Een zeurend / ongi gevoel gevoel in de onderbuik? Wanneer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door manonn, 10 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angelina23

angelina23 Niet meer actief

ik heb sinds donderdag middag erg last van mn buik t lijkt ook ofdat t boven t schaambeen harder is,en t lijkt net of je darmen een eigen leven lijden hihi erg rommelen enzo,maar ik heb echt een spierpijn gevoel echt naar ik heb dat nog nooit gehad en vanmiddag dus een ongi gevoel heb er lekker een warmte compres tegenaan gehouden ik had er echt last van....en steeds steekjes....en ook erg veel witte afscheiding xx an

2. Diamaria

Diamaria Bekend lid

10 mrt 2009
    586
    0
    16
    Wat rot voor je meid!

xxx

3. moksie

moksie Lid

23 feb 2009
    53
    0
    0
    Gisteren bij gynae geweest voor eerste echo.
    Heb latere eisprong gehad waardoor ik nog maar op 6,5 weken zat. Maar alles is prima in orde! Heb zelf het hartje al gehoord: zooooo onbeschrijflijk!
    Rond 12 november komt dit kleine wezentje ter wereld. Laat ons hopen dat alles vlotjes verloopt.

En pilletjes gekregen tegen misselijk gevoel: ideaal!

Liefs

4. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Ik heb sinds drie/vier dagen een licht ongi gevoel. Ik ben er wel een beetje zenuwachtig van, omdat we ook zo graag een beebje willen. Dus om teleurstelling te voorkomen zeg ik: laat de :evil: :evil: maar komen...
    Weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben!

5. moksie

moksie Lid

23 feb 2009
    53
    0
    0
    had ook zo'n ingesteldheid van: laat ze maar komen
    succes!

6. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Hey Moksie,

Jij had dus precies hetzelfde gevoel? Het is vandaag wel iets krampiger geworden zullen we maar zeggen. Echt ik wordt ongesteld, dat gevoel. Heel irritant!

7. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Hoi Hoi!

Aah! Wat GEWELDIG! Je hebt het hartje gehoord!
    Superr! En? Een mooie echo? Of dat niet?
    Wanneer mag je terug komen?
    Ik ga morgenochtend bellen naar de verloskundige! spannend!

Gisteren voor het eerst, een 'rot' dag gehad.
    De hele dag poep-misselijk! Bleee! Vandaag voel ik me harstikke goed!
    Ben alleen wel erg moe! Gisteren lag ik dan ook al om 20.15 op bed!

Hoe voel je je verder meis?
    Alless goed met je? Je bent dus zo misselijk?
    Lekker! Zulke pillentjes!
    Wat zei je ; Geef maar een hele lading!

Hoe ver dacht je eerst dat je was?

Liefs,
    Manon

8. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Ah! Bah meid.. Balen zeg!
    Nou, op naar volgende ronde! Veel succes!
    Liefs, Manon

9. pimpermel

pimpermel Lid

15 feb 2009
    91
    0
    0
    hoi allemaal,
    ik zou graag inhaken op dit onderwerp.
    eigenlijk wil ik mijn klachtjes niet op tafel leggen omdat ik er dan teveel op ga hopen, maar het is nu zo anders. ik heb een drukkend gevoel in mijn baarmoeder, en heb zo rond de eventuele innesteling aardig wat steekjes gevoeld. normaal gesproken heb ik na mijn eisprong alleen wat last van een ongi-gevoel. dat heb ik nu af en toe ook, maar het drukkende gevoel en de steekjes overheersen.. ben ook erg opgeblazen, broeken zitten erg strak en mijn darmen rommelen zeer.
    ik hoop het zo, maandag is mijn NOD, moet me inhouden niet eerder te gaan testen.

alle zwangeren hier gefeliciteerd.
    de anderen: succes!

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hoi meiden,

Ook ik ben gisteren ongesteld geworden :(

LIefs

11. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Ah! Getsie meid!
    Wat balen zeg! Ik hoop dat het de volgende ronde raak is.
    Ik duim! Succes!
    Liefs, Manon

12. Diamaria

Diamaria Bekend lid

10 mrt 2009
    586
    0
    16
    Wat rot voor je meid!
    Hoop dat je de volgende ronde meer geluk hebt!

Liefs,xxx

13. wieweet

wieweet Actief lid

4 nov 2008
    351
    0
    0
    He Nen, wat balen zeg!
    'k Zou zeggen: extra reep chocola!

Hier nog weinig verandering. Een opgeblazen gevoel, weer wat meer afscheiding, zere tepels en de borsten beginnen nu ook.
    Wordt nu wel spannend hoor...
    Ik wil graag wachten tot vrijdag of zaterdag met testen...

14. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Heey dames,
    Ik zit in de 4e ronde, maar kan nix van mijn cyclussen maken.
    Ik had 35-32-37..... en nu is het weer afwachten. Ik heb de vorige 3 x veel pijn aan mn borsten gehad vanaf 1,5 week voor NOD, nu niet. Wel erg vreemd gevoel in mijn buik, niet heel pijnlijk, meer zeur. Ik heb soms last van mn schaambeen en echt veel witte afscheiding. Ik kan heel moeilijk slapen, ben erg onrustig. Zwanger zou niet kunnen, aangezien ik zeker een cyclus van rond de 30 dagen zou moeten hebben en we na de 14e niet meer geklust hebben (was 2 mrt ongi). Pffff...ik wordt er een beetje gek van iedere maand weer andere klachten te hebben die op zwangerschap zouden kunnen duiden, maar het klaarblijkelijk elke keer niet zijn.
    Wel heel tof om jullie verhalen bij te houden, het is super leuk om alles te lezen en mooi te zien hoe jullie elkaar hier bij elke uitslag ondersteunen, gaaf hoor.
    Ik ga proberen me te focussen op de ongi, want die zal er toch weer komen over een week hoop ik, want elke dag langer is weeral die onzekerheid.
    xxxx
    uit Brabant

15. moksie

moksie Lid

23 feb 2009
    53
    0
    0
    Op de echo was nog niet zo veel te zien hoor, we konden nog geen 'lichaampje' herkennen.
    Over 5 weken moet ik terug (ben dan 3 maand) en dan doen ze bloedtesten en zo voor eventuele ziekten enzovoort...

Ik ben zooooooooooooooooooooooooooooo moe! Doe nie anders dan slapen!
    M'n pilletjes helpen me goed hoor... Waarom afzien als het niet nodig is denk ik dan?

Ik dacht dat we al 1,5 weken verder waren. Geduld geduld geduld :)

Succes bij jouw arts!

liefs

16. Diamaria

Diamaria Bekend lid

10 mrt 2009
    586
    0
    16
    Hey meid!

Nou wat vervelend allemaal!
    Hoop voor jou dat t gauw in een goed ritme komt, en dat t ook gauw raak is bij jou!
    En inderdaad we slepe mekaar er hier allemaal doorheen hoor,ook jou als je dat nodig heb! ;)

Liefs,xxx

17. angelina23

angelina23 Niet meer actief

ik heb precies t zelfde alles echt precies t zelfde haha ik ben naar de dokter geweest omdat t niet prettig voelt heb nog nooit zo'n gevoel gehad.
    ze heeft me inwendig onderzocht en drukte op mn eierstokken en baarmoeder zoooooo :confused: pfff dat was flink gevoelig zeg maar....heb nu ook meer pijn omdat er zo aan gezeten is en er kwam weer zachtroze slijm mee....haha.

gezien mn klachten kan ik best zwanger zijn dus moet een test doen en t kan dan ook zijn dat hij nog niks aangeeft omdat het dan nog te pril is en dan moet ik t over een paar weken weer doen .
    maar blijf ik deze klachten houden moet ik misschien over een tijdje een inwendige echo.....hoop t maar niet.

en ik heb mn bloeduitslag binnen ik zit tegen t randje aan van een snel werkende schildklier en als je dat hebt kan t zwanger proberen te worden ook een beetje tegen werken dus ik word ook doorgestuurd naar een internist en moet sowieso mocht ik ooit zwanger raken en moeten bevallen in t ziekenhuis bevallen en ook bij een gyn blijven lopen dus geen verloskundige praktijk voor mij maar ik wilde toch al in t ziekenhuis bevallen dus voor mij geen punt!

zoo heftig allemaal weer zeg......
    xx an

18. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Hoi meissie!

Erg he, die vermoeidheid? Poepoe! Ik heb er ook last van.
    Lig elke avond vroeg op bed. Eerst ging ik 22.00/22.30 .. nu lig ik er zeker rond 21.00 op, soms nog eerder.

Zeg! Ideaal dat die pillen werken. Hoe heten die tabletten, als ik vragen mag? Kan ik het onthouden.

Ik heb vandaag contact gehad met de verloskundige.
    Ze wil graag dat ik 10 April kom voor een echo. Ik ben dan bijna 8weken.
    (Ben benieuwd wat ik te zien/horen krijgen op de echo)
    Ik vertelde dat mijn laatste ongestelheid, op 14Februari maar 1dag heeft geduurd.
    Ze vertelde dat het ook een eventuele innesteling was, en dat ze zeker wil weten hoever ik nu ben.
    Dus spannend spannend hoor! 20 April hebben we een intake gesprek, en dan twee weken later (nog geen datum bekend) een termijn echo, dan ben ik 12weken!

Ik heb vanmorgen zo een digitale test gedaan van Clear Blue.
    Daarop kwam te staan: 3+.
    Ik ben dus zeker te weten meer dan 5 weken. Precies zoals ik zelf dacht. :)

Ik voel me deze week erg beroerd, en grotendeels niet door de zwangerschap, maar door me verkoudheid.
    Pff! Word er lamlendig en nog vermoeider van. Alles zit vol.
    Me neus en me hoofd, en me keel gaat ook zeer doen! Bah!
    Ook die misselijkheid van nu, werkt niet echt bevordelijk!
    ( klachh klachh, .. haha! )

Verder nog steeds suuuuuuuuuuuuuuuuuuupper gelukkig!

Nu moet ik gaan werken, tot 18.00

Ik heb trouwens een buik-foto gemaakt!
    Je ziet het gewoon al een mini-beetje. Kijk maar eens.

Meis, heb jij misschien msn?
    Misschien leuk om via msn wat contact te houden, mits jij dat wilt natuurlijk.

Liefs, Fijne dag!
    Manon

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Bedankt voor de lieve woorden meiden :) Wij hebben besloten te willen beginnen met clomid. Ik ben al onder behandeling bij de gyn vanwege pco.

@ manon.. meid ik zou zeggen dat je al langer zwanger bent hoor! Je hebt een ontzettende knaltest! Misschien was 14 feb idd een innestelingsbloeding en dan ben je nu al 9 weken! Ik zit in het topic 'jong en zwanger willen worden' en daar bleek ook iemand al 9 weken te zijn ipv 5.. Spannend zeg!

20. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    He meis,

Ik wil je veel succes wensen met de start met Clomid.
    Ik hoop dat het snel raak zal zijn!

Ik ben benieuwd hoor, hoelang ik ben.
    Ik denk zelf toch dat ik bijna 6 weekjes ben,
    maar nog even geduld en dan weten we het!
    Zou wel leuk zijn, haha! Ineens 9 weken..

liefs!

Deel Deze Pagina