Een zeurend / ongi gevoel gevoel in de onderbuik? Wanneer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door manonn, 10 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

pff nou steeds last van ongie gevoel!
    en het gevoel wordt wel meer.
    nog even en dan weer ik het of het raak is :D
    xxx

2. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

@gimena
    en dat wachten duurt lang he :(

3. gimena

gimena Niet meer actief

haha ben het al wel gewend :D

4. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Mogen wij elkaar de hand schudden...bij mij ook vannacht! :(

Op naar de volgende ronde dan maar!

5. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

inderdaad nieuwe ronde nieuwe kansen ;)

6. Zindy

Zindy Actief lid

31 dec 2008
    306
    0
    0
    @ brabants meisje: ik heb daar ook last van, maar dan in mindere mate (maar wel meer dan normaal). Maar ik durf mijn lichaam toch echt niet te vertrouwen aangezien mijn buikpijn alweer minder is geworden. Ik denk dat ik 7 of 8 april gewoon ongesteld ga worden :(

7. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

@zindy
    dan ga je nog een spannend tijd tegemoet.
    Erg he dat je niet op je eigen lichaam durft te vertrouwen :( lang leve de hormonen! Maar je buikpijn is wel minder dan? En je andere klachten?

liefs

8. Zindy

Zindy Actief lid

31 dec 2008
    306
    0
    0
    Mijn andere klachten zijn van die klachten die ik weleens vaker heb. Het zou kunnen dat ik zwanger ben, maar het zou natuurlijk ook gewoon toeval kunnen zijn :rolleyes:
    Lastig!

Ik ben erg moe... buikpijn heb ik soms nog wel een beetje... werd vandaag een beetje misselijk (maar waarschijnlijk WIL ik die symptonen gewoon zien haha). Ik maak mezelf gewoon gek!

Als ik een cyclus van 28 dagen heb dit keer, moet ik 7 april ongesteld worden. Heb ik weer een cyclus van 29 dagen dan moet ik 8 april ongesteld worden. Ben ik 9 april nog steeds niet ongesteld geworden, dan wil ik 10 april gaan testen. Maar goed, zover is het nog niet! :D
    En ik vrees dat ik toch gewoon ongesteld ga worden. Ook al denkt mijn vriend daar anders over; hij vindt dat ik veel emotioneler en wat 'pittiger' ben haha. Maar dat ben ik ook als ik ongesteld moet worden zei ik tegen hem. Maar nee, dit is anders volgens hem ;)

9. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

Ja erg he dat je de symptonen ook gewoon wil zien en voelen en het liefst ook nog dat een ander het bevestigd :(
    Lastig als je geen regelmatige cyclus hebt.Maar het is ook wel wat dat je vriend vind dat je anders bent? Wie weet heeft hij wel gelijk.Maar dat duurt nog even voor de test uitsluitsel kan geven.
    Nou ik ga voor je duimen dat de :evil: :evil: niet gaan komen
    liefs

10. Zindy

Zindy Actief lid

31 dec 2008
    306
    0
    0
    Dank je :D ;)

Ook voor jou hoop ik dat het snel raak is! Kun je het je voorstellen? Een kleintje in je buik... ik blijf het zo'n onwerkelijk idee vinden... (zwijmel zwijmel) ;)

11. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Hey Miss dior,

Balen zeg! Succes in de volgende ronde!

Liefs
    Manon

12. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Hoop dat het raak is!
    Succes!

:) Liefs!

13. gimena

gimena Niet meer actief

nu heb ik zo lekker kramp gevoel in me liezen..
    ik weet niet hoe ik daar aan kom ma voelt niet zo fijn.

14. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Dank je meid! Ach een plus punt.... mijn cyclus is nu wel mooi regelmatig incl. een eisprong iedere maand. Maanden geleden zat ik op 48 dagen, zonder eisprong en een zeer onpasselijk gevoel elke keer, was er soms ziek van. Heb ook wel eens uitschieters gehad naar 52 dagen....dan wordt je helemaal gek. Nu zit ik dus netjes op 28 dagen, zoals het moet. Gynaecoloog zei dat er van binnen alles prima uit ziet, dus dat mag ook geen problemen op gaan leveren....eigenlijk ben ik nu gerust gesteld.

Hoe voel je je? nog zoveel krampen als voorheen?

15. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Hoi meis,

Fijn! Dat je gerust gesteld bent.
    Is natuurlijk harstikke fijn om te horen dat alles er goed uit ziet vanbinnen.
    Een hele geruststelling, dat lijkt mij ook hoor.

Jee! Ja, nou dat is zeker een plus punt.
    Zo een onregelmatige cyclus is ook niet fijn.
    Ook fijn dat je een eisprong hebt elke maand, en er niet meer ziek van bent.

Ik heb geen krampen meer, op m'n nod is dat gestopt.
    Nu soms nog wat steekjes, je voeld dat het druk bezig is vanbinnen.
    Ik voel het vooral als ik op bed lig, en dus rust.

Fijne dag meis!
    Geniet van het lekkere weer.

Liefs,
    Manon

16. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Kan er allemaal bij horen.
    Ik heb het ook gehad, helaas was ik toen niet zwanger ..
    maaarrr sommige vrouwen hebben het ook als ze wel zwanger zijn.
    Probeer maar af te wachten meid, meer kun je niet doen.
    ( Is zo moeilijk! Ik weet het! ) haha ..

Succes!

17. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

We zullen we zien wanneer het raak is,beginnen net dus reken nog nergens op.Maar het is inderdaad zwijmelen hoor. En ( opvallend) bij mij in de omgeving vallen de zwangeren en de bevallingen bij bosjes hihi

18. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Oef, hier 7 dagen na eisprong. Sinds vanmiddag krampende pijn in rechter onderbuik. Normaal als ik ongesteld moet worden voel ik het echt in het midden, nu zit het duidelijk rechts. Is dat een goed teken? Ik weet het zo langzamerhand niet meer. Bekend voor iemand?

19. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ik ben ook benieuwd wat je bedoeld.. ik heb nl ook weer last van zo'n soortgelijk iets.. normaal ook een paar keer per jaar en nu we zwanger willen worden helemaal niet, tot nu toe..

20. Zindy

Zindy Actief lid

31 dec 2008
    306
    0
    0
    Als ik niet ongesteld wordt volgende week dinsdag of woensdag, wil ik volgende week vrijdag gaan testen ('s ochtends).

Maar ik moet natuurlijk niet op de zaken vooruit lopen.

Ik voel me wel nog steeds anders dan normaal, maar heb geen overduidelijke klachten/symptonen en durf nergens vanuit te gaan... :(

Deel Deze Pagina