Manon super! Gefeliciteerd! Ik ben echt onwijs blij voor je! Ga er lekker van genieten! Suze, weet jij al meer?
Wat een blijheid hier! Balen voor de meiden die een - test hadden... Ik hoor daar ook bij. Vandaag dag 30 en een - test. (kon het niet laten). Maar verder weinig symptomen meer (alleen nog zere tepels, opgezet buikje, geen afscheiding..., kaakpijn (maandag ha - wrs holteontstekling)) en voel me fit We zullen zien! Duim duim Willeke
vind het wel erg spannend allemaal. Test al een week of twee lichte strepen op de sensitest dipstick. Die streepjes worden wel iiiieets donkerder, maar dat is alleen met het blote oog te zien..
Heb al verschillende merken gehad met allemaal lichte streepjes. Kruidvat 2 voor 5, sensitest dipstick en de test in mijn album met groen is van babyboomshop met een pipetje.. Morgenochtend ga ik naar de ha (eindelijk dan toch..). Die wil dat ik daar eerst een urinetest doe voordat ik een bloedtest mag doen..
Nou, eerlijk gezegt .. nee! Kan het nog niet echt bevatten, maar voel me dol gelukkig! Ik ga nu naar me schoonouders eten! Haha! Nee, ga het nog niet vertellen hoor! .. Laat je het weten, hoe het was bij de dokter? Liefs en fijne avond! Manon
Spannend hoor Nen! Vage streepjes zijn ook streepjes lijkt me.. Maar morgen zal het duidelijk zijn, onder toeziend oog van dok ... Niet te veel piekeren hoor, gewoon slapen, helpt toch niet
hallo meiden! nou ik heb vandaag afscheiding wat verdacht veel lijkt op het "vruchtbare" slijm, dus ga er definitief vanuit dat ik een cyclus heb overgeslagen, op mijn vermoeiheid na zijn alle klachten ook over dus ja.. aan de klus dan maar! @nen wow ik duim voor je.. maar zoals ze zeggen streep is een streep tocH?
@ suze: hopelijk is het zo dan is er nu weer kans! Klussen geslagen dus Ben zelf net terug van de ha. Holteontsteking en neusspray gekregen. En weet je wat nou zo fijn was. Ik kwam binnen en het eerst dat ze vraagt is of ik goed hersteld ben van de miskraam van december. Ik had in die tijd alleen haar collega gesproken (2manspraktijk). Zo attent. Heb gelijk gezegd dat ik nu 2 dagen overtijd ben dus met die neusspray hield ze gelijk rekening. Heb nu neusspray voor baby's, hihi.. Verder een rommelig buikje, pijnlijke tepels, last van 'broekloeren' (zou het al zijn begonnen?) weinig trek. Wordt vervolgd. Liefs!