Een zeurend / ongi gevoel gevoel in de onderbuik? Wanneer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door manonn, 10 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ja dan gaat het echt hard opeens! Hou je ons hier op de hoogte? :)

2. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Ja! Natuurlijk! :D

3. wieweet

wieweet Actief lid

4 nov 2008
    351
    0
    0
    @ manon en moksie: wat leuk om jullie blijheid te lezen !
    Ik word er alleen maar nieuwsgieriger van of ik me bij jullie kan voegen of niet....
    Ik wil wel wachten tot zaterdag maar mijn man wil morgenochtend nog wel een testje wagen.
    Pfft.. kweenie hoor.. tis altijd zo spannend! En vorige keer testen ik pas laat positief...
    Ik denk d'r nog even over..
    :)

4. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Hee!

Ja, snap ik.. De spanning zit erin bij je ..
    Ik had totaal geen spanning of zenuwen om te gaan testen, heel apart.
    Me vriend zei na het testen; Ik wist wel dat het raak was! Je was zo onzettend rustig.
    Heb je al getest, of nog geen één keer?
    Ïk hoop dat je met ons mee kan kletsen straks!

Liefs en succes!

5. wieweet

wieweet Actief lid

4 nov 2008
    351
    0
    0
    Ja ik heb al getest (pagina terug :))
    Ik ben eigenlijk ook helemaal niet nerveus of ik wel/niet zwanger ben. Diep van binnen zegt iemand me dat het raak is.
    Eerdere cyclussen wilde ik al na 1 dag overtijd testen, en dan de volgende dag weer, etc, tot ik ongesteld werd. Nu heb ik dat helemaal niet en zit ik al op dag 4. Maar op het moment van het uitvoeren van de test word ik wel nerveus.
    Ik test liever niet en wacht nog een week dan dat ik nerveus ga testen en dan wellicht positief test. Klinkt best gek als ik dit zo teruglees.. maar toch is het zo.

Hoe staat het met de zeurderige gevoelens bij de anderen inmiddels?
    Ik heb een zeurderig gevoel, soms staat alles strak gespannen lijkt wel (alsof ik m'n lage buikspieren aanspan en niet kan ontspannen), ben erg moe, pijnlijke tepels, borsten beginnen nu ook, niet veel eetlust. En ik voel me heel vrouwelijk merk ik :)

6. wieweet

wieweet Actief lid

4 nov 2008
    351
    0
    0
    Ik ben trouwens met tellen steeds van 30 uitgegaan.
    Als ik nu de 35 dagen aanhou, dan word ik misschien morgen wel ongesteld! ;)
    (die 35 kwam gewoon door de curretage.. tis nooit zo lang geweest, maar goed)

7. melody1e

melody1e Lid

22 aug 2007
    89
    0
    0
    nou hier nog zo een hoor
    ben nu 3 dagen overtijd en nog niet getest :( ik durf niet echt :oops:
    maar goed hij licht welklaar dus denk dat ik zo maar is ga kijken
    mijn klagten zijn (.)(.) doen echt de hele tijd pijn
    veel misselijk en ook overgeven duizelig buik gespannen aan voelen
    moe veel slapen humeur waar geen touw aan vast te knopen is en het zeurende gevoelhoud ooknog altijd aan

groetjes monique

8. wieweet

wieweet Actief lid

4 nov 2008
    351
    0
    0
    Spannendddd.. klinkt wel goed hoor.. klinkt als heel erg zwanger in mijn oren... Laat je 't weten als je getest hebt?

9. melody1e

melody1e Lid

22 aug 2007
    89
    0
    0
    ja dat weet ik daarom juist ben ik bank om te testen bang dat alles tusen me oren zit maar goed ik ga denk morgen als ik wakker ben maar testen
    en als ik meer weet zal ik van me laten horen

groetjes
    ;)

10. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    goede morgen dames,

Ik schuif even gezellig bij jullie aan als dat mag.

Ik zit nu 7 dagen na mijn ei, en een eventuele menstruatie ligt nog ± 8 dagen voor me.... ik heb al sinds 3 dagen steken, dan links dan weer rechts....als ik naar het toilet ga heb ik het idee dat mijn organen een halve meter naar beneden zakken ( klinkt stom misschien maar zo voelt het, weet even niet hoe ik het uit moet leggen) Alsof mijn baarmoeder op mijn blaas drukt, snijdend gevoel. Mij lijkt dat het eigenlijk nog een beetje te vroeg is voor ongi klachten. Ik ging net naar het toilet en had een beetje geelig / licht bruine afscheiding op het toilet papiertje....normaal nog nooit gehad na mijn eisprong. ( mijn excuses voor de niet zo frisse details!)

Iemand een visie hierop....of zijn het gewoon voortekenen van een aankomende menstruatie?

@Manonn....ik weet niet of je mijn berichtje gezien hebt bij de topic waar ik meestal zit maar ik plaats het nog even hier....

Meid van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Heel veel geluk, gezondheid en plezier toegewenst, dat al je wensen en dromen uit mogen komen!

Liefs

11. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Heey dames,
    Wat spannend die echos! Heel leuk.
    Hier is het ongi-gevoel weg en gaat alles weer zn gangetje, het zal denk ik ook wel met ontpillen te maken hebben.
    Keep in touch
    xxxx

12. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16

13. melody1e

melody1e Lid

22 aug 2007
    89
    0
    0
    heey meide

nou ik heb maar een test gedaan vandaag
    en hij gaf aan dat ik niet zwanger ben
    ik snap er echt niets meer van ben namelijk altijd op tijd
    over een paar dagen denk ik nog maar is een doen

groetjes

14. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Daar ben ik eigenlijk stilletjes op het hopen! Maar ik denk zelf dat mijn cyclus zich aan het verkorten is, zit vandaag op dag 25, normaal heb ik ook een dagje of 2 van te voren al bruinig verlies voordat het echt doorbreekt.... hoop van niet ;)

Vandaag is het anders, nog nooit gehad eigenlijk. Heb wel telkens na mijn eisprong een beetje zeurend gevoel laag in mijn buik, maar deze keer is het heftiger, krijg er zelfs vlagen van misselijkheid van.... vanmorgen was het erger als nu. Mijn temperatuur blijft ook hoog...normaal 35.8 nu vandaag 36.5. Kan ook een lichte blaas ontsteking zijn, misschien daarom die verhoging...ik wacht het nog even af.

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ melody, balen dat je test negatief was meid! Maar geen bloed geeft moed! Sommige meiden testen laat positief..

@ miss dior, spannend zeg! Waarom denk je een lichte blaasontsteking? Wat je zegt over het naar beneden zakken van je organen als je hebt geplast, dat had ik afgelopen maand ook!

16. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Hoi meis.
    Ik dacht inderdaad al dat ik iets had gelezen over een eerdere test.
    Je symptomen klinken wel veel belovend zeg, maar durf er ook niks van te zeggen.
    Vele voelen dingen, en dan is het uit eindelijk niet zo..
    Je gevoel zegt dat het raak is? en dat geeft je een innerlijke rust?
    Dat had ik zelf ook.
    Wacht nog even tot het weekend, en test dan meid? Dan weet je zeker dat je lang genoeg hebt gewacht, en is hij dan negatief kun je verder..
    Succes! ennn.. Ik duim voor je!

17. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Hoi meissie.
    Jee! Wat balen zeg! Zo een negatieve test.
    Je hebt echt veel 'symptomen'. Ik zou later nog eens testen hoor.
    Je geeft zelfs over, .. Is toch ook allemaal niet niks.
    Ik hoop dat je snel positief test!
    Je zou die kruidvat test eens kunnen doen, 2 voor 5 euro.
    Die zijn supperrr gevoellig!
    Liefs

18. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Hoi Miss-Dior.

Ik had je berichtje nog niet gelezen. Bedankt! Lief van je!

8 dagen voor je ongesteldheid dingen voellen, kan hoor.
    Ik had dat ook! Ik had steken, en een ongi-gevoel, wat natuurlijk veel en veelste vroeg was!
    Over je organen, daar kan ik niks over zeggen. Dat heb ik zelf niet gehad.
    Houd het in de gaten. Doet het plassen geen zeer ofzoiets?
    ( Dat het bv, een blaasontsteking is, zoals ze zelf zei. )
    Je bent ook al vlagen misselijk, gossie .. nou meid, wie weet!?
    En een hoge temp? Dat is toch ook een goed teken? Ik deed niet aan tempen, dus heb daar niet zoveel verstand van.

Ik hoop dat het raak is meid! Ik ga heel hard duimen!

Liefs!

19. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Goeiemorgen alle dames,

Ik zit/lig nu ziek thuis! Ik voel me honds-beroerd.
    Ik wil alleen maar slapen. Nee, .. ik ben niet ziek van de zwangerschap hoor.
    Ik ben snot en snot verkouden, alles zit vol.
    Me hoofd zit vol, me neus, me keel doet zeer, lippen kurk droog, en me oren zitten zelfs dicht, heel apart.
    Me hele lichaam doet zeer, overal spierpijn!

Verder met de zwangerschap gaat het goed.
    Ik ben nog niet echt misselijk moet ik zeggen, ben dan ook erg bang voor wat me allemaal te wachten staat.
    Tot nu toe nog maar 1 hele hele misselijke dag gehad.
    Ik voel me wel erg moe, zeker na een dag werken.

Ik kijk uit naar 10 April, de echo. Ik heb er een goed gevoel bij moet ik zeggen.
    Even kijken hoever ik ben. Vanmorgen de Welkoms brief gehad van de verloskundige. Leuk!
    Nu word alles ineens zo echt .. Zo bijzonder!

Fijne dag dames!

20. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Nou, ik loop hier ook niet actief met thermometers te zwaaien hoor... hij riep me net stilletjes ;)

Nee, ik snap dat temperaturen ook niet zo, en vooral heb ik verleden week een keelontsteking gehad, daarbij koorts dus dat temperaturen was ook niet nauwkeurig, heb het ook maar gelaten.

Voel me voor de rest prima hoor, geen pijnlijke borsten en niet echt moe... heb energie voor 10, je moest eens weten wat ik al allemaal gedaan heb vandaag :rolleyes:

Het is alleen die zeurende druk laag in mijn buik.... maar blaasontsteking, normaal heb ik dan ook mijn urine troebel, daar herken ik het dan aan... maar mijn urine is nu gewoon helder zoals het moet.

Deel Deze Pagina