hé getver Manonn.... beterschap meid! Leuk die welkomsbrief, nu gaat het allemaal echt beginnen! Heerlijk!
Mmmm, lastige zaak! .. Ik weet het eerlijk gezegt ook even niet. Houd het even in de gaten, en andere even na het weekend de dokter bellen, en misschien toch even na laten kijken? Liefs
hahaha wij kletsen tegen elkaar hier alsof wij verwachten dat er toevallig een helderziende arts tussen zit Zo van " euh pijn... wat is dat?"....
ik heb precies t zelfde gevoel wieweet! ik ben er gisteren voor naar de dokter geweest t zijn in ieder geval mn eierstokken en baarmoeder geen darmen ofzo en dat zachtroze slijm had ik ook ik moest vandag testen maar had sowiezo het idee dat dat te vroeg zou zijn en hij gaf dus ook negatief aan. ik had gister avond zo'n pijn in mn buik na dat drukken van de dokter inwendig dat ik gewoon heb liggen huilen vandaag gaat t weer een stuk beter met mn buikie ach we geven de moed niet op over een paar weken testen we gewoon weer! succes!
Ik ga toch maar 35 dagen aanhouden als mijn nieuwe cyclus sinds de curretage.. want.. vandaag oud bloed verlies! Niet zwanger dus. En weet je.. ik merk dat ik het niet zo erg vind. Ga voortaan uit van 35 dagen. Ik was een beetje nerveus namelijk.. Stel dat ik wel 5 dagen overtijd zou zijn en pas laat zou testen, dan zou ik ook weer in de rats zitten of het een MA zou worden zoals vorige keer.. Dat is zo k*t.. denken dat je zwanger bent maar dan al weken met een MA rond loopt. Die emotie kwam weer even terug gisteren. Misschien daarom wel okee dat het dus niet zo is. Komende maand, nieuwe ronde nieuwe kansen
bedankt! ik hoopdat je lekker aan t genieten bent van dat mooie wondertje in je buikje de 9 maanden zijn zo weer voorbij! xx an
Mag ik meedoen? Ik heb sinds mijn (vermoedelijke) eisprong een soort buikpijn. Het zijn een soort steekjes, het voelt ook alsof mijn buik (te) strak gespannen is. Ik voel dit nu sinds 3 dagen. Ook als ik iets wil pakken en met mijn buik ergens tegen aan leun, doet dit pijn. Maar... ik heb het niet de hele tijd en verder heb ik nergens last van! Ik heb wel 'symptonen', maar deze heb ik ook als ik moe ben of ongesteld moet worden. Dus ik wil daar niet vanuit gaan (gisteren was ik bijvoorbeeld zo moe, dat ik de hele dag kon slapen... ook heb ik gevoelige tepels, maar die heb ik ook als ik ongi moet worden... was de laatste 2 dagen erg duizelig, maar heb dat wel vaker... etc.). Ik vind dat zo lastig! Ik hoop dat ik zwanger ben, maar durf mijn lichaam niet te vertrouwen zeg maar. Omdat ik misschien gewoon voel wat ik wil voelen. Pff... Lastig! Ik ben trouwens 23 en zit pas in ronde 2, maar dat betekent niet dat ik het minder graag wil! Zo... wilde gewoon even mijn ei kwijt, sorry
Hey Manon, Beterschap! Ik heb het ook al! Keelpijn, oorpijn, heel erg verkouden en hoesten. Maar knapt al wel wat op. Verder ben ik gisteravond ongesteld geworden. Eindelijk duidelijkheid! Wel heel erg jammer, maar had het eigenlijk wel verwacht. Voelde verder ook niks en voelde me ook niet zwanger. Hopelijk laat mijn menstruatie de volgende keer niet weer zo lang op zich wachten hoor... Fijn weekend allemaal! Liefs Ka
Een Missed Abortion. Een miskraam waarbij je lichaam het vruchtje niet afstoot. Je merkt dus niets. Dit wordt vaak pas gezien bij de eerste echo. Al die tijd denk je gewoon zwanger te zijn, heb je alle kwaaltjes etc omdat de hormonen gewoon doorgaan. Bij de MA wordt de miskraam óf opgewekt dmv pillen, óf je wordt gecurreteerd (heb ik gehad), óf je blijft nog (soms) weken wachten. Vroeg of laat stoot het lichaam het toch wel af. Al wordt er niet snel voor die laatste optie gekozen.
Hey meiden, Na het hele lichte bruin verlies van donderdag, is alles als sneeuw voor de zon vertrokken..... heb wel nog steeds van die ongi krampen, alsof ieder moment de willen doorbreken...maar dat gebeurt ook niet, heel vreemd. Ik loop hier al mee sinds afgelopen dinsdag, dit waren 5 dagen na mijn eisprong. Nu komende week woensdag zou ik pas ongi moeten worden ( hoop het niet natuurlijk) Maar weer afwachten, wordt wel gek van de onzekerheid, telkens naar toilet hollen om te kijken of menstruatie al doorgebroken is.... doosje tampon´s bijna op gemaakt voor niets...geen spoortje bloed..... hopen dat het ook zo blijft
@zindy Ik heb gewoon dezelfde klachten als die jij omschrijft. Alleen heb ik al 1,5 week ook behoorlijk last van witvloed. Durf inderdaad niet op mijn eigen lichaam te vertrouwen,zit tenslotte pas is ronde 1.....maar wat jij al zegt,betekend niet dat ik het minder graag wil. Wordt er soms zo sjaggie van......
Zo veel witvloed kan ook duiden op een lichte infectie.... Komt mij bekend voor dat kwaaltje, wist ook niet wat het was tot dat ik bij de gynaecoloog kwam, heb toen kuurtje gekregen en is goed gekomen.
@miss dior Het is geen infectie,daar ben ik al voor naar de ha geweest. Omdat dat ook mijn eerste gedachte was...maar helaas ze zijn vannacht gekomen
Ik had er ook al heel snel last van. En nu weer daaraan merkte ik ook wel weer dat ik weer zwanger ben!