keer, of 34, dat had ik de keren ervoor. Spannend hoor! Wacht denk ik nog maar even met testen. Waneer zou jij testen, als je mij was? Liefs!
ik zou nog wachten manon, maar ik herken mezelf zooooooooooooo in jou! die tepels idd! auuuuuuuuuuuwwwwwwwwwww! Doe waar je je goed bij voelt... hoe lang ben je overtijd? Zo spannend!
Ik heb ook al een paar dagen last van een ongi gevoel in mijn buik Terwijl ik nog maar op de 14e dag van mijn cyclus zit (en die is regelmatig). Vreemd hoor!
hoi meiden! wat een gezellige drukke boel hier, flink wat bij te lezen na 1 avond niet online hihi, nou nen87 jouw huisarts was in ieder geval wat meer begripvol, bij mij is het eigenlijk nog steeds hetzelfde.. ik ben er langzaam eigenlijk van uit aant gaa ndat ik een cyclus heb overgeslagen.. heb nog steeds dat rare gevoel in mijn onderbuik, nog steeds waanzinnig moe maar niet echt last van mijn borsten of misselijk... zoals sommige van jullie wel.. dus denk dat ik de hoop beetje moet los laten en er van uitgaan dat ik wat heb overgeslagen.. mijn vriend wilt graag dat ik mogen weer naar de dokter bel maar denk dat ik het weekend nog even afwacht. Testen durf ik niet meer na 5(!) negatieve testen ga ik er niet meer vanuit dat er een positieve volgt ik ga voor jullie duimen zaterdag! liefs
@manon wou jij hebt wel veel symptomen.. i kzou het niet meer uithouden maar als je het kan.. lekker wachten tot zaterdag hoor meid!
jawel joh!je wou het zaterdag doen dus wat maakt 1dag nou uit!gewoon morgen ochtend! hier gata het opzich wel goed. heb alleen nog steeds last van steekjes en me borsten zijn gevoelig en verlies veel vocht!heb inleg kruisje in anders is me slipje nat:S!
Ik ben nu 4 dagen over tijd. Soms een beetje zeurende buikpijn maar nog steeds niets te bekennen. Wel last van witte afscheiding, gevoelige borsten/tepels. Als ik een weekje over tijd ben zal ik maandag sowieso de dokter bellen.. spannend!
Hey! Go, ik hoop het zo! Dat ik net zoals jou zwanger bent. Me grootste droom! Ik weet dus niet of ik overtijd bent. Zoals je ziet had ik cyclussen van ; 34 / 34 en toen ineens 29. Dus als ik weer een cyclus van 29 zou hebben, zou ik vandaag 5dagen overtijd zijn. Heb ik een cyclus van 34, zoals de keren ervoor. Dan is het morgen me nod. Duim voor me meid! Je hoort ervan! Liefs! En slaapzacht.
Hoi! Ik had een paar dagen na me 'ei' ook een ongi-gevoel. Ik weet het ook niet! Wie weet .. betekend het is moois! hihi.. Succes!
Hoi meissie. Ah! Gossie. Klinkt erg teleurstellend. Je lichaam is zo zooo kl***! Is het nu zoveel gevraagd; Duidelijkheid? Je wilt weten waar je aan toe bent, dat snap ik hoor. Een cyclus overslaan, daar heb ik wel meer van gehoord hoor. Ik zou voorlopig ook even niet meer testen hoor. Elke keer weer een klap.. Wacht het anders even na het weekend af, en bel dan de HA, mits jij er aan toe bent hoor. Je moet er wel een prettig gevoel bij hebben. Heel veel succes! En .. ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt! Liefs!
Hey! Ja! Vind het ook erg spannend.. Durf niks te hopen... Ik vind het ook best ´apart´. De vorige rondes teste ik al eerder, of had ik echt een testdrang, maar nu .. Nee! Ik wil niet ´tevroeg´ testen, geen zin in een negatieve test, en de dag erna misschien wel ongesteld worden. Als het zo is, .. Dan kom ik er vanzelf achter! Ik ga het vanzelf zien! Liefs!
Nee nee nee nee .. Snippie! ... Ga het niet doen! Ik ga misschien nog wel langer wachten dan zaterdag! Ik kijk even wat me gevoel zegt. Liefs! Ps. Go meid, Je voeld nog vanalles dus...