Dag dames! Hier gaat het ook zo zijn gangetje. Beetje zeurderig gevoel nog, andere klachten als misselijkheid etc is nu helemaal weg. Wel iets anders vreemds voor terug gekregen: mijn gebit en tandvlees doet ineens zo zeer. Heb de tandarts maar gebeld. Alsof er ineens allemaal gaten in mijn gebit zijn gevallen.. brr.. En qua afscheiding: vandaag een redelijk 'droog' dagje; maar wel heel wit. Mijn tepels zijn erg gevoelig (zelfs door de dikke voorgevormde cup heen) maar mijn borsten zijn nog helemaal niet opgezet of gevoelig. Zaterdag is al snel maar ik denk ook dat ik nog even een aantal dagen wacht. De vorige keer testte ik ook pas laat positief. Ik voel ook nog helemaal niet de drang om te testen. Ben zelfs niet nerveus of er veel mee bezig. Een aantal dagen gelee was dat nog wel. We wachten gewoon af Liefs
meteen na het klussen voelde ik ook een beetje zeurderige pijn in mijn onderbuik vooral aan de rechterkant. volgens het boekje zou mijn ovulatie over 3 dagen zijn. maar zou dit misschien al de ovulatie al kunnen zijn?....
@ manon ik zou zelf van de langste cyclus wat je de laatste tijd gehad hebt en dan toch nog even w8e stel tis negatief krijg je alleen extra teleurstelling (ik zeg het nu zo makkelijk als ik zelf rond die dag kom dan )
Ben iets vrolijker vandaag. Geen rugpijn meer. Alleen een trekkende buik. Ik wou zo wie zo zaterdag testen ook al denk ik dat het negatief gaat zijn. Omdat ik ook heel laat positief test. Maar ik ga het toch maar doen. Ben morgen 3 dagen overtijd. Ik ga het gewoon proberen. Als de test negatief is wachten we gewoon weer effe af. Zolang er geen ongi is, is er nog hoop. Ook ga ik 26 maart naar mijn GO. Dus we zullen wel zien..... Nou verder hier ook niet veel nieuws. Ik wens iedereen een fijne dag en blijven duimen hé. liefs naomie
Het steld me wel gerust dat het bij jouw ook is gestopt. Ben ik dus niet de enige hier. Wanneer is die afscheiding ongeveer gestopt. Rond de NOD? Liefs Naomie
Goeiemiddag meiden. Poepoe! Eindelijk .. weekend! Was er echt aan toe. Vandaag is het dag 34. M'n nod, als ik me langste cyclus aanhoud. En nog niks te zien ... Maargoed, de dag/avond is nog niet voorbij! Spannend! Ik twijfel nog steeds of ik morgen al moet testen. Als ik me korste cyclus 29 heb, ben ik morgen 1week overtijd. Als ik een cyclus van 34 heb, dan ben ik morgen 1dag overtijd. Naomie77; Fijn dat je je wat vrolijker voeld vandaag. Je gaat zoiezo testen morgen? Spannend hoor. Je bent dan inmiddels ook al 3dagen overtijd, moet kunnen toch .. Je gaat 26 maart naar de GO? .... Ik blijf voor je duimen! Fijn weekend, met hopelijk goed nieuws! .. heel veel goed nieuws hier! hihi .. Liefs! Elfie8: Ik heb zoiezo me langste cyclus aangehouden. Vandaag is me nod, als ik me langste aanhoud. Zie hierboven. Nice weekend girl! Wieweet; Go! Ineens last van je mond, brr .. Daar pijn hebben is geen pretje! Nou, ook voor jou blijf ik duimen hoor. Prettig weekend.
@naomie, ik weet niet exact meer wanneer het gestopt is, ik denk enkele dagen na NOD. Meiden: ik voel me super slecht! Misselijk, doodmoe... Genieten jullie nog maar nu!
Hoi meissie. Ah gossie! Wat rottig zeg.. Je weet wat ze zeggen. Voor wat .. Hoort wat! Ik zou het er allemaal voor over hebben hoor, dus ... laat de positieve test maar komen .. eennn alle bijkomende kwaaltjes! .. hihii! Je bent wel echt goed zwanger, .. houd dat maar in je achterhoofd! Liefs en beterschap!
dames ik weet niet precies meer wanneer ik voor het laatst ongesteld was.. heb vandaag clear blue getest maar was negatief.. hoe kan ik dr achter komen wanneer ik ongesteld moet worden? was in januari de 22ste, maar van feb weet ik niet.. help please
Wat spannend allemaal hier! Voor mij dag 28 met kiespijn doorgekomen. De tandarts heeft uitgebreid gekeken, maar wat blijkt. Helemaal niets aan het handje. Geen gaatjes, kapotte vullingen, oid. Hij was heel verbaasd dat ik ineens zoveel pijn had, had geen verklaring! En mijn collega grapte toen ik zei dat ik kiespijn had: "elk kind kost een kies zei mijn tandarts, misschien ben je wel zwanger!" Haha.. deed mijn best heel onschuldig te kijken. Maar het zou iets kunnen zeggen. Qua afscheiding vandaag ook een droog dagje gehad. De dag(en) voor mijn NOD heb ik altijd afscheiding, dus dit is wel bijzonder. Terug van de tandarts langs Kruidvat gegaan voor de 2voor5 testen. Nu heb ik verschillende soorten thuis Maar of ik morgen ga testen.. grote kans dat het nog te vroeg is.. Maar ik kijk morgenochtend wel hier hoor. Ben heel nieuwsgierig en duim voor jullie! Liefs! Willeke
Het ergste is dat m'n vriend en ik afgesproken hebben dat we nog niets zeggen aan onze ouders tot we langs geweest zijn maandag bij gynae. Maar door dat de bouw nog niet klaar is woon ik nog thuis... Snap je! ik wil het zo graag vertellen aan m'n liefste mamaatje Of mss heeft ze het al door...
Oh echt. Jemienee.. Je moet het dus nog verbergen ook. Mmm.. Misschien heeft ze het inderdaad wel door. Maar het weekend is zo voorbij, .. Kun je het maandag vertellen. Toch? Liefs!
Hmm, moksie, balen! Gelukkig is het weekend (helpt dat al wat?) En ja, laat die misselijkheid mar weer terugkomen voor mij idd. Maar alleen met een + test dan natuurlijk!
Niet doen ! Op zijn vroegst morgenochtend doen dan. Maar nee joh, doe het gewoon samen met mij op woensdag
Haha! Ik weet niet wat het beste is ... Soms denk ik .. Go! Misschien had ik wel een cyclus van 29, ben ik al een week overtijd .. en dan dus al 5weken zwanger .. Dat idee .. Woeei, laat me zweven. Maargoed, misschien word ik nog wel ongi vanavond/vanacht of morgen. Ik wacht zoiezo tot zondag, .. Oh! Dat word best lastig!
Ja! doe me best! .. haha! Moeilijk .. Maar test zondag denk ik zo! Liefs Ps; Voel je je al wat beter?
Heb vriend kunnen overtuigen om het straks aan mama lief te vertellen. de test is het ultieme bewijs. als ik een beetje eten binnen heb gaat het even beter. als je er goed bij voelt, zondag testen, maar als hij negatief is (op voorbereiden) dan zou ik toch een beetje uitstellen voor een volgende. Veeeeeeeeeel succes!