Ja, nou meid, .. mischien toch verstandig. Je woont er tenslotte Ik ga het gewoon afwachten! Is het niet zo ... Helaas! Balen, dan maar hopen dat het gauw raak is. Liefs
@ Moksie, heb je het je moeder al verteld? Wel lastig hoor, niks zeggen terwijl je bij haar in huis woont! Wie weet heeft ze het al lang aangevoeld. Ik was een paar maanden terug steeds misselijk (gewoon griep) en toen vroeg mijn moeder ook of ik niet zwanger was terwijl ze er niks van weet haha. Moederinstinct zullen we maar zeggen hè. @ Manon, hoe is het bij jou? Kun je je inhouden om te testen? Ik wacht denk ik nog maar een paar dagen af. Hoorde van een vriendin dat haar schoonzus pas na 3 maanden een positieve test had. Heb ook niet heel erg de drang om te testen omdat ik er vanuit ga (na inmiddels 4 testen...) dat hij weer negatief is. De pijn in mijn buik en het zeurende gevoel is nu zo goed als weg. Weet niet of dat nou positief is of niet hoor haha! Maar we zien het vanzelf. De dokter wou anders dinsdag gyneacologisch onderzoek doen om te kijken of mijn baarmoeder vergroot was. Nou lijkt me dat nou niet echt iets om naar uit te kijken eerlijk gezegd... Fijn weekend allemaal! Liefs
Hoi meis, Spannend zeg, een gyneacologische onderzoek. Het zal misschien niet zo prettig zijn, maar het is niet voor niks. Jij wilt toch ook weten hoe het allemaal zit tenslotte. Succes hoor. Ik zal duimen, komt vast goed meid. Met mij gaat het goed. Ik ben het nog niet geworden. Ik ben uitgegaan van me langste cyclus, 34 dagen dus. Ik weet niet zo goed wat ik moet denken. Vind het zo spannend! Ik wacht het maar even af! Ik test als ik zondag nog niet ongesteld ben, denk ik zondag.. Heel misschien als ik het echt echt niet uit kan houden, morgen.. Ik heb maar 1test! Succes met alles! Liefs en prettig weekend
oeh manon wat spannend! ik zit in hetzelfde schuitje als jij... wil toch nog heeeeel eventjes wachten met testen, maar toch ook niet! voel wel veel krampjes en heb heel veel afscheiding, maar ja! vandaag belde mijn moeder me op en ze maakte me toch een opmerking.... zo van: je bent zwanger he? Ik schrok me lam natuurlijk en vroeg hoe ze daar nou bij kwam! Maar ze had het gedroomd zei ze. ? ben zooooooo benieuwd! heb wel het gevoel dat ik ongesteld ga worden...
Hoii, Go, echt waar!? Spannend. Knap zeg! 3dagen overtijd, en nog niet getest! .. Dapper! Wat toevallig zeg, dat je moeder dat droomde, .. wie weet? Een teken .. Ik heb geen ongesteldheid-gevoel. Soms een steekje hier en daar, maar niet zoals 'normaal', maar de avond/nacht is nog niet voorbij. Wanneer test jij? Succes! We duimen voor elkaar, ..? Waar heb jij allemaal ' last ' van? Liefs
Ik had met mijn man afgesproken dat we maandag zouden gaan testen, maar weet niet of ik het zo lang volhoud... Ik heb mijn ei heel goed gevoeld en daarvoor heel veel geklust haha! een week later voelde ik hele hevige krampen en heb erg veel afscheiding wat ik normaal niet heb. Maar nu voel ik ook weer krampen komen en gaan dus ergens heb ik zo'n gevoel dat ik vast weer ongesteld ga worden... pffff! Bij mijn dochtertje was ik in de 1e ronde zwanger en nu gaan we voor de tweede. Ons kleine meisje is alweer bijna 3 dus we vonden het nu wel tijd worden. Dit is onze derde ronde, hoop echt dat het nu raak is! Duim ook voor jou! Ga nu slapen en idd dromen.... streep-streep, streep-streep, HCG, HCG! Hou me op de hoogte! X
hej lees dat je soweizo tot zondag wilde wachten!maar zie ana je banner dat je al getest hebt!stoute meid
ontzettend gefeliciteerd weet je nu ook hoelang je zwanger bent. omdat je een korte en een lange cyclus had? x manon
Thank you, thank you! Nou, niet precies! Ik denk dat ik een cyclus van 29 heb gehad, dan zou ik nu 5weken zijn.
kan je niet testen met zón test van de reclame die ook aan geeft hoelang je zwanger bent ? maar goed dat je stiekem toch hebt getest, want het is heerlijk om te weten!
Ik ga straks een test halen, met het aantal weken erop! Ik ben door het dolle heen, .. helemaal gelukkig!
ja die ja maarja misschien geeft die aan 5 tot 6 weken. weet je nog niks.. hahaha wel handig dat je die vandaag nog kunt kopen anders was het weer wachten op de maandag. xxx
Ja, ach.. Ik zie het wel. Ik ga gewoon maar uit van 5weken, .. dat zegt me gevoel, en anders kom ik er via de echo wel achter. Jij vandaag lekker klussen .. hihi! have fun! xx
wij wachten nog even met klussen, ik ben gisteren begonnen met foliumzuur pilletjes te slikken we gaan het voor het eerst proberen in mei. dan heb ik namelijk ruim 4 weken foliumzuur gehad. dus nog even wachten