@ manonn GEFELICITEERD meid! Geniet er lkkr van! Hier nog steeds geen Heb vanochtend wel getest alvast.. maar die was negatief.. Dus probeer volgende week nog 1. Nou meide fijne dag! Ik ga straks op vrijgezellefeest @ amsterdam! Succes voor de meide die nog gaan teste dit weekend! En sterkte voor de meide die negatief hadde. Liefs,xxx Diamaria
Dankjewel! Dat gaat wel goed komen. Leuk! Een vrijgezellenfeest. Veel plezier! en inderdaad, volgende week kun je nog een keer testen. Je zit tenslotte nog voor je nod. Succes meid. Liefs!
PROFICIAT MANON! ik wist het gewoon... we hadden allebei identieke symptomen... Spannend nu hoe lang je al bent hé! Heb je al afspraak met gynae? Heb het gisteren m'n mama verteld, ze wist niet wat er gebeurde, zo verschoten! Vandaag is ze al meer 'gewoon' aan de situatie
Hey! Ik denk dat ik zo even ga bellen, maar vind het zo spannend. weet niet zo goed wat ik moet zeggen! haha. Ik vind het inderdaad erg spannend, hoever ik nu ben. Ik denk dat me cyclus tot 29 is geweest, zegt me gevoel, maar goed dat gaan we vanzelf zien. Oh, echt! Je moeder moet vast even wennen, maar went al snel denk ik. Nou, goed dat je het toch hebt verteld Liefs
Manon. Toch stiekem getest. Gefeliciteerd. Geniet er van...... Echt super voor je. Ik heb vanmorgen ook getest maar helaas negatief. Ik zat er ook wel een beetje op te wachten. Maar goed we hebben ook geen ongi dus er is nog hoop. A.s. donderdag ga ik naar de dokter om te kijken wat er allemaal aan de hand is. Ik zal aankomende woensdag nog een keer een test doen. De vorige keer duurde het best lang voor de test positief was. Hopen dat het nu weer het geval is ook al heb ik geen symtomen meer. Ik ben niet meer misselijk, geen trekkende buik geen rugpijn....helemaal niks meer. Blijven hopen.... liefs naomie
Hoi meis. Ik heb toch getest vanmorgen. Ik kon ook al testen, maar durfde het niet zo goed. Vond het zo spannend, .. al was ik heel rustig rondom het testen. Ik wou duidelijkheid, en weten waar ik aan toe was. Dus, vanmorgen half 7 wakker, moest naar de wc, ik dacht ik test even. De strepen knallen er vanaf! Ik denk dat ik toch een cyclus van 29 heb gehad. Jammer zeg! Dat jou test negatief was, .. maar je had het verwacht zei je, dan is de 'klap' misschien toch wat zachter. Al is elke negatieve test klote. Maar wie weet .. Je teste bij je eerste kindje ook laat positief, misschien nu weer.. Ik blijf duimen voor je! Heel veel succes bij de dokter! Liefs, Manon
Heeey wat lees ik nou zeg! Hardstikke gefeliciteerd manon! Helaas had ik vanmorgen een negatieve test in mijn handen en kort daarna kwamen die duivels opzetten.... Jammer jammer jammer, zag het wel een klein beetje aankomen. Op naar de volgende ronde en dus een kerstkindje! XX
Gefeliciteerd manon! Als je strepen er echt zo vanaf knallen heb je vast een kortere cyclus gehad. Geniet ervan meid!
hai meissie, lees stiekems ff mee haha was toch wel benieuwd! Gefeliciteerd lieverd. Ben je toch nog eerder dan mij... Ik hoop dat alles goed gaat en er lekker van genieten! Liefs mij
Hoi meissie! Owh owh, balen zeg! Ik hoop dat jullie een kerstkindje zullen krijgen! Succes! Liefs en bedankt voor je felicitatie! Manon
Heee meissie, Joh! Jij ook hier op de site! Ben je nog nooit tegen gekomen. Bedankt! Ik ga zeker te weten geniet! Het is snel gegaan.. Hoop dat alles goed blijft gaan! Hopelijk is het bij jullie ook snel raak! Ik duim hoor! Liefs!
Ik denk het inderdaad zelf ook. Ik denk gewoon een cyclus van 29, en dus morgen 5 weken zwanger! Woeei, kan het soms nog zo niet bevatten! haha! Voel me errrrrg happy! Hoop voor jou, ook snel een positieve test!
hahaha scheetie zit hier al heel lang op! Ik kijk vaak alleen bij de vlindermamma's en de hormoonbehandelingen... Hier gaat het niet zo vanzelf sprekend, ben nu bezig met de 3de maand Clomid. Vanaf maandag weer eitjes zoeken dus duim voor me. haha hou je trouwens al in de gaten vanaf dat Sanne hier kwam hihi Dikke kus!
Hé snoes! Owh, echt waar! Je volgt me dus al best lang! haha .. Ik kijk/keek eigelijk niet op zoveel onderwerpen. Wou zo min mogelijk hier rondhangen, wou er niet teveel mee bezig zijn! hihi. Gossie, wat rottig zeg! Ik ga zeker te weten duimen, Ik draai ze blauww! hihi! Echt waar! Je verdiend het zo! .. Een hele dikke kus!